Wij gaan met de vereniging in november naar een spooktocht bij ons in de buurt, daar gil ik al de longen uit mijn lijf

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bvw schreef:WolinLotte schreef:Wauw Shanouk, die zijn echt goed geschminkt
echt wel!
je hebt inderdaad wel veel foto's, zijn toch niet stiekem je vrienden...
Simmie schreef:Thuis oefenen. Zet een route uit van het aantal meters dat jij in jouw klasse per minuut moet halen. Halverwege een markering plaatsen zodat je weet dat je op de helft zit. Dan ga je oefenen op die minuut. Liefst met klokje want dan kun je snel zien of je een beetje op de tijd zit. Als je dat vaak doet krijg je vanzelf gevoel voor het tempo wat jij met je pony moet rijden om de tijd te halen.
Evie_Bandido schreef:Simmie schreef:Thuis oefenen. Zet een route uit van het aantal meters dat jij in jouw klasse per minuut moet halen. Halverwege een markering plaatsen zodat je weet dat je op de helft zit. Dan ga je oefenen op die minuut. Liefst met klokje want dan kun je snel zien of je een beetje op de tijd zit. Als je dat vaak doet krijg je vanzelf gevoel voor het tempo wat jij met je pony moet rijden om de tijd te halen.
Bedankt, dat vind ik een hele goede tip, ik kan wel gewoon voor mijn gevoel hard rijden maar dat betekent niet altijd dat ik ook echt hard ga, maar zo kan ik ook zien of dat ook echt zo is!
Maaruh, het tempo dat ik moet rijden met mijn ponyik heb toch heus een echt paard van 1.74
,
hij werd van de week ook al uitgemaakt voor merrie en staat als Sandido op de startlijst voor Bathmen, iedereen moet hem wel hebben deze week