[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:39

Hier zijn nu 3 spatten gevallen en hoor het een beetje rommelen. Maar de grootste bui lijkt aan ons voorbij te gaan :(

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:42

Hier gaat het nu gruwelijk los. Was net op tijd klaar met voeren. Challenge had zn hooi en toen zat de onweer net hier vlak boven. Hoorde het ook net ergens inslaan vlakbij.
Sta morgen om 6 uur op om nog wat te kunnen rijden. Moet nl om half 11 in Den Haag zijn....

Noor Succes morgen!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:43

Die bandanas lijken idd lekker koel 8-) Niet verkeerd met dit weer!

Ik heb net op buienradar gekeken maar het lijkt er op dat de regen ons weer voorbij gaat :( Zo jammer want het is droog!!! En een beetje afkoeling kunnen we hier ook goe gebruiken!!!

Jammer PB dat je twee keer van Hetje af bent gevallen, in het vervolg maar geen turnoefeningen meer proberen terwijl je op het paard zit ;)

Mootje gefeli met je wp's!

Ik ben vanmiddag ook nog even naar cc geweest, gelukkig hoefde ik zelf niet te rijden ;) Ons paard liep heel fijn in het M. Toen nog Z er achteraan, maar dat was iets te veel van het goede met deze hitte. Helaas hierdoor een paar balkjes maar ook een paar super sprongen dus dat gaat wel goed komen 8-)

Gisteravond was hier trouwens groot alarm :o Een grote schuur van een fouragehandelaar stond in de brand! Is hier maar een paar honderd meter vandaan dus we hebben alles goed kunnen bekijken. Gelukkig stond de wind de andere kant op en hebben wij geen last van rook gehad ;)

Morgenmiddag gaan we nog bbqén en dan zijn we helemaal klaar voor de wedstrijd 8-) Ik heb een grappig rood/wit/blauw jurkje 8-) Gaat vast gezelig worden! Voetbal vind ik niet zo interessant maar dit is toch wel erg leuk en met dit weer een leuk feestje in het dorp is natuurlijk alrijd leuk ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:45

_Noor schreef:
Sim: succes morgen. Als het qua hitte de spuigaten uitloopt, ga ik ook niet springen hoor. Het kan te gek ook. Neem in ieder geval genoeg water mee om te koelen :j. Wat voor afspuitinstallatie heb jij????????

Dank je, jij ook!
Ik heb een losse kunstof tank ongeveer 20 cm hoog, 1 m lang en 60/70 cm breed waar 80 liter water ik kan, die wij los achter in de auto kunnen plaatsen. Daar zit een pomp op met slang zodat ik lekker af kan spuiten! Ooit eens van een ouwe jachtruiter kunnen overnemen. Echt een superding!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:45

peanutbutter schreef:
Hier gaat het nu gruwelijk los. Was net op tijd klaar met voeren. Challenge had zn hooi en toen zat de onweer net hier vlak boven. Hoorde het ook net ergens inslaan vlakbij.
Sta morgen om 6 uur op om nog wat te kunnen rijden. Moet nl om half 11 in Den Haag zijn....

Noor Succes morgen!

PB blijft zn naam nu Challenge of heb je er nog ies anders van gemaakt? Dat was je eerst toch van plan??

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:46

Simmie schreef:
_Noor schreef:
Sim: succes morgen. Als het qua hitte de spuigaten uitloopt, ga ik ook niet springen hoor. Het kan te gek ook. Neem in ieder geval genoeg water mee om te koelen :j. Wat voor afspuitinstallatie heb jij????????

Dank je, jij ook!
Ik heb een losse kunstof tank ongeveer 20 cm hoog, 1 m lang en 60/70 cm breed waar 80 liter water ik kan, die wij los achter in de auto kunnen plaatsen. Daar zit een pomp op met slang zodat ik lekker af kan spuiten! Ooit eens van een ouwe jachtruiter kunnen overnemen. Echt een superding!

