[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ils_K

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 12:42

goedemorgen

rowo: succes!
mirthe: veel plezier, gelukkig voel je je beter.
vief: schaatse!
kim: veel plezier!

Ik zal zo richting stal om te vlechten enz.
Vanmiddag wedstrijd.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 12:46

rowo schreef:
Goeiemorgen Doei!

@ ingridje: je kan nog zo'n goed papier er bij hebben, maar als je toch niet wilt fokken heb je er weinig aan. Daarnaast is het bij verkoop lang niet voor iederen belangrijk en hoeft het daarnaast niets te zeggen. Dat mijn broertje en zusje goed kunnen voetballen betekent niet automatisch dat ik dat ook kan Knipoog

Jep, inderdaad Ja ..
Edit: Vief, schaatse!! En ik zou een dikke sjaal omdoen, met je nek Knipoog ..

Ik ben aan het werk en ik ben echt zo duf als een konijn, vanmorgen met 37,9 m`n bed uitgekomen... ben benieuwd wat mijn temp nu is... We zullen zien... Bovendien heb ik een patiënt met het influenza- virus, die eingelijk in de isolatie moest... (wat dus niet is gebeurt Boos! , toffe artsen Tong uitsteken ...) dus ik ben de afgelopen dagen lekker in en uit gelopen bij deze patiënt zonder enige bescherming.. OK dan!

Iedereen succes op concours!! Go jij! Go jij!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 14:06

Aii das balen Lotte Ach gut

Wedstrijdgangers succes Haha!

Meno pakte lekker aan op buitenrit Haha!

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 14:29

hallo allemaal,

ten eerste iedereen een heel gezond, gelukkig, liefdevol en sportief 2009.!!!!!!!!! Go jij! Go jij!

ik ben weer terug van wintersport.. heb het heel leuk gehad mooi weer, veel sneeuw.. alleen balen want het vliegt voorbij... ga vanmiddag ff m'n paardje weer knuffelen ahah

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:21

Succes iedereen op wedstrijd!
Beterschap Lotte Ach gut
Klinkt goed Marielle Haha!
Succes met je nek Vief

Pfoeh, het feestje gisteravond was niet helemaal geslaagd. Ik had 2 glazen Pãsoa gedronken al vrij vroeg op de avond. Toen ik weer in mijn bedje lag, voelde ik me echt niet lekker. Ik lag onwijs te trillen, en kon er niet mee ophouden. Terwijl ik het niet eens koud had. Later lag ik echt te zweten in mijn bed. Ik ga er zo ook nog even in, wat uurtjes inhalen.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:55

mijn lieve paardje heeft zo zitten te schrapen met de voorhoeven dat hij zich in het leven heeft geschraapt. Vandaar dat stramme.. Morgen maar ff de smid bellen, kijken wat hij er aan kan doen. Heb vandaag op een paard van een vriendin gereden. Die mag ik nu meenemen... Een heel moeilijk dier, maar wel 1 met uitdaging..

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:46

BV: Dat is niet zo slim van je paardje Nagelbijten / Gniffelen. Wel fijn dat je een ander paardje kan lenen Lachen.

Sofie was soms wat sterk in het parcours. Naja, niet eens echt sterk, maar toch beetje anders dan anders in haar mond. Ik weet dat ze aan het wisselen is met haar tanden dus dacht dat het daar aan zou liggen. Net even gereden met haar, en m'n vader even haar kiezen gevoeld. Blijkt dat daar ook wel even wat aan gedaan mag worden. Maargoed, nou is iig wel duidelijk waarom ze anders aanvoelde Clown Tong uitsteken.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:52

snoekiej: beterschap!
bv: oh niet echt slim nee.

Nou mijn wedstrijd ging goed Haha! armani was met zijn koppie bij de les vondt weer niks eng natuurlijk Clown haha.
Hij liep fijn, met doorzitten wiebelig, maargoed dat is zo moeilijk haha, maar had 197 punten en een 3e prijs Haha! trots Haha!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:03

Gefeliciteerd! Haha! Super.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:29

Gefeliciteerd met je 2 winstpunten Ilse!

