[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nat1503

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 21:53

snoekiej, jammer dat een tweede paard momenteel geen optie is, wel heel begrijpelijk. Ik had je link bekeken, ik vind het een ontzettend leuk paard.
mandy, zoveel sneeuw was er oudjaarsnacht gevallen
Afbeelding

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 21:54

Bloos! vet veel!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 21:54

Wow Natalie, dat is een mooie laag Haha!

Ik zit nu Ice Age 2 te kijken Lachen

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:37

nathalie: wat lekker zeg! en mooie foto! lekker veel sneeuw Haha!
rowo: mooi dat ze braaf was Haha!
snoekiej: leuk paard maar idd 2 is wel erg duur

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:20

Gelukkig nieuwjaar iedereen!!!!

Ik heb ook een erg leuke jaarwisseling gehad, lag om 6.15 uur in bed Clown

Leuk filmpje TG, ik moest erg lachen om de opmerking: Tis je moeder niet!! Had je 1 balkje?

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:00

Wow zoveel sneeuw, dat is hier in de omgeving echt al jaren niet gevallen volgens mij Clown

Ga zo maar lekker slapen, morge de hele dag weer werken en s´ochtends vroeg bij paardje kijken.
Hoefsmid had paard voor me gevonden die ik dan voor pd zou kunnen ruilen want hij had daar weer een goed plekje voor.
Merrie is wel al 14 jaar, maar de eigenaar ligt in het ziekenhuis en is al heel oud dus rijd niet meer.
Ga dus ook alleen even om een hoekje kijken in de wei voor eerste indruk.
Kan pd voor bijna niks inruilen, en na 2 paarden is mijn geldboom wel een beetje op.
En hij groeit jammer genoeg niet meer aan Clown Dus als het een leuk beessie is, is dat wel een goede oplossing.

Jammer dat een tweede paard geen optie is Snoekiej! Heb ook je link bekeken, Vorstin is echt gaaf!
Voor mij zit het er ook niet in een 2e paard anders had ik pd wel gehouden.
Maar betaal alles zelf, als ik nu 7 dagen per week kon werken zou het wel lukken.
Maja heb 5 dagen per week studie dus ja dat gaat wel voor.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:14

Andrea: ja, had de 2e van de 3 sprong eraf. Kwam niet helemaal goed in. Dinsdag naar Emmen Haha!

Truste allemaal!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:17

@Nat: Lekker laagje Cool
@Snoekiej: Twee paarden kost niet alleen veel tijd, ook een hoop geld. Wij hebben er dan drie op twee verschillende stallen, niet ideaal, maar wel haalbaar. Als die ouwe het loodje legt (om het maar even zo te zeggen Bloos ) wil ik wel een tweede erbij, dan ook wel weer echt een jonkie zoals toen ik Wolin kocht. Helemaal leuk, die jonge beesten!! Ja Voorlopig heb ik mijn handen vol aan Wolin en wil ik ook echt alleen m`n geld uitgeven aan Wolin en mijn andere viervoeters. Ik ben nu steeds met jonge beesten bezig van anderen, helemaal leuk, heb nu een jonkie van Gribaldi onder m`n hoede, wat een leuke merrie is dat!!!
@LZ: Mooi grijs is niet lelijk Clown

Bijna klaar met werken, heb morgen vroeg, dus dat wordt weer om 6 uur mijn bed uit Lachen .

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 01:06

Doei! ik ben net terug uit Zuidbroek Tong uitsteken

Het eerste parcours ging wel goed met Sofie. Ze vond het wel een beetje spannend, dus zaten hoge sprongen bij Nagelbijten / Gniffelen Verder wel braaf rondspringen. Barage op stijl ook foutloos en een 8e prijs Haha!. Toen heeeeeeeel lang wachten, want groep 1, 2 en een haflingershow gingen nog eerst. En toen het tweede parcours. Losrijden ging heel fijn. De eerste hindernis ook, maar bij hindernis 2 was er een miscommunicatie.. en lag ik op de grond.

Toch ben ik super tevreden, en heeft mijn jonge paardje weer een hele hoop geleerd vandaag Haha!.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 01:07

Nat: Wauw wat een sneeuw! Fijn dat je het leuk hebt gehad Lachen
Rowo: Fijn dat Zoë braaf was Lachen Heb nog even zitten twijfelen of ik Woll ook nog voor een 2e keer zou laten scheren, maar toch maar niet gedaan.. Gelukkig maar, had het wel zielig gevonden als ze zo 3 weekjes bijna niks zou doen en dan zo kalig zou zijn.
Shanouk: 't Is inderdaad wel echt een gaaf paard! Toch ben ik heel erg blij met 1 paard. Zo er geen bij willen hebben nu Lachen
Lotte: Dat is wel vroegjes inderdaad. Werk-ze alvast!
Kim: Zeer gedaan? Tong uitsteken Wat gebeurde er precies? Wel netjes van je eerste rondje. Fijn dat het zo goed ging Haha! En natuurlijk gefeliciteerd!

