[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 18:37

Danielle, hier gaat het al zolang ik mij kan heugen op protocollen en ik heb toch 15 jaar gestart :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 18:44

@ Nieuwelingen welkom
@ sann leuk dat je hindernissen bent tegengekomen.
@ Texelse ik geloof dat ik nu last heb van een pan gehaktballen in mijn hoofd. Super L2 debuut. Oogmigraine heb ik ook. Heel irritant. Ik heb meestal last van als ik net in bed lig of heel moe ben. Mooi flitsfestijn
@ Mootje hier heb je zelden de protocollen maar alleen coupons met gekrabbel erop.

Ik heb vanmorgen een poging gedaan om in het bos te rijden maar was het na 500m ellende. Aangezien het met de gladheid een gevaarlijke toestand werd ben ik maar lichtelijk gefrustreerd omgedraaid. Thuis staat de boel nu echt compleet onder water. Op fb staan wel foto's. Daarna nog met mijn bruine gespeeld en daar werd ik een stuk vrolijker was. Bijna 19 jaar en leek wel een 3 jarige. Dit weekend ook twilight 1-3 gekeken en hopelijk nog deel 4.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 18:52

Sorry echt geen tijd gehad om bij te lezen.
Heb net chaam over gemaakt hoop dat het niet te laat is :=
Gister kring gereden, had twee x 175 punten en een erg fijn gevoel van het rijden, er is mega streng gejureerd, al met al weer een les nu meer oefenen met de M2 :P

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 19:21

@danielle, ik vermoed dat de organisatie dan in de war is, want er hoeft echt geen kopie gemaakt te worden van alle protocollen. Wat zou je daar mee moeten doen?? De uitslagen gaan digitaal naar de knhs, en de uitslagenlijst, de papieren versie zeg maar, die gaat ondertekend door de jury, via de brievenbus naar de knhs.
Ik vind het juist veel makkelijker. Alle gegevens staan er al op, dus zelf geen schrijverij meer, geen couponnen er meer bij zoeken, geen discussies over wel of niet aangeleverde/opgestuude coupons etc. Deelnemers staan geregistreerd met al hun gegevens, dus verkeerde coupon etc is ook verleden tijd.
Als deelnemer moet je alleen altijd je punten natellen op de wedstrijd, want als je er thuis achter komt dat er een telfout gemaakt is, dan ben je te laat. Nou ja, over een paar maanden weten we of het een beetje ingeburgerd is of dat er toch nog veel aan hapert. Organisaties klagen ook wel eens dat het nu extra papier en inkt kost. Dat is ook zo, maar ze vergeten dan te zeggen dat de afdracht naar de knhs per wedstrijd wel met een paar euro gezakt is.

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 20:05

Jeetje wat kletsen jullie veel zeg!!
@ Joki ging je cc vandaag beter?
@bianca 1980 zonde van je punt maar dat wel heel goed dat je het meteen hebt opgelost, met je paard.

Heerlijk dat een aantal zo lekker bij het bos en strand woont zeg!
Sorry de rest had ik niet onthouden...
Als je je protecollen liever op je gemak naleest kan je er een foto van maken, en op de computer nalezen.
Vandaag samen met Fregle-Edge bij ons een klein parcoursje neet gezet.
Heerlijk ff gesprongen. Morgen worden mijn zadels nog evan nagekeken, dinsdag wordt Amaretto nog even gemasseerd en dan is zijn vakantie echt over.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 20:07

Zo, al mijn tuig is weer schoon. :P

Corien, volgende keer beter! 2X 175 is niet slecht met een strenge jury.
TG, knappe Bari! Jammer van je pechbalkje met de vos, wel fijn dat hij goed sprong.

Hier kreeg je nooit een extra blaadje bij je coupon, commentaar werd op je coupon geschreven.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 20:11

Eef, toen ik je FB post las, dacht ik: Hoe heeft ze die nou zo ver gekregen :+ Toen ik de foto opende zag ik dat het de kantine was en er overal tuig lag :=

Beli, Strand is voor jou toch niet zo ver weg? Als het aankomend weekend mooi weer is, ga ik ook maar weer eens naar het strand. Ik ben er al 2 weken niet geweest :')

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 20:15

MO lekker naar het strand :)
Eef ja was ook erg tevreden, jammer natuurlijk maar als je de uitslagen bekijkt heb ik best (goed) gereden was uiteindelijk nog 7de

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 20:19

:wave:
Gisteravond was zeer gezellig bij Sarah! Hierdoor werd het wel een beetje laat, ik was 2:20 weer thuis, beetje jammer dat ik er weer om half 8 uit moest voor cc. Dat ging helaas niet zo goed. Ik was te laat... Eigenlijk viel het best mee, maar ze hadden er in 3 kwartier al 9 doorheen gejast dus toen ik ging betalen had ik nog maar 2 voor me. Ze was veel te gespannen en had dus terecht 172 punten. Baalde er wel van, want ze gaat de laatste tijd zo fijn. Heb daarna nog wel even doorgereden en toen werd ze weer fijner.

Corien: Jammer van je punten
San: Dan kwam het verdwalen dus wel goed uit :P Hopelijk kun je de hindernissen nog weer vinden
Caro: Balen dat alles onder water staat bij jullie. Ik heb vandaag nog in de wei gereden op Yentil, kon prima bij ons

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 20:25

Ah wat jammer van je wedstrijd Anthea!

Hier krijg je af en toe een extra blaadje bij je coupon hangt echt geheel van je jurylid af.
Vandaag voornamelijk druk geweest met huiswerk, morgen een opdracht inleveren maar hij is af :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 20:26

BIj ons komen somige juryleden (fosilen) het hok, auto of kantine uit om je tips te geven vind ik persoonlijk wel fijn zeker als je nog 1 proef moet rijden

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 20:29

Dat heb ik nog nooit meegemaakt! Dat is wel fijn, daar heb je tenminste wat aan.

