Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Talida schreef:Ik denk dat ze een paar groepjes maken op basis van nivo, tenminste met die welkoop clinic die we bij van Baalen hadden was dat wel zo. Oh nee daar mochten ze toen helemaal geen eigen paarden meenemen, ben in de war met een andere actie![]()
We zijn in ieder geval met zn 3
Simmie schreef:Echt een knappe prestatie van Huub. Jammer van de meiden. Maar op zo'n wedstrijd met 1 weigering rondkomen: daar zou ik voor tekenen.
Simmie schreef:Wel leuk maar toevallig dat het bokkers zijn die die clinic gewonnen hebben.
miss_jumpy schreef:Simmie schreef:Echt een knappe prestatie van Huub. Jammer van de meiden. Maar op zo'n wedstrijd met 1 weigering rondkomen: daar zou ik voor tekenen.
nou, ik weet niet, misschien kies ik op zo'n wedstrijd liever voor 3 stops op hindernis 1, hahaha, dat scheelt dan een heleboel reusachtige hindenrissen
Simmie schreef:Nou MJ, dan kun jij niet achterblijven. Voor jou wordt het dus ook de clinic.
Simmie schreef:Tja, toch is het mijn (penny)droom om ooit een keer een 1* te rijden..........
Of het ooit gaat gebeuren is natuurlijk nog maar de vraag, maar er over dromen..................

Meisje voor me wilde gelukkig wel eerst. Eerste proef superfijn, tweede iets minder. Hij werd wat moe en kantelde daardoor af en toe wat, maar op zich niet onaardig.

Kon nog heel lang vasthouden, maar uiteindelijk ging ik er op mijn buik achteraan met mijn duim uit de kom en toen heb ik maar losgelaten
Voelt nu niet lekker
Maar fijn dat je lekker gereden hebt, en je bent in ieder geval niet voor niets gelijk L1 gestart.
Zolang het gras blijft groeien zal het nog wel druk zijn.
gefelicteerd met je springprijs
Hoe weten ze nou dak jarig was??? dacht ik bij mezelf. Blijkt dat mn auto en trailer compleet te zijn versierd tijdens de dressuur...

!
!!!!!
. Dus ik heb weer wat stijlen ontdekt waar ik ook mee kan leven en ook stijlen waar ik absoluut niet langer dan een half uur naar kan luisteren
. Maar het weer was goed, de sfeer was goed en de muziek ook: wat wil je nog meer??? Ik heb wat foto's gemaakt met mijn telefoon, als ik zo nog tijd heb kan ik kijken of ik ze wel erop kan zetten.
.
En morgen ook maar even rustig 
. Legato sprong erg fijn. We hadden 1 pechbalkje. Waarschijnlijk hadden we zelfs nog prijs (er waren toen we weg gingen pas 2 foutlozen op meer dan 40 starts) maar dat heb ik niet meer afgewacht. Nu kan ik eindelijk wat SGW's gaan inschrijven.