Nee, mijn ouders gaan in Chaam wonen en Tas & Floris staan er al. Het is nu nog bouwval gezocht Chaam. Hier sneeuwt het gelukkig nog niet! Zal zo eens op buienradar kijken.
Uitmesten is inderdaad een hele inspanning als je niet fit bent.
Gelukkig was Jack aardig schoon ga zo wel nog ff liggen probeer dat ook af te bouwen anders word ik helemaal lui
Aha woon je vlak bij de cross
AntheaV
Geplaatst: 29-11-10 15:23
Hier heeft het net heel even gesneeuwd. Ligt nu echt een minilaagje sneeuw. Heb al even op buienradar gespot en als het goed blijft het daar ook bij!!
Vief: Hopelijk rijden de treinen normaal door al die sneeuw bij jullie. JN: Wat goed van Anoes! En jammer dat Jipje zijn eigen plan trok Evelien: Slimme actie van die Pool...not Kim: Heb je nu al wat minder last? Wel goed dat je weer naar school probeert te gaan. Corien: Gelukkig was Jack niet zo vies, anders was het helemaal een beproeving geworden.
Sannnn
Geplaatst: 29-11-10 16:17
Ik ga voor je duimen Vief dat de treinen normaal rijden, tot nu toe iig nog wel. Klasgenootjes zijn allemaal goed thuis gekomen. Wat lekker zeg van Anoes! Jij doet niet mee in Kootwijkerbroek dit weekend of wel JN? Is ook wel redelijk dichtbij toch voor jou? Komen al je paarden nu in Chaam te staan Evelien?
Grrr.. Ik wil net de trailer pakken om naar club te gaan. Volgens buienradar kon het.. Zie ik de 1e vlokjes dwarrelen. Dus ik dacht k*t. Nu gaat het wel goed door en het blijft ook liggen. Dan maar dag rust.. Hopelijk is het morgen wel weer te doen en de rest van de week ook.
Ik zit nu een aantal uur achter mijn bureau, bezig met een opdracht voor school, maar nu voel ik mijn buik toch wel . Ik ga maar even een uurtje plat liggen. Daarna even kijken of ik weer even kan zitten om met opdracht verder te kunnen.
Balen van de sneeuw Sann. Hier valt het nog mee. Niet dat het voor mij uitmaakt want ik kan nog niet op het paard.
Sofie vind dit weer echt niks. Die staat nu echt liever binnen dan buiten . Maar ze moet er gewoon wel uit! Nu ligt ze lekker in de stal te slapen .
_Noor
Geplaatst: 29-11-10 16:30
Het sneeuwt.
Sannnn
Geplaatst: 29-11-10 16:33
Bij jou ook al Noor.
Succes met je opdracht Kim, hoe gaat het verder met je? Verder nog veel last van je val?
Zal Vero is binnen zetten, ligt nu toch wel aardig laagje en ze heeft rondom ijzers. Ze staat ook al vanaf 8.15 buiten, dus wat dat betreft wel lang.
edit: Zat net even te kijken naar Indoor Wanroij. Dat zit al bijna vol! Is dat eigenlijk ook voor punten? Ga er denk ik heen om te kijken, wel eens benieuwd.
_lautje_
Geplaatst: 29-11-10 16:59
Zit nu in Utrecht en het is hier wit. Heb vanovand van half 8 tot half 10 tentamen, maar als het weer zo doorzet weet ik niet of ik wel naar huis durf te rijden Was liever met mijn broertje meegegaan om te demonstreren in Den Haag. (vertelde het aan mijn vader en die kreeg zowat een hartverzakking bij de woorden Elias en demonstreren in 1 zin. Zeker na de laatste keer )
Sannnn
Geplaatst: 29-11-10 17:01
Mijn zusje zit nu in de auto terug vanuit Utrecht... Hoop voor je dat het meevalt Laura! Succes met je tentamen! Was dat die demonstratie met dat youtube filmpje wat je liet zien?
Ik verveel me, wou gaan rijden. Maar dat kan dus niet meer.