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 20:31

@ mootje, Nee dat is waar. We twijfelde ook of we zouden springen of naar t strand zouden gaan. Maar het is toch 3 kwartier met de trailer. Volgende week misschien.

@AntheaV : dat is heel zonde maar waarom heb niet niet gewoon op je eigen tijd gereden? Je mag gewoon de jury laten wachten tot jou tijd is.

@CoriienRN iIk vind dat ook altijd fijn als ze dat doen maar dat zijn indwerdaad meestal wel de oudere...

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 20:31

Goedenavond allemaal :)

Nieuwelingen , welkom :D

Beterschap met Zeus, marijke! In ieder geval fijn dat het al iets beter is.

Jammer dat het niet zo lekker ging Anthea. Misschien iets te kort geslapen? ;)

Bianca, gefeliciteerd met je winstpunt. Soms is je gevoel minder dan de punten, maar de volgende keer is het weer andersom. Als het gemiddeld genomen maar een beetje klopt :D

Mijn wedstrijd ging heel erg lekker vandaag. Celeste moest thuis blijven in verband met haar mok. In haar plaats mocht Sunny mee.
Eerst met Zavira in de L gesprongen, ik had helaas een balkje op de laatste van de barrage. Geen prijs, omdat bijna iedereen foutloos was. (en ik vond het niet eens een makkelijk parcours....)
Met Sunny was ik twee keer foutloos en heb in de barrage flink doorgereden. Met Sunny had ik gewonnen! Nu heeft ze weer 2 rondjes M gelopen na Varsseveld. Als er volgende week niet teveel meedoen rijd ik weer een rondje Z. Als er wel veel meedoen, ga ik lekker naar huis, want anders moet ik veel te lang wachten.....

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 20:32

Ik merk dat juist meer bij jongere juryleden, heb zelfs een keer gehad dat ik de ene week dus achteraf aanwijzingen kreeg van het jurylid.
De week erna reed ze zelf bij die wedstrijd mee, zag mij rijden, en ik kreeg gewoon weer aanwijzingen was wel leuk haha!

Bij sgw barchem en sgw wieringerwerf kreeg ik trouwens ook van beide juryleden nog een behoorlijk stukje informatie/complimenten mee was ook leuk :)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 20:37

@Beli: Dit is zo'n beetje de enige wedstrijd die ik ken waar je niet op tijd start maar op nummer }:0 Dus dat werd hem niet. Ik had ook gevraagd of ik later mocht, maar dat kon ook niet.
@Renske: Dat zou maar zo kunnen haha. Hoewel ik toen ik er eenmaal uit was, er niet echt last van had. Super van je rondjes!

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 20:41

Ow dat is zeker wel leuk! Ik hou er wel van als een jury dat doet!

@Renskek dat is is lekker! Wel wat minder van de mok!! (hoor wel goede verhalen over de mok pillen van de groene oss)

@AntheaV ow ja dan gaat het niet. Zonde zeg!!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 21:38

Poe, wat een verhalen om bij te lezen zeg!
wel een gezellig topic!
En Marijke, afkorten is prima hoor, het is idd een mond vol Freggle_Edge.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:16

Een geslaagde avond voor de meeste zo te zien!

Een aantal goed gereden, helaas een aantal ook minder!
Gefeliciteerd voor degene met winst/ prijs en balen voor de anderen!

@ Danielle wat vreemd! Alles gaat toch rechtstreeks naar de KNHS?!
@ Evelien lekker bezig! Gaat het al beter met je voet? En Caap?

Heb een lekker druk weekend gehad! Vrijdag girlsnight, gister uiteten en bios met m'n man en vandaag verjaardag van het kleintje van een vriendin!

Zat het puppy'tje van mn moeder met z'n pootje tussen de deur! Zat dus ook weer bij de DA! Op de foto was zeer waarschijnlijk geen breuk te zien! Morgen gaat de hoofdarts nog naar de foto kijken weten we het zeker! Beestje heeft wel een pech... Eerst met 6 weken oud die operatie van z'n slokdarm nu dit weer!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:19

Super goed zeg Renske!!!! Moet het Z ook vast wel weer goed komen!!

Hier zijn de juryhokken vaak open en in de bak! Dus krijg je heel vaak commentaar!
Wij krijgen altijd buiten de coupon om nog een protocol ingevuld met de cijfers! Is overal hier in de omgeving!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:33

Wauw Renske! Super man! Gefeliciteerd!
@ Freggle dit is makkelijker ;)
@ Corien 7e is toch hartstikke netjes!
@ Henny leuk weekend dus, en wat sneu voor de pup.

Wij zijn net lekker uit eten geweest. Vanavond op tijd naar bed.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 23:06

Aaw Henny wat rot voor de pup!
Top Renske! Gefeliciteerd

Ik wilde Beau net verwerken tot frikandellen :+ gelukkig heeft ze het tweede parcours wat beter 'r best gedaan. Eerste parcours maar afgegroet. Tweede parcours zat ik er voor de laatste sprong net iets te veel aan waardoor ze in draf viel en dus een stop kreeg, en had 4 tijd, maar was daar wel tevreden over.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 23:07

Een frikadel is weer eens wat ander dan een gehaktbal :+

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 23:10

Gehkatbal is koe/varken, dus ik zeg altijd frikandel :P .

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 23:15

mistid schreef:
Gehkatbal is koe/varken, dus ik zeg altijd frikandel :P .

Die worden ook van koeien gemaakt :Y) . Van uiers en zo :9 .