Ik zag volgens mij in de hoefslag ook een advertentie van een mobiele afspuitinstallatie, was alleen veel minder liters.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:47

Oja nog een vraagje willen jullie even naar mijn site kijken en je mening geven over deze opmaak?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:48

Hier op bokt heeft ook eens een advertentie gestaan. Equi shower heet dat ding. Die van mij is echt ideaal! Ook door de pomp die er op zit. Kan gemakkelijk mijn paard helemaal afspuiten (2 x) en ook nog mijn crossbeschermers ed er mee afspoelen!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:49

Ik vind je opmaak niet verkeerd. Lekker simpel, maar dan op een goede manier want dat maakt het overzichtelijk. Zou alleen het nieuwsblokje anders doen, want die vind ik een tikje rommelig. Hoe het dan wel zou moeten heb ik evenzogauw geen tip voor.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:50

Ik kan nog niet echt wat anders
kunnen verzinnen :P Zit wel te denken aan Charlie voor gewoon op stal. M'n moeder had nog wel Charisma verzonnen voor op wedstrijd, maar ben er nog niet uit. Denk dat het Challenge blijft.

Sim: Jou installatie is mooi. M'n moeder was ook al aan het kijken maar heeft nog niks kunnen vinden wat erop lijkt. :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:51

Ik vind het een leuke site, lekker overzichtelijk :j Ik mis alleen foto's van Zuko :))

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:52

peanutbutter schreef:
Sim: Jou installatie is mooi. M'n moeder was ook al aan het kijken maar heeft nog niks kunnen vinden wat erop lijkt. :+

Oja! Jij hebt 'm in MB met eigen ogen gezien.
Wij hebben ook gezocht (voor vrienden), maar nergens kunnen vinden.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:58

Challenge is ook leuk! vriendinnetje van mij had vroeger een pony die Challenger heette. Was een goeie ;) Heeft nog pony EK gelopen 8-)

Klopt Mootje :o Van hem heb ik helaas nog geen goede foto's....

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 22:03

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 22:05

Volgens mij heeft Paul_H (i.i.g. een mannelijke SGW-er) een boormachine met een schoepenrad die hij op een tuinslang zet. Zo veel hoeft dat niet te kosten, volgens mij!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 22:06

Ik heb toen zo'n easyshower gekocht via bokt maar die ga ik weer verkopen. Gebruik hem niet. Dus als er een liefhebber is...

edit (typefout naam)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 22:09

Ik kan geen afbeeldingen vinden van de equishower, heb jij die toevallig Caro?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 22:10

Ik vind het een mooie site Dorien! Zie overigens helemaal geen foto's bij het kopje paarden...
Wel de slideshow overigens!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 22:12

Ja dat moet nog aangepas worden, maar als je in het linkermenu op de paarden klikt kan je wel foto's zien. Die tekst die er nu staat moet nog aangepast worden.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 22:12

Goedenavond!
Ik ben net bij mijn oma's verjaardag geweest. Was gezellig :D Hier is het nu ook aardig aan het donderen en bliksemen!

Schattig van je bixiekindje Noor! Succes vast morgen!
PB, lekker van je 2 vallen :+ Voortaan blijven zitten! Wel heerlijk dat Amati zo fijn ging!
Heel veel plezier vast morgen Sussie! Heeft Pancho ook hetzelfde gehad als Vorstin? Dat verhaal kan ik me niet meer herinneren!
Heleen, die koelmat overweeg ik ook voor onze hond, maar toch maar niet doen dan := Ik wil zo'n schelpzandbak gaan kopen en die met water vullen. Denk dat dat ook goed werkt!
Gefeliciteerd met je winstpunten Mootje :D
Heel veel succes morgen Simmie!
Leuk van je clinic met Frits Bvw! Waar was het?
Gaaf van je nieuwe jasje Damelza!
Ik vind je website er ook mooi uitzien Billy. Alleen die nieuwsberichten zou ik gewoon onder elkaar zetten oid

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 22:15

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 22:22

Regent het bij jullie al? Als ik buienradar zie krijgt Emmen voorlopig geen regen |( Heb mijn plantjes net maar even een sloot water gegeven..

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 22:24

Thanx Caro! Maar het lijkt mij niet echt werken als er geen pomp aan zit :o Ik kan wel afspuiten bij de vrachtwagen maar dat lukt nooit zo goed, heb net een nieuw pompje dus binnenkort maar weer een keer proberen! Ik werk meestal gewoon met een emmer en een spons 8-)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 22:24

Hier ook niet meer dan 3 druppels :(

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 22:28

Ik zit me ook een beetje te verdiepen in zo'n afspuit-iets. Die easyshower lijkt me in ieder geval beter dan een emmer en een spons, maar als er druk op staat zal het wel heel wat beter werken.