Ik ga vanavond gezellig bowlen met goede vrienden van mij en mijn vriend Lachen

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:49

Mensen nog allemaal een gelukkig nieuw jaar en mooi sport jaar Haha!

nou me topper staat op stal Haha!

Afbeelding
aankomst op stal Lachen
Afbeelding
Show foto Haha!
Afbeelding
lekker knabbelen Vingers aflikken

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:57

Ahh wat een leukerd Corien! Haha!

@ Ilse ... super de puuper!!! OK dan!
@ BV ... ai, dat was niet zo slim van Remember Nagelbijten / Gniffelen Heeft ie dat wel vaker gedaan of wat voor engs is er gebeurd dat het nu wel nodig was? Ach gut
@ Kim .... mysterie opgelost Tong uitsteken Ik wil eigenlijk 1 van onze pensiongasten ff vragen om hun paardenmondklem .. kan ik ook ff bij m'n eigen paarden voelen of d'r een tandarts nodig is Lachen

Onze springweide was vandaag begaanbaar en dat kwam me wel goed uit .. hoef ik niet apart naar de manege om ff wat sprongetjes te maken. Heb zaterdag weer 2e BB wedstrijdje met Lady ... en d'r is sinds de laatste wedstrijd niet meer gesprongen (eind nov.) Bloos (bodemgesteldheid, mini blessure + opbouw na miniblessure) Ehhhh, daarom was ze vandaag ook nogal ehhh .. wild Schijnheilig Ging bijna op haar plaat, naja .. das d'r eigen schuld te asociaal doen. Weer teveel bijna aanvaringen met hoofd/hals gehad ... erg vervelende gewoonte, is toch ook niet lekker de hele tijd in de martingaal om te rossen. Maar ok .. het eerste wilde is d'r vanaf .. mss wil ze nu de eerstkomende dagen ook wel best netjes haar dressuurrondjes lopen Tong uitsteken

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:03

Leuk Corien!!! Haha!
Ben benieuwd naar foto's onder het zadel, maar die zullen vast snel komen. Hoe heet ie?

Ilse: Netjes zeg Haha! Gefeliciteerd Lachen

BV: Oef Scheve mond Dat is wel stom zeg..

LL: Dat is wel een goed idee. Vorige keer dat ik het bij Woll ging voelen deed ze opeens haar hoofd omhoog.
Had haar tong wel vast, maar die kon ik niet vasthouden. Dus toen zat mijn vinger tussen haar kiezen. Was vrij pijnlijk en bloederig Nagelbijten / Gniffelen Clown

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:08

haha Vief ik herken het Clown ... zo heb ik het ook een keertje geprobeerd, hoofd bleef wel netjes beneden ... maar toch konden de kiezen blijkbaar op elkaar Blauw oog
Toevallig heeft 1 v/d pensiongasten zo'n zelfde ding als de tandarts, kan evengoed hun even vragen ipv direct de tandarts te laten komen. Kost dan sowieso geld, al zit er nou wel of niet wat wat verwijderd moet worden Nors opkijken Ze eten niet met proppen dus zo ernstig en overduidelijk is het niet Tong uitsteken

Trouwens klein detail waar ik van stond te kijken ... zelfs Peter (pony'tje van 1,24m) past die enorme mondklem Bloos!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:56

ik meld me ook weer even, super druk gehad laatste paar dagen en nog geen tijd gehad om bij te lezen... Leuk dier corrien ben ook benieuwd naar rij foto´s..

Nog 1 dagje vakantie en dan dinsdag weer naar school.. Dan ben ik zeker weer meer online.. nU iedere dag 3 paarden te rijden en genoeg te doen nog... beetje te druk eigenlijk

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 21:11

Hij is leuk Corien!! Haha!

