Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Talida schreef:Ik denk dat ze een paar groepjes maken op basis van nivo, tenminste met die welkoop clinic die we bij van Baalen hadden was dat wel zo. Oh nee daar mochten ze toen helemaal geen eigen paarden meenemen, ben in de war met een andere actie![]()
We zijn in ieder geval met zn 3
Simmie schreef:Echt een knappe prestatie van Huub. Jammer van de meiden. Maar op zo'n wedstrijd met 1 weigering rondkomen: daar zou ik voor tekenen.
Simmie schreef:Wel leuk maar toevallig dat het bokkers zijn die die clinic gewonnen hebben.
miss_jumpy schreef:Simmie schreef:Echt een knappe prestatie van Huub. Jammer van de meiden. Maar op zo'n wedstrijd met 1 weigering rondkomen: daar zou ik voor tekenen.
nou, ik weet niet, misschien kies ik op zo'n wedstrijd liever voor 3 stops op hindernis 1, hahaha, dat scheelt dan een heleboel reusachtige hindenrissen
Simmie schreef:Nou MJ, dan kun jij niet achterblijven. Voor jou wordt het dus ook de clinic.
Simmie schreef:Tja, toch is het mijn (penny)droom om ooit een keer een 1* te rijden..........
Of het ooit gaat gebeuren is natuurlijk nog maar de vraag, maar er over dromen..................