Heb vandaag thuis gesprongen met Nick. Doe dat eigenlijk niet vaak genoeg, maar het is zo irritant om elke keer als er een balk af gaat of de hindernis moet hoger, af te moeten stappen... En aangezien Nick in het begin in race-mode stond, heb ik heel vaak af moeten stappen om de steil weer op te bouwen... Maar ik merk wel dat nu ze in de dressuur meer voor elkaar is, het met springen lekkerder gaat en ik veel makkelijker kon schakelen voor een hindernis, ook zachter dus!! Ik hoop dat het volgende week in Gorssel wat wordt...
moet het even kwijt! vanmorgen mijn schimmel opgeladen voor het concours in Haulerwijk... 2 daags concours. mooi voor elkaar.. dus ik Z springen... klassiek 1 pechbalkje(maar nog 24e vd 50) daarna progressief op tijd, foutloos en een 4e prijs de beste 15 of 20 van de Z en ZZ mochten de finale rijden ; de Grote Prijs van Haulerwijk met als hoofdprijs een 2 paardstrailer het was ontzettend technisch parcours, al die profs maakten foutjes en ik samen met nog een amateur en nog een meisje die ik niet ken waren we de enige foutlozen super blij!! dat meisje reed in de barrage foutloos, niet snel. dus ik dacht ik rijd iets harder, maar niet volluit, omdat ik van nummer 3 wist dat ze nooit zo snel gingen... ik was ook foutloos en sneller... maar die muts van een nummer 3 (goede kennis) reed zo hard, dat ze met gemak mijn tijd had...en foutloos. dus zij de trailer (ze is 17 ) en ik een 2e prijs! super trots natuurlijk op mijn schimmel!! weer leuk geld verdient en nog een deken...
vanavond ff vieren (natuurlijk baal ik wel een beetje, maar ach wij hebben zelf net 3 weken een nieuwe trailer, dus dat is mijn troost en Muisje was zo lief )
Morgen eerste dag van Dermatologie. Introductie dus... Maar heb er wel heel veel zin in! Ik ga eindelijk zelf echte patiëten zien!!! Nu dus maar de douche in en dan naar bed. tot morgen!!
Veel plezier morgen Nickeltje Dermato moet vreselijk saai zijn. Ik ga dat volgende maand doen(als ik kinder tenminste haal, anders weet ik nog niet hoe mijn rooster er verder uit komt te zien )
Mn vriend had het eigenlijk wel naar zijn zin met Derma. En het ziekenhuis waar ik zit, zat ook een vriend van mij een maand geleden en hij mocht heel veel zelf doen. Ook biopten nemen enzo. Dus dat lijkt me wel tof.
Hoe is Kinder voor jou afgelopen? Want dat liep vorige week af toch?
thanks allemaal! ja het rabo team is t/m 25 jaar! je komt in dit team via de pony's/junioren/young riders(die competities) of regiotalenten... die zijn allemaal scoutings tot 21 jaar daarom vind ik het zo apart dat het team dan tot 25 is maar gister zei iemand dat als je daarin komt(terwijl je21 of jonger bent) je tot je 25e er in mag blijven?!
maar stond zo mag... team t/m 25, kan je selecteren daarvoor via al die dingen die t/m 21 zijn
maar maakt verder weinig uit. hopelijk wordt het een leuke ervaring
zijn er hier geen mensen die een brief hebben gekregen voor de cross?(M of Z geloof ik) of zit ik nu echt in het verkeerde topic zo tussen de bejaarden?
niveau 4: regiotelenten de regiotalenten zijn jonge ruiters/amazones die veel talent hebben maar nog niet in een kader zijn opgenomen. Ben jij tussen de 12 en 21 jaar oud en rij je minimaal op Z niveau met een D pony of paard, maar zit je nog niet in het kader. dan kom jij hiervoor in aanmerking...
jaja maf he daarom dacht ik (naja werd tegen mij gezged) dat als je er inzit in dat team op 21 jarige leeftijd, dat je daar dan in kan blijven tot je 25e...
nee idd dat is ook zo! maar denk dat dat ook weinig mensen zullen zijn. maar misschien zoals Vincent Voorn(is nu...22 dacht ik) die rijdt inmiddels bij de senioren... misschien dat ze zulke aanhouden, zodat ze die naar de senioren kunnen werken??
Dat is wel raar dan, met dat Kader. Maar Jitske rijdt toch geen Z?
Sim, MJ en crosskip: gefeliciteerd met het winnen van de clinic. Ik hoop dat jullie veel foto's maken en vooral heel veel ervan leren. Zal best gezellig zijn, een groepje met bokkers Chantal vind ik ook een hele aardige meid.
Gomir; gefeliciteerd met je L1 winstpunt! RK; bij Canter was het gewoon constant boktmeeing Altos: YES! Op naar de cross! BT; jammer dat je de trailer net niet had. Wat was de 2e prijs dan?
sgw was voor M en Z ruiters, die kregen ook een ander boekje mee! 1e dag moeten die crossen en springen en als ze goed genoeg zijn geloof ik de 2e dag dressuur wat ik zo snel heb gelezen bij die meiden die die brief hadden gekregen
nou 2e prijs was niks extra's de 1e 4 kregen een deken en we hadden een geldprijs.. ik had 250 euro en die 4e prijs had ik nog 80 ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb de laatste 4 wedstrijden bijna 1000euro gewonnen
leuk dat er allemaal bokkers naar die clinic gaan... van chantal toch? leuk! vind het een leuke meid!
mj: nee joh... je moet van die 1000 euro ook nog even het inschrijfgeld afhalen, en de diesel kosten. en wat er nog wel niet meer bij komt kijken! uiteindelijk verdien je er niks aan paarden kost alleen maar