Ik vind ze ook lekker, maar ik heb nog liever een loempia
Freggle_Edge
Geplaatst: 08-01-12 23:25
Waarom niet Mootje?
Krijg ik net een mailtje ivm een vrijgezellenfeest van een vriendin waarmee het contact al weet ik hoe lang verwaterd is. Wat moet je daar nou mee? Midden in het cross seizoen (hoe kan ze dat nou doen ), dan ben ik altijd al zuinig op mijn weekenden...lastig zoiets.
Beli
Geplaatst: 08-01-12 23:26
Hmmmm Frikadellen!
Oei lastig maar wel leuk vaak!
Freggle_Edge
Geplaatst: 08-01-12 23:28
Vrijgezellenfeest waarbij moeder en schoonmoeder aanwezig zullen zijn...hoe gezellig kan dat worden? (ik ken haar moeder en dit spreekt niet in het voordeel om zin te maken voor dit feestje Met sommige moeders zal het vast wel degelijk een dolle boel kunnen worden, maar niet met deze.)
Mel, ik ben al heel lang niet bij de snackbar geweest en heb mijzelf verboden te snacken op snackdag op t werk Vreemd dat je bent uitgenodigd als het contact zo verwaterd is.... Zou denk ik niet gaan als ik jou was!
Beli
Geplaatst: 08-01-12 23:34
Ow ja ach.... dan kan je niet! Hangt er vanaf of je het contact wilt herstellen of niet?
EvelienH
Geplaatst: 08-01-12 23:38
Gefeliciteerd Renske! Frikandel is lekker gelukkig ging het tweede rondje beter.
Ik ga morgen de fysio maar even bellen, mijn enkel doet aan de binnenkant ten hoogte van mijn enkelbotje toch aardig wat pijn. Kijken of ze er wat nuttigs over te zeggen heeft. Ben er wel een beetje klaar mee!
Freggle_Edge
Geplaatst: 08-01-12 23:39
Lastig he? Ik kreeg 6 data door waarbij ik kon zeggen of ik kon: ja Nee liever niet onbekend. 4 ervan kan ik sowieso niet en 1 ervan konden veel andere niet, dus de kans dat ik uberhaupt mee kan is al niet zo groot. (Maar nu al roepen; Ach jammer, ik kan niet, is dus lastig. ) Heb aangegeven dat ze het echt niet van mij moeten laten afhangen. En dat ik pas beslis wanneer ik meer info heb, ik wil namelijk niet op het laatste moment de spelbreker zijn, dat vind ik flauw. Het is een fijne meid, maar we zijn gewoon een beetje uit elkaar gegroeid en ik vind dat eigenlijk wel best zo. we staan nogal verschillend in het leven. En komen we elkaar eens tegen, vind ik een bakkie samen drinken leuk hoor! Maar wat mij betreft eigenlijk ook wel genoeg.
Succes met je enkel evelien!
Laatst bijgewerkt door Freggle_Edge op 08-01-12 23:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Freggle_Edge
Geplaatst: 08-01-12 23:40
En Mootje
Leliaardje
Geplaatst: 08-01-12 23:49
Balen van je enkel Evelien. Vervelend dat het zo lang duurt. . Never nooit niet dat ik naar een vrijgezellen-party ging .
Beestjes zijn weer gevoerd en staan lekker in een schoon bedje vlas. Wij gaan ook zo pitten .
daNiielle_
Geplaatst: 09-01-12 00:09
Gaan jullie ook naar de sgw avond 27 januari? Misschien overbodige vraag omdat er niet zoveel beginnende crossers zitten hier.
Grappig trouwens, met opzadelen vanmiddag zei ik nog dat er een Z amazone voor mij moest met een gaaf paard. Dat ik daar nooit van kan winnen met mijn dikke springpony... Ben er toch 1 plaats boven geëindigd Nutteloze mededeling maar ach....moet toch ergens blij mee zijn!!
Leliaardje
Geplaatst: 09-01-12 00:20
Dat zijn juist geinige dingen Danielle . 27 januari ga ik niet (maar ik weet verder ook niet wat het is die SGW avond ).
Dat is leuk!! Lang leven de goed kijkende jury! Wat is die SGW avond?