Jups. De beruchte krakersrellen in A'dam waren dat en broertje heeft daar een taakstraf van 60 uur aan over gehouden (meeste van alle 'krakers', stomme sukkel )
Balen dat het overal sneeuwt, hier gelukkig nog niet! Lau, Succes alvast met je tentamen. Ik heb wel echt megalast van mijn keel, dus ik denk dat ik verkouden wordt
_Noor
Geplaatst: 29-11-10 17:24
@ Mootje: zie buienradar........ Beterschap ook voor jou
Kreeg net een sms van mijn collega dat het al glad wordt, dus ik ga ook zo naar huis (en dus ws niet met de trailer op pad).
Ik ben blij dat ik niet met de ORUN mee doe... Nu hopen dat we volgend jaar een mildere winter hebben Waar zou je vanavond heen gaan met de trailer?
Sannnn
Geplaatst: 29-11-10 17:26
Bij mij wordt het ook niet op pad met de trailer. Sneeuwt nog steeds. Zusje smste net dat ze blij was dat ze winterbanden had, het was best glad.
Niet te hopen dat je ziek wordt Mootje. Heb jij trouwens al wat gehoord over die betaling van administratiekosten voor de ORUN? Ben er ook wel blij mee nu, anders had ik waarschijnlijk vanavond op pad gemoeten met de trailer.
Hier sneeuwt het al uren. En mijn bak was vanmorgen nog steeds berijdbaar, nu dus niet meer Morgen dus maar naar de manege met beide.
Vanmorgen met Avi naar de kliniek geweest. Had toch het idee dat ze niet goed was in de poten. Dus begonnen bij foto's van de hoefkatrol, daarna de knieen voor OCD. Gelukkig niets op te zien en zo goed dat we haar hebben laten prokken. Waarsch dus nu een PROK merrie ipv kapot in de poten Toch een opluchting.
Rowo, Dat klinkt een stuk beter Is het niets iets spier / pees technisch?
Sannnn
Geplaatst: 29-11-10 17:36
Ben morgen gelukkig vrij! Studiedag voor de leraren. Kan dus prima naar de manege, misschien ook nog kijken bij de nieuwe Divoza in Staphorst, aanbiedingen.
Dat is goed nieuws Rowo, ga je haar nog verder na laten kijken of het toch niet iets spiertechnisch is?
Jn fijn dat concours zo goed ging! Noor jeetje wat raar zeg! Je zal nog eens iemand helpen.. Mootje beterschap! Rowo dat is balen dat je nu niet meer kunt rijden thuis. En super dat avi waarsch prok goed is!
Zo weer actief geweest. Poesjes waren lief voor de DA. Toen met beide paarden naar de binnenbak. Wonderland liep wel fijn eigenlijk. Carella vond alles maar vreemd. Kwam al met een megasprong in de trailer, waardoor ik heel snel moest en nu een dikke bult op mijn hoofd hem omdat ik vergat te bukken voor de stang. Tijdens het rijden vond ze alles ook maar vreemd. Maar goed, zo vaak is ze ook nog niet mee geweest op de trailer.
Zo, ik ben ook weer veilig thuis. Wel lekker gereden in de binnenbak. Buiten is het knoerthard, ben blij da'k gister nog het bos in ben geweest. Nu is het levenslink met de trailer.
Jammer dat jij niet weg kon San! Wanroij is (helaas) niet voor punten. Wel heel leuk om te kijken!
Fijn dat Avi goed is Rowo! Succes vanavond met je tentamen Laura en hopelijk kom je veilig thuis! Vief ook! Doe nog maar even rustig aan Kim!
rowo
Geplaatst: 29-11-10 17:40
Sannnn schreef:
Dat is goed nieuws Rowo, ga je haar nog verder na laten kijken of het toch niet iets spiertechnisch is?
Ja spiertechnisch was het 2 weken geleden niet goed. Maar dacht daarnaast dat het in de benen niet goed was. Maar das gelukkig niet zo.
Sannnn
Geplaatst: 29-11-10 17:42
Dan heb ik dat gemist Rowo. Fijn dat jij wel lekker hebt kunnen rijden Sim. Margriet ook lekker gereden, jammer alleen van die bult op je hoofd.
Zou ik me weer mogen aansluiten bij jullie? Na tal van technische problemen (alle laptops zijn hier binnen 3 maanden overleden, toen de laatste het opgaf zijn er 2 nieuwe + de vorige van oma bijgekomen waardoor we weer helemaal mobiel zijn) en het wat rustiger aan gaan doen met rijden (rijd momenteel zelfs niets normaalgesproken 2), heb ik weer de tijd om normaal bij te lezen.