[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 11:43

@Snoekiej: Hopelijk heb je je tentamen gehaald! En wat een enge figuren zeg :oo

Wij gaan met de vereniging in november naar een spooktocht bij ons in de buurt, daar gil ik al de longen uit mijn lijf :o Zelfs de kleine kinderen zijn nog minder bang als ik :+ Gelukkig mag ik altijd in het midden van de groep lopen, zodat ik niet als eerste wordt gepakt door een monster :P

Sussie85

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 11:47

haha. Ik moet altijd heel hard lachen als ik andere mensen heel hard zie schrikken. Ben ook al een aantal keer bij onze ponyclub begeleiding geweest bij de spooktocht tijdens ponykamp. De mooiste keer vond ik toen iedereen keihard achteruit het bosje uitkwam. Ik lag helemaal dubbel.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 12:49

@ jipje niekje: werk is te doen maar ben nu 2 schalen lager ingeschaald ivm het zeg maar domme werk wat ik moet doen. Ben het er niet meer eens want volgens contract hoefde ik het niet te accepteren ivm afstand en reistijd. Ik haal hun uit de problemen. Nog 4 dagen tanden bijten :( .

Oh ja Onze vereniging gaat in maart een indoor cross organisteren en zoals het er nu uit ziet door de 3 binnenbakken heen. Is voor 90% zeker :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 12:53

En waar is bij ons? Klinkt interessant namelijk :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 13:59

Wauw Shanouk, die zijn echt goed geschminkt :))

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 14:42

WolinLotte schreef:

echt wel!

je hebt inderdaad wel veel foto's, zijn toch niet stiekem je vrienden... :P

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 15:12

Wow dat ziet er wel echt gaaf uit :wow:

Ik heb net lekker gereden. Heerlijk weer om te rijden, 't is helemaal niet koud buiten en echt lekker met zo'n zonnetje :)
Nu maar even wat stomme klusjes doen.. :Y)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 15:58

Gaaf Caroline! Is dat in Exloo?? Hopen dat het 100% wordt :D

Snoek: Enge foto's hoor! Maar wel heel gaaf, veel plezier alvast!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 16:08

bvw schreef:
WolinLotte schreef:

echt wel!

je hebt inderdaad wel veel foto's, zijn toch niet stiekem je vrienden... :P

Zeker weten niet ;) Alleen de foto's in de eerste post zijn van mijzelf he, de rest heb ik gewoon van Hyves!

Vorstin ging lekker :) Ik ben nog een stuk naar buiten geweest, en dat ging ook goed! Op de terugweg nog vanuit stilstand weggegaloppeerd als van een start in de cross, dat ging ook goed. Maarja, dat was de terugweg :P Eigenlijk zou ik een echt starthok moeten bouwen, en een minicrossje die in een ronde loopt, zodat ze leert dat ze altijd weer terugkomt.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 16:54

Ja dat is in exloo. Ook een beetje eigenbelang natuurlijk want dan hoef ik een keer weinig te reizen. De stichting is accoord, datum bijna zeker en we zijn nu vooral informatie bij elkaar aan het sprokkelen.
Waarschijnlijk doen we alle klasse verspreid over 2 dagen. Dressuur, spr en cross als het lukt maar cross zowiezo met inschrifgeld en prijzengeld.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 17:15

gaaf Caroline! Ik ben er zeker bij :D
Ze hebben daar ook hele lekker warme choco met slagroom.... :9

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 17:25

Klinkt super Caroline en volgens mij voor mij ook niet zo ver. T is alleen de vraag of ik er een paard voor heb :+

Pff, heb me zondag opgegeven voor B met Zetje en L met Zoë. Hebben ze gewoon 112 combinaties in de B en 79 in de L :Z Heeerlijk lange zit!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 18:02

Ik doe mee met 2 paarden. Mijn crosspaard en die andere mag ook mee als hij zich gedraagt :+
Leuke afwisseling...

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 19:04

Ik doe ook mee!!

ga waarschijnlijk ook niet naar Bathmen,
bil is dikker geworden.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 19:10

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 19:43

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 19:44

Goede avond :)

Zo net is me vrindinnetje geweest me haartjes geknipt wel makkelijk..

Jackson gelongeert heeft me springschoen gesloopt dus kan, weer nieuwe kopen..

