[SGW] [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cioccolato

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 21:58

die heeft net mij niet. Die voor en na mij wel _O-

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 22:01

Cioccolato schreef:
die heeft net mij niet. Die voor en na mij wel _O-

Zonde!
Was Eventingphoto er niet?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 22:05

Die is er bijna nooit meer..

JusticeJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 22:22

Wat jammer Demi! Hopelijk gaat het na wat trainen inderdaad beter!

Ja klopt hahaha, er waren wel meer die verkeerd gingen. Helaas helaas.

Ik had vandaag toevallig een vriendin mee die paardenfotograaf is, en die geweldige foto's samen met een foto van ESVEO, die een super mooie foto heeft op de rietkraag, ben ik he le maal tevreden <3

JusticeJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 22:35

dewi1996 schreef:
Haha, ik zag er meer voorbij komen! Er was ook iemand die reed na 6 gewoon vol rechtdoor haha. Verder toch echt super goed!! Heeft je paard niks van gemerkt hoor, en inderdaad 1 keer nooit weer. :P

Oke hier even op terugkomend. Ik wist nog steeds niet welke hindernis ik nou had overgeslagen, maar ik heb net de foto's van odd gekeken en ik denk dat ik diegene was die je van 6 rechtdoor hebt zien gaan hahahaha, nummer 7 is nooit in mijn blikveld geweest :') :')

dewi1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 22:42

JusticeJ schreef:
dewi1996 schreef:
Haha, ik zag er meer voorbij komen! Er was ook iemand die reed na 6 gewoon vol rechtdoor haha. Verder toch echt super goed!! Heeft je paard niks van gemerkt hoor, en inderdaad 1 keer nooit weer. :P

Oke hier even op terugkomend. Ik wist nog steeds niet welke hindernis ik nou had overgeslagen, maar ik heb net de foto's van odd gekeken en ik denk dat ik diegene was die je van 6 rechtdoor hebt zien gaan hahahaha, nummer 7 is nooit in mijn blikveld geweest :') :')

Hahaha nee dat was een jongen!!
Ik vond het ook een hele gekke wending, zou ook rechtdoor gelopen zijn maar mijn moeder zag het haha. Al kom je natuurlijk bij 8 en moet je denken hey waar was 7. :')

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 06:16

24 oktober oefencross Chaam.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 07:55

Valt voor mij af tussen alle officiële door.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 22:07

JusticeJ schreef:
Goed gedaan iedereen!!!

Wie weet wie de fotografen waren bij Gelselaar vandaag naast Odd?

Mijn L debuut was waanzinnig goed met een nogal bizar einde haha. Dressuur veel spanning maar daar wordt aan gewerkt. Tijdens het springen goed herpakt en een heel fijne foutloze ronde gereden. Toen de cross door GEVLOGEN en het was echt wel flink en technisch, maar ik heb zo veel lol gehad! Heb van oor tot oor hoorbaar gelachen de gehele weg, en zelfs een traan gelaten onderweg omdat ik zo trots was op ons :')
Aan het einde van mijn rondje hoorde ik helaas dat ik een hindernis compleet voorbij was gereden hahaha, ik had hem niet opgemerkt tijdens het lopen. Heeeeel erg dom maar ach, gebeurt me nooit weer :#

Hoe zuur haha , zeker als je zo'n lekker rondje hebt gedaan :+

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 22:15

leuk om al jullie verhalen te lezen!! (zowel de goede als de minder goede).
Bij mij heeft het crossen weer even stil gelegen. Gaudi ging met de trainingen in juni/begin juli heel goed. Echter ondanks veel voer/weiland etc is hij aan het afvallen en ik kreeg er geen gewicht meer aan. Heb het dus even rustig aan gedaan met hem maar dat hielp niet en 3 weken terug naar Utrecht geweest voor allerlei onderzoeken. Hier kwam gelukkig niks engs uit (maag scopie was helemaal ok, glucose opname test was goed, bloedonderzoek was goed en geen wormen. Waardoor het kwam dus niet helemaal duidelijk, waarchijnlijk combi van een iets kaal weiland, wat stengelige balen hooi en zowieso al weinig reserves (hij is altijd slank). Nu krijgt hij voer met veel vet en eiwit en begint hij weer bij te trekken. Hij is gewoon vrolijk en vol energie, dus komend weekend staat Lisse op de planning, daarna Markelo en Bathmen. Ik ga ook meedoen aan de trainingen van Chris Bartle in oktober

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 20:52

JusticeJ schreef:
Goed gedaan iedereen!!!

