Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rowo schreef:Goeiemorgen
@ ingridje: je kan nog zo'n goed papier er bij hebben, maar als je toch niet wilt fokken heb je er weinig aan. Daarnaast is het bij verkoop lang niet voor iederen belangrijk en hoeft het daarnaast niets te zeggen. Dat mijn broertje en zusje goed kunnen voetballen betekent niet automatisch dat ik dat ook kan
..
..
, toffe artsen
...) dus ik ben de afgelopen dagen lekker in en uit gelopen bij deze patiënt zonder enige bescherming..

. Wel fijn dat je een ander paardje kan lenen
.
.
armani was met zijn koppie bij de les vondt weer niks eng natuurlijk
haha.
trots
Super.

Heeft ie dat wel vaker gedaan of wat voor engs is er gebeurd dat het nu wel nodig was?
Ik wil eigenlijk 1 van onze pensiongasten ff vragen om hun paardenmondklem .. kan ik ook ff bij m'n eigen paarden voelen of d'r een tandarts nodig is 
(bodemgesteldheid, mini blessure + opbouw na miniblessure) Ehhhh, daarom was ze vandaag ook nogal ehhh .. wild
Ging bijna op haar plaat, naja .. das d'r eigen schuld te asociaal doen. Weer teveel bijna aanvaringen met hoofd/hals gehad ... erg vervelende gewoonte, is toch ook niet lekker de hele tijd in de martingaal om te rossen. Maar ok .. het eerste wilde is d'r vanaf .. mss wil ze nu de eerstkomende dagen ook wel best netjes haar dressuurrondjes lopen

Gefeliciteerd 
Dat is wel stom zeg..
... zo heb ik het ook een keertje geprobeerd, hoofd bleef wel netjes beneden ... maar toch konden de kiezen blijkbaar op elkaar
Ze eten niet met proppen dus zo ernstig en overduidelijk is het niet 

zat alweer over mijn max. smsjes voor 3 dagen, dus kon nog niets terugsturen, was juist zo blij dat ik na 15 maanden voor de eerste keer binnen mijn abo van €25 was gebleven
\
is de rust in huize Tienkamp gekeerd, want ik moet weer naar school

jammer van je foutje. 
Ook leuk om te horen dat Bull het zo braaf doet allemaal!
Ik sms ook veel. Heb nu wel een onbeperkt (nouja 1000 sms'jes p/m) en dat is wel een uitkomst opzich 
al 90 smsjes verstuurd. Geef nieuwjaarsnacht maar de schuld
)