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 22:20

Even kijken of hier nog iemand tips heeft O:)

Ik heb nu met Bam 3 SGW's gereden, bij onze tweede SGW in Lisse helaas een bodemonderzoek uitgevoerd bij de scherpe bocht in de mandensprong , en heb alle 2 de andere crossen gewoon uitgereden maar had bij allebei de crossen die ik heb uitgereden ongeveer 50 seconden tijdsoverschrijding gehad :o ...
Ik heb overigens niet echt op het tempo gelet maar mijn paard "gewoon lekker laten galloperen" en mezelf beziggehouden met het goed aanrijden en springen van de hindernissen, in Wieringerwerf omdat het mijn eerste cross was en in Princenhage omdat ik een beetje voorzichtig was geworden na Lisse (daar probeerde ik wel hard te rijden maar vloog ik eraf in de scherpe bocht :Y) ), maar ik had bij allebei de crossen het idee een aardig hard tempo te hebben gehad, maar dit bleek dus niet zo te zijn :+ .

Nu rij ik zaterdag mijn laatste cross in Bathmen, en met de dressuur en het springen in het parcours en in de cross zit het wel goed, ik zit alleen nog met die tijdsoverschreiding dus ik vraag me af of iemand nog een gouden tip heeft.....

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 22:31

Gas geven :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 22:35

Thuis oefenen. Zet een route uit van het aantal meters dat jij in jouw klasse per minuut moet halen. Halverwege een markering plaatsen zodat je weet dat je op de helft zit. Dan ga je oefenen op die minuut. Liefst met klokje want dan kun je snel zien of je een beetje op de tijd zit. Als je dat vaak doet krijg je vanzelf gevoel voor het tempo wat jij met je pony moet rijden om de tijd te halen.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 00:37

Simmie schreef:
Thuis oefenen. Zet een route uit van het aantal meters dat jij in jouw klasse per minuut moet halen. Halverwege een markering plaatsen zodat je weet dat je op de helft zit. Dan ga je oefenen op die minuut. Liefst met klokje want dan kun je snel zien of je een beetje op de tijd zit. Als je dat vaak doet krijg je vanzelf gevoel voor het tempo wat jij met je pony moet rijden om de tijd te halen.

Bedankt, dat vind ik een hele goede tip, ik kan wel gewoon voor mijn gevoel hard rijden maar dat betekent niet altijd dat ik ook echt hard ga :+ , maar zo kan ik ook zien of dat ook echt zo is!

Maaruh, het tempo dat ik moet rijden met mijn pony >;) ik heb toch heus een echt paard van 1.74 := ,
hij werd van de week ook al uitgemaakt voor merrie en staat als Sandido op de startlijst voor Bathmen, iedereen moet hem wel hebben deze week :(:)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 00:48

Evie_Bandido schreef:
Simmie schreef:

Bedankt, dat vind ik een hele goede tip, ik kan wel gewoon voor mijn gevoel hard rijden maar dat betekent niet altijd dat ik ook echt hard ga :+ , maar zo kan ik ook zien of dat ook echt zo is!

Maaruh, het tempo dat ik moet rijden met mijn pony >;) ik heb toch heus een echt paard van 1.74 := ,
hij werd van de week ook al uitgemaakt voor merrie en staat als Sandido op de startlijst voor Bathmen, iedereen moet hem wel hebben deze week :(:)

_O- hahaha arme Sandido :(:) , Wolin is soms ook wel een echte Wodan, de manwijf :P . Dan vergeet ze spontaan dat ze een merrie is, die pony van me :P . Maar ik ben het wel met Simmie eens :j , dit moet je gewoon trainen :) .

Snoekiej: Hopelijk heb je je tentamens gehaald!!

Lekker gewerkt vandaag.. ik ben gevraagd, nouja.. :o , het wordt me opgedrongen om in een filmpje mee te doen voor werving van nieuwe studenten voor de opleiding MBO-v.. Heel fijn := , mijn vorige praktijkopleider (die van de Kinderafdeling dus) heeft mij opgegeven als een enthousiaste student :x ...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 07:48

Goede morgen

Idd wat Simmie zegt veel doen, heb ik ook laats gedaan en moet zeggen die van mij galopeerd nu wel redelijk maar nog niet goed genoeg dus we gaan er eens flink op trainen van de winter :D

Lotte dat is toch juist leuk dat ze je zo enthousiast vinden! :P

Zo nu richting werk, morgen lekker vrij :)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 07:51

en vooral zorgen dat je op iedere sprong geen tijd verliest. Dus meteen in de landing weer vlot weg zijn, dat scheelt zo een seconde per hindernis, en dus zo'n 20 seconden aan het eind.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 08:21

Excuus dat ik je enorme paard een pony noemde.
Ging er eigenlijk vanwege je leeftijd standaard van uit dat je pony reed.....