LZ: goede punten! Gefeliciteerd!
BV: wat naar Scheve mond
LL: arme pony Vork

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:13

LL: dat bespaard een hoop tijd gewoon thuis kunnen rijdne
corien: leukerd zeg Haha!
luxket: lekker zo druk, ik moet morgen weer naar school.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:14

CORIEN @ wat een leuk paard, mooi lichte kleur met een leuk aftekening op zijn hoofd, zit ook wel een flinke volle hals in zo te zien ?? daar hou ik wel van. Snel wat rij foto's ??

Ik ben vandaag in de Diamanthallen in Balkbrug geweest voor een Friezen wedstrijd, de eerste proef ging echt superfijn en alle flinke verbeterpunten gingen nu ook goed, wat als resultaat gaf 193 punten en een 9e plaats van de 31 starts, dus niet slecht. De tweede proef werd ze kijkerig op een hoek van de jury waar bouwmaterialen stonden en had ik er dus weer mijn handen vol aan en gingen er ook wat punten echt slecht. helaas 181, maar toch nog een punt, daar was ik 17e van de 31. Toch nog middenmoot. Als ze dus ontspant weet ik dat het erin zit..... Haha!

Met de gezondheid gaat het al wat beter alhoewel ik nog wel neusspray gebruik, want mijn neus zit nog wel flink vol. PPFFF....echt een langdradig virus... Duivel

Bullie loopt al heerlijk bijgezet aan de touwtjes.... Pling

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:19

Super Ilse Haha! zat alweer over mijn max. smsjes voor 3 dagen, dus kon nog niets terugsturen, was juist zo blij dat ik na 15 maanden voor de eerste keer binnen mijn abo van €25 was gebleven Lips are sealed
BV, balen zeg Ach gut
@ Shanoek, jeetje ook balen Ach gut
Corien, wat een leukerd Haha! \
Luxket, geeft niet hoor Ach gut
Idd niet slecht Bianca!

Morgen Verdrietig is de rust in huize Tienkamp gekeerd, want ik moet weer naar school Clown

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:28

Leuker dier Corien Haha!

@ LZ: gefeliciteerd!! Nette punten hoor... helemaal voor de 3e keer!!

Ik had vandaag weer springen. Met Zoë in de barrage een balk. Eerste rondje ging fijner als de tweede, maar ze springt nog steeds als een katapult. Zetje was weer ontspannen in de ring, maar wel mega sterk. K had 1 fout... echt jammer. Was wel tevreden!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:30

druk is wel lekker, maar wil af en toe ook wel bijlezen Haha!

Heb donderdag me L debuut springen

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:36

rowo: fijn dat het toch lekker ging Haha! jammer van je foutje.

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:38

Corien: gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!! Ziet er echt leuk paard uit. Ben benieuwd naar foto's @ work Lachen

Beterschap voor de zieken!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:44

Fijn dat je zo lekker gereden hebt Bianca Lachen Ook leuk om te horen dat Bull het zo braaf doet allemaal!

Mistid: Jammer he dat de vakantie weer over is... Ach gut
Haha lastig he.. Nagelbijten / Gniffelen Ik sms ook veel. Heb nu wel een onbeperkt (nouja 1000 sms'jes p/m) en dat is wel een uitkomst opzich Haha!
Al heb ik deze maand (lees 4 dagen Huilen van het lachen al 90 smsjes verstuurd. Geef nieuwjaarsnacht maar de schuld Bloos)

Mandy: Jammer van je fout met Zetje. Denk dat er nog wel heel wat uurtjes werk in het rustiger worden van Zoë gaat zitten..

Lux: Oeeew leuk!! Haha!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:49

met die 1000 smsjes moet je het wel redden hoor vief, zijn 30 berichtjes per dag, dan mocht je 2 x zoveel met oud en nieuw... ik sms ook onwijs veel maar red het makkelijk ermee