Ingrid: Hoop dat je nog optijd komt. Werk-ze!
Hoe staat het er nu eigenlijk voor met Vol?
Ik heb net alvast mijn springzadel voor morgen helemaal ingevet. Ziet er weer uit als nieuw

Nu maar even warm aankleden en naar de paardjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Oh en succes alvast morgen! 

gisteren wedstrijd dressuur Z1 gereden. De hele week stond de pet van madam al fout ( met als resultaat dat ik er vorige week afgegooid werd) Dus ik had er al weinig vertrouwen in. Heb ingereden met mijn cap op !!!
toen ik de baan inging had ze zoals gewoonlijk alweer iets gevonden om op te zeuren en ging gelijk overeind, gelukkig was ik nog net niet binnen gegaan bij A waardoor ik nog twee voltes gereden heb, maar ja.....dan moet je toch gaan beginnen. Ze bleef gek doen in die hoek en de controle was matig... maar ja...ik had een 1 en wat 4-en en toch nog 196 punten....grrrrrr...punten kunnen dus veel hoger.

Heb mn laptop mee 
goeiemiddag
. Even lekker gewinkeld. Was wel even leuk. Ook nog wel wat leuke dingen gevonden
. 

) weigering op de 2e (hekje, weer ging hij zich aan stellen) en een weigering op de achtste ( " " ) maar verder ging alles goed, we kwamen netje uit bij de dubbel 

Fijn dat het goed ging!

Ik heb mijn best gedaan en meer kun je niet doen. 't Is gewoon jammer dat het op concours nét niet gelukt is. Maar ik heb in juni voor het laatst gestart met springen. Dus ik vind het niet eerlijk tegenover Lips om hem nu voor een M parcours te zetten. Ga gewoon voor een lekker L rondje. Had toch zoiets van sluit het liever af met een rondje springen als met een dressuurproef 
En met die haren ziet het er al helemaal lekker charmant uit 

) 
Ze vond m'n andere jas ook een beetje eng, zat de hele tijd te snuiven, raar beest.