Mijn L debuut was waanzinnig goed met een nogal bizar einde haha. Dressuur veel spanning maar daar wordt aan gewerkt. Tijdens het springen goed herpakt en een heel fijne foutloze ronde gereden. Toen de cross door GEVLOGEN en het was echt wel flink en technisch, maar ik heb zo veel lol gehad! Heb van oor tot oor hoorbaar gelachen de gehele weg, en zelfs een traan gelaten onderweg omdat ik zo trots was op ons :')
Aan het einde van mijn rondje hoorde ik helaas dat ik een hindernis compleet voorbij was gereden hahaha, ik had hem niet opgemerkt tijdens het lopen. Heeeeel erg dom maar ach, gebeurt me nooit weer :#

vergat jij door het bos te gaan? dan heb ik jou op de foto gezet..wat was je startnummer?

JusticeJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 14:27

robbie88 schreef:
JusticeJ schreef:
Goed gedaan iedereen!!!

vergat jij door het bos te gaan? dan heb ik jou op de foto gezet..wat was je startnummer?

Nee dat was ik niet! Ik vergat hindernis 7 op het weiland en reed in principe dezelfde lijn door naar hindernis 8 als dat ik anders gedaan zou hebben :D

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 15:33

robbie88 schreef:
JusticeJ schreef:
Goed gedaan iedereen!!!

Dat was denk ik een vriendin van mij! Was het een vos?

nummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 00:37

Nog starters dit weekend in Lisse? *\o/*

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 07:49

Ik zou morgen bb rijden maar ben last minute mee als fotograaf naar varsseveld :P

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 10:48

Gistermiddag dressuur geschreven in Varsseveld. Dan baal ik extra dat ik niet kan crossen..

Maar.. ik heb er weer opgezeten, alleen in stap dan.
Mag de pret niet drukken, dan weet je weer dat je echt een overjarige Penny bent :D :D

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 15:27

nummie schreef:

Jup present! Vandaag geweest, zag er leuk uit!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 17:46

nummie schreef:

Ik ben er ook gestart! Ik was er nog nooit geweest, maar prachtige hindernissen en aankleding!

En..... we hebben voor het eerst na 3 jaar eventen met wat stops hier en daar foutloos gecrosst *\o/* 8-)

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 09:50

Jongens, weten jullie nog een leuke oefencross oid tussen nu en 20 oktober ofzo?

10/11 oktober ga ik naar broekelo maar ik zou graag nog iets qua crossen willen doen voordat mijn achterijzers er af gaan.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 11:07

Komend weekend is oefencross Renswoude? Ik weet niet in welke regio je zoekt?

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 11:46

Elise_K schreef:
Komend weekend is oefencross Renswoude? Ik weet niet in welke regio je zoekt?

Ik heb dus helaas aankomend weekend een springwedstrijd ;(

Alles binnen 2 uur rijden vanaf Eemnes (midden-Nederland) is prima.

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 12:49

Op startlijsten staan sowieso Ophemert en Diepenheim.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 13:24

Ronostrand komend weekend.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 14:44

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 14:49

Cioccolato schreef:
Ronostrand komend weekend.

;( ;( :+ zeg dat nou niet, ik zou mee doen en baal als een stekker

Hier als het goed is een deel van mijn bruine beschermers bij elkaar, niet dat ik er nu wat aan heb maar je kan ze beter hebben liggen toch :+
Stonden Kentucky's voor de voorbenen op MP en die heb ik nu overgenomen.

Hoe doen de meeste hun trainingen in de winter ?
Het crossseizoen is natuurlijk bijna voorbij, trainen jullie voornamelijk gewoon springen/ dressuur buiten het seizoen ?