Simmie schreef:_Noor schreef:Sim: succes morgen. Als het qua hitte de spuigaten uitloopt, ga ik ook niet springen hoor. Het kan te gek ook. Neem in ieder geval genoeg water mee om te koelen. Wat voor afspuitinstallatie heb jij????????
Dank je, jij ook!
Ik heb een losse kunstof tank ongeveer 20 cm hoog, 1 m lang en 60/70 cm breed waar 80 liter water ik kan, die wij los achter in de auto kunnen plaatsen. Daar zit een pomp op met slang zodat ik lekker af kan spuiten! Ooit eens van een ouwe jachtruiter kunnen overnemen. Echt een superding!
Hihihi iedereen is er benieuwd naar, in Maarsbergen vroegen wij er ook al naar bij de stand van Canter Equipment
.@PB: Ojee
... dat wordt trakteren
@Dorien: Hahah ben wel benieuwd naar je jurkje! Ik ben ook op zoek geweest naar een leuk WK jurkje, maar dat Bavaria jurkje was helaas al uitverkocht!!
Hier is het trouwens echt los gebarsten. Zo op de 8e verdieping in het ziekenhuis zie je het allemaal heel mooi.. de lucht was al dreigend, maar het flitste ook rondom ons.. erg spectaculair gezicht!!
Ik zat trouwens te denken.. bijvoorbeeld zo'n onkruidverdelger-sproeier, kan je mooi op je rug doen en dan hup zo je paard afspuiten
.. Vaak hebben wij wel aan een jerrycan (plusminus 20 liter?) wel genoeg (en anders twee, kan je m gewoon twee keer vullen)...
. Wat voor afspuitinstallatie heb jij????????
Was vandaag 29 graden binnen
... 
goeiemorgen
. Ook het tweede parcours foutloos en 1e
! Dus ik was super tevreden.
.
Dus dat is zelf op ze homepagina al te vinden.
Wel toppie van Amati!
Op een of andere manier lukt het niet om op de pagina met foto's ook een tekst te plakken. Maar we zijn er ruk mee bezig. Site is ook nog niet af maar begint wel steeds meer vormen aan te nemen. Hoe vinden jullie de foto's aan de bovenkant? Is het mooi zo of misschien iets te druk