Simmie schreef:_Noor schreef:Sim: succes morgen. Als het qua hitte de spuigaten uitloopt, ga ik ook niet springen hoor. Het kan te gek ook. Neem in ieder geval genoeg water mee om te koelen. Wat voor afspuitinstallatie heb jij????????
Dank je, jij ook!
Ik heb een losse kunstof tank ongeveer 20 cm hoog, 1 m lang en 60/70 cm breed waar 80 liter water ik kan, die wij los achter in de auto kunnen plaatsen. Daar zit een pomp op met slang zodat ik lekker af kan spuiten! Ooit eens van een ouwe jachtruiter kunnen overnemen. Echt een superding!
Hihihi iedereen is er benieuwd naar, in Maarsbergen vroegen wij er ook al naar bij de stand van Canter Equipment

@PB: Ojee

@Dorien: Hahah ben wel benieuwd naar je jurkje! Ik ben ook op zoek geweest naar een leuk WK jurkje, maar dat Bavaria jurkje was helaas al uitverkocht!!
Hier is het trouwens echt los gebarsten. Zo op de 8e verdieping in het ziekenhuis zie je het allemaal heel mooi.. de lucht was al dreigend, maar het flitste ook rondom ons.. erg spectaculair gezicht!!

Ik zat trouwens te denken.. bijvoorbeeld zo'n onkruidverdelger-sproeier, kan je mooi op je rug doen en dan hup zo je paard afspuiten