Joki
Geplaatst: 09-01-12 00:33
Bianca gefeliciteerd met je wp en hopelijk levert je actie op de lange termijn meer wps op Vief jammer dat woll zo een misbruik van je zwakte maakte Snoek jammer dat ze afhaken San dat is wel gunstig verdwalen en dan een pad met natuurlijke hindernissen vinden Texelse fijn dat het zo goed ging met de wedstrijd van je dochter Leliaardje heeft blaren van de pc Itsme mijn stuk klopt nog wel TG netjes van beide paarden Danielle gefeliciteerd met je wp Anthea jammer dat je cc niet ging Renske netjes van je rondjes Freggle lastig ook omdat de datum nog niet definitief is en je dus nog niet zo kan afzeggen
Leliaardje bij ieder normaal paard zou ik ook op iets lichamelijks rekenen. Alleen Ferrose wordt altijd zeer grondig nagekeken en heeft nu niks bijzonders (mogelijk dus haar tanden maar 5 maanden geleden is nou ook weer niet zo schokkend lang geleden) en Ferrose is helaas heel slim in dit soort dingen. Na 1x uitgebeld te zijn kwam ik niet eens meer een oefenparcours door, ze bleef wachten op de bel. Dat is er nu goed uit maar zo slim is ze dus wel.
Vandaag was Ferrose met losrijden al een stuk gezeggelijker. In de ring was ze ietwat zenuwachtig maar ik hoefde maar ehh te zeggen en ze ging aan het werk. Eerste proef gewoon mijn rondje gemaakt en dat ging braaf, waarmee ik al heel blij was. Tweede proef (die vinden we ook lastiger) zaten 2 grote fouten in (keertwending was weer een wending om de voorhand omdat ze schrok van iets buiten en ik kwam weer niet van galop naar draf maar goed vanuit stap een overgang naar gestrekte draf is toch ook heel knap ) en ze was ietwat moe. Eerste proef had ik 182 en tweede proef zat ik nog wel een eind van een wp, maar over het algemeen heeft strafkamp van gisteren dus goed geholpen
bianca1980
Geplaatst: 09-01-12 00:39
Ik ga alvast even spammen met een proefvoorbeeld van mijn hoedje..... het word een blauwe band met daarop een dun rijtje steentjes en op de rand de iets grotere steentjes (zit nl verschil op het proef beeld)
Wow Bianca..... redelijk heftig naar mijn idee. Mooie combinatie, maar ik vind het bling bling gebeuren al verder van de paardensport afraken. Soms lijkt het wel of alles er om heen, dus qua kleurtje, setjes en glinstertjes belangrijker is dan het rijden op zich. Dit bedoel ik niet naar jou toe, maar in het algemeen. Dus samengevat: mooie kleur blauw, mooie hoedje, mooie glinstertjes, maar voor mij niet passend bij de paardensport
Wat fijn dat het strafkamp van Ferrose toch wat succes gehad heeft. Moeilijke gebruiksaanwijzing zit er bij dit paard hoor. Knap dat je er zo mee aan de gang bent/gaat/blijft* (*doorhalen wat niet van toepassing is ) Heerlijk zo'n opmerking Danielle, dat kan je hele dag goed maken (of misschien wel week ) He Evelien, jammer dat het nog niet wil met je enkel. Jij was toch onderuit gegaan met paard en al? Soms gooi ik het een beetje door elkaar, de namen en de gebeurtenissen. Margreet hoe is het met je "snotterkop", en is Noor ook weer helemaal opgeknapt? Goedemorgen trouwens. De dag is hier al weer een paar uur aan de gang, maar wel met een goede start . straks maar een tukkie tussendoor doen denk ik Geen schokkende dingen op het programma vandaag. Alvast maar wat voorbereidingen treffen voor ons vertrek van a.s. vrijdag denk ik. Fijne dag allemaal.
_Noor
Geplaatst: 09-01-12 09:22
Moggel, Nog niet helemaal bijgelezen, maar Mel & Beli welkom en Mel sterkte
MargreetW schreef:
Noor vind het ook niet erg om als eerste te starten hoor, en die rijdt meestal gewoon (dikke) winstpunten
No pressure...
Nou ben weer op werk. Was eigenlijk liever lekker blijven liggen maar ja. Goede nieuws is dat er thuis hard gewerkt wordt: de plintjes gaan aan de muur
Noor, pressure....???? Gewoon de waarheid meer niet. Bianca, ik zou of een blauw lint doen of steentjes maar de cap is wel helemaal zoals jij bent, en je moet doen wat jij leuk en mooi vindt. Goedemorgen allemaal.