Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Ben nu wel even heel gelukkig.

--> Easterlover. Haar hengstje nog even bewonderd en toen ook gaan opzadelen en los gaan rijden. Sam was gelijk al erg vervelend. Sterk ophoudingen negeren en gewoon dwars zijn 
Hij bleef dwars. Moest ik halthouden op X stond ik 2 meter ná X pas stil zegmaar 
Bleek voor deze proef nog 177 punten te hebben. Veel vijfjes voor voltes die te groot waren en dingen die iets te laat waren omdat hij gewoon net niet dat laatste beetje luisterde.
Proef ging ook netjes
Achterwaarts doet ie de laatste tijd een beetje onder protest en dat ging dan ook niet echt soepel..
Hij vond hem niet actief genoeg.. Maar ik vind het ook altijd een moeilijk onderdeel. Sam stapt van zich zelf altijd erg ruim en de verzamelde is dan lastig. Als ik te veel m'n best ga doen om hem te verzamelen houden we maar weinig tact over.. Maar is ook wel erg verschillende. Ene jury vind het een 7 en de andere een 5.. Blijft dus lastig.. Maar hij vond verder dat we een leuke combinatie waren. Sam goeie gangen had en mooi in de aanleuning liep. Ohw en ik zat er mooi op
Nou wat wil je nog meer
Had ik 186 punten en een 1e prijs 
Dus na een paar kruisjes maar op het andere veldje nog wat galopwerk gedaan en nog twee keer het bakje in gegaan om de steil en de oxer te springen. Was ook niet te doen.. Een pony was alleen maar aan het weigeren. Meisje ging steeds harder op de oxer aanrijden en elke keer lagen alle balken eraf en de pony in de sliding. Op het laatst lagen ze zelfs beide op de grond 
Vanaf de kant scheen het nog wel mee te vallen, maar ik had maar weinig controle en hij ging na elke sprong gelijk weer een tandje sneller! Had uiteindelijk 1 balkje..

alle paarden hadden wat moeite om op de been te blijven! in het L deden er 48 mee en ik was nummer 47
pfff wachtenwachtenwachten...
(ze gingen zo langzaam en op het eind opeens super snel... ) maja Muisje sprong lief, muisje was foutloos, muisje mocht barrage rijden, muisje was weer foutloos, en muisje WON
was wel even kicken, ze sprong niet extreem goed, maar dat we eerste werden van de 48 had ik nu ook weer niet verwacht 
dusja dan maar blijven rijden, ze ging wat groot , dus daar een balkje, verder deed ze de overbouwde sloot ook super!! niks op aan te merken!! ik had dik de snelste tijd, maja dan moet je wel foutloos rijden 
maar hij vond dat ik maar moest zeggen wat ie moest kosten... 
ik douwde het paspoort in zijn hand en daar heeft ie eerst 5 min. naar staan staren
en toen heb ik gezegd dat hij niet zomaar weg gaat, en dat hij ook niet weg hoeft, maar als die hem graag wilde, moest ie maar een bod doen!!

) met 49 voor stijl...
Mevrouw is nogal twijfelachtig met hoger springen... Maja, super trots dus... Foto's en filmpjes komen ooit in een topic
Iedereen spring hier zo hoog en ik spring alleen oefenparcourtjes op onderlinge (krijg je wel prijs maar neit voor punten dus
) Voglende keer 50 /70 denk ik
(Lekker lastig doen
)