margriet dat is wel lach wekkend ja. gelukkig heb je zelf en paard niks. annetje heb je geen lieve dierenarts die ff iets met datum kan ofzo? verder lees ik over bekappen daar heb ik geen verstand van. Pa heeft toen opl. bekappen gedaan. doet shetjes en pony zelf. ol gaat wel naar hoefsmid ivm ijzers (pa kan ze er wel onderleggen maar heeft opl. niet verder gedaan voor beslaan omdat hij er geen werk van wilde maken)
werk was weer lekker druk. morgen ook druk zag ik in de agenda. heb helaas nog steeds hoofdpijn de gehele dag. wel iets minder dan gister gelukkig. moet zeggen in het donker gaat het goed dus denk toch iets van migraine
Hihi, zachte landing dus Margriet! Joki, kan me voorstellen dat je je daar zenuwachtig om kan maken.
Ben nog een belangrijk feitje vergeten: Jer is jarig!! 9 jaar alweer! Tijd om wat prestaties te gaan leveren!! Heb hem net gereden en dat ging prima! Ook overleg gehad met TA en hij denkt dat er iets tussen zijn tanden zit of heeft gezeten en het tandvlees iets ontstoken is. Dat schijnt flink te kunnen meuren. Bij afgebroken kies of ontstoken wortel oid, zijn er ook andere klachten. Dus nu een week spoelen met de tuinslang en anders komt hij even langs. Tenzij het erger wordt natuurlijk! Maar het was al niet meer zo'n intense putlucht Opluchting dus omdat rijden ook normaal ging. Kan dus gewoon naar mb zoals het er nu natuur ziet
Margriet nee "gelukkig" ligt onze bak een stuk hoger dan het weiland ernaast. Hierdoor wa de slootkant ook een stuk hoger en lag ik dus nog droog halverwege de helling. Ik moest natuurlijk direct weer over het hekje en ze sprong toen echt super! Noor gefeliciteerd met Jer! En leuk dat je ook naar WB gaat. Naar dat het niet zo goed gaat met je schoonzus. Kan mij voorstellen dat er nu even weinig vreugde heerst. Mendy beterschap met je migraine!
Freggle_Edge
Geplaatst: 10-04-12 21:43
Hoi Sanurie, ik moet vlak voor jouw in ring 1 dressuren. 9.24 uur. Mocht ik geen groom mee hebben, heb jij dan misschien een lezer voor mij?
@ Annetje balen zeg! @ Vief thanx voor de foto's! Heb het doorgegeven aan m'n vriendin! Wat erg van W trouwens zeg! Hopelijk trekt het snel weg! @ Margriet, sorry heel erg lachwekkend! Gelukkig hebben jullie allebei niks! @ Noor Bizar zeg van die stank! Je weet niet waar het wondje/ ontsteking zit? Anders heb ik daar een wonder middeltje voor Verder super stoer hoor het M!!!!
Ik heb me net toch opgegeven voor Oudkarspel! Kreeg meteen mail terug dat ik ingeschreven ben! Oja Noor "jullie" cross heb ik opgegeven en betaald Zin in! Filmpjes op YouTube gekeken en ziet er geweldig uit!
Nou knie'tje gaat zo goed dat Henny donderdag springlesje gaat nemen en zaterdag gewoon haar L debuut gaat maken
*Als jullie willen lachen.... Loek (mijn man) komt om 23 uur op Ned. 3 bij Powlitie! Ze hadden zogenaamd een oplichter aangehouden!*
Freggle_Edge
Geplaatst: 10-04-12 21:55
Vief, mijn DA gaf ook aan dat tetanus nog wel eens de extreme reactie geeft. Helaas reageerd die van mij ook op de enting zonder. Maar die is 2 dagen wat koortsig en soms een dikke borst. Maar ook die is altijd in 3 dagen weg gelukkig. Sneu dat Woll er zo lang last van heeft zeg!
HH, goed zeg, dat je knie weer mee wil werken. Kan jij lekker weer aan de bak, veel plezier.
Margreet, hoe is het met je schoondochter?
Suikermeisje, wanneer je vrijdag nummer 37 voorbij ziet komen, foto's ben ik dol op.
Krijg net bericht dat de AB aanslaat, dat is dus goed nieuws. Dus nu maar duimen en hopen dat het nu goed blijft gaan en dat ze misschien komend weekend naar huis mag.
Wat fijn zeg, ik duim met je mee dat ze snel weer thuis is.
muts_marijke
Geplaatst: 10-04-12 22:06
Wat fijn Margreet! Ik hoop dat ze gauw op knapt!! @ Noor gefeliciteerd met Jer! @ Margriet hahaha klinkt idd grappig! Gelukkig niet bezeerd!
Ik ben blij blij blijer dan blij! Geert en ik hebben het mooiste kind ter wereld geknutseld! Net 3d-4d echo gehad en het was echt zo'n duidelijk beeld!