Ik ben net weer terug uit de stad. Naar Witlicht geweest. 't Was dat we gratis kaartjes hadden, anders was ik er echt niet heen gegaan . Was ook niet heel bijzonder. Maar gelukkig wel erg gezellig Haha! Daarna nog even met andere vriendinnetjes wat gedronken in de stad. Nu net thuis en nog even een film kijken met vaders..

Weltruste alvast Lachen!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 01:11

Vief: Weetje nog aantal jaar geleden de dag voor Concours Oosterwold dat ik van Emiel af viel en een dikke bult om mijn scheen kreeg? Wat ik nog steeds heb. Daar kwam de punt van een balk precies op en is nu super dik en auw. Verder nergens last van Lachen..

Het was een stijsprong, net van de hoefslag af (als je van hand veranderd zegmaar). Maar ze had gewoon niet echt door dat ze het bochtje om moest. Ze pakte ietwat het bit beet, en was meer daarmee aan het kloten. Iets wat ze eigenlijk nooit doet. Ze was al bijna voorbij de sprong waar ze wat stond te stuiteren, en toen besloot ze dat ze toch wel wou springen, en op het laatst toch niet. En toen was het boem Tong uitsteken.

Ze is ook aan het tandenwisselen, misschien dat ze daarom wat 'heftiger' reageerde.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 08:47

Super van je eerste parcours Kim Haha! jammer van de 2e

Ik heb selectie in Beilen, dus zal ervandoor Doei, doei

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 09:10

Goedemorgen!
Getsie wat vroeg Clown
Ga zo maar eens aankleden en paardje kijken Slapen

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 09:52

Goedemorgen Lachen

Zag het van je 2e parcours op Filmloop Kim.
echt balen! Ach gut Zo lang gewacht en dan dit.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 09:56

Goeiemorgen Doei!

@ kim: gewoon alleen aan je eerste rondje denken Ja Die was super toch?

@ vief: fijn dat het gezellig was.... je bent nu dus gewoon bij je ouders?

Ik heb alles zeer in mijn lichaam van het scheren van gister. K zag dat ik toch ook nog veel plekjes heb gemist... moeten we dus maar ff bij gaan werken Clown

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 11:43

Zo ook weer thuis paardje was echt niks.
Zou deze kunnen ruilen voor pd dus dat was wel een aantrekkelijk bod, maar hoorde daar dat we nog 4000 euro moesten bijbetalen.
Nou dat ga ik gewoon niet doen voor een 14 jarig paard.
Merrie met hele mooie papieren maar dat zegt me niks, hoef ik ook helemaal niet.
Ik ga niet betalen voor die paar namen op een papiertje.
Merrie was ook maar 1.62 en al 4 jaar niks mee gedaan, heeft geen wedstrijd ervaring in het springen etc.
Was wel lief beessie, maar sprak me ook eigelijk niet aan, veel te klein, daar hou ik ook gewon echt niet van.
Nouja heb geen haast dus dan toch nog maar even verder zoeken voor pd, voor 4000 euro kan ik wel iets beters vinden voor mezelf en pd.
En hoorde daar ook dat ze pd dan naar belgië zouden doen, nouja ben niet echt bekend in de paardenwereld.
Maar ik weet nog wel wat er gebeurt met de paarden die naar België gaan, en dat ga ik hem niet aan doen.

Ga maar eens werken Dromen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:01

Morgen Doei!

Kim: Ja dat weet ik nog wel.. Pijnlijk Ach gut Kan inderdaad best dat ze wat anders reageert omdat ze aan het wisselen is.
Mandy: Ja, ben gewoon bij mijn ouders. Wel gezellig Lachen Al vind ik het ook wel heel leuk om maandag weer naar Enschede te gaan.
Veel vrienden/innen uit Enschede zijn nu ook allemaal thuis.

Gisteravond naar "As it is in heaven" gekeken. Vond hem echt bijzonder en mooi Lachen
Ga zo eindelijk weer eens rijden. Laatste keer dat ik echt gereden heb was voor de kerstvakantie, toen het nog niet vroor.
Gister nog wel even in de bak gestapt. Zo dus even lekker naar de binnenbak kijken of Woll nog kan galopperen Clown

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:55

Doei! goeiemorgen.

Grrrrrrrr ik ben echt kwaad gewoon! Boos! Stoom uit je oren .
Nog steeds op mijn project genoot. Die jongen zou beging van deze vakantie zijn eerste deel sturen (dat had ik namelijk nodig om mijn deel af te maken). Tot nu toe heb ik NOG STEEDS NIKS ontvangen. Vorige week mailde hij dat hij het druk had, en afgelopen dinsdag mailde hij me dat zijn laptop gecrassed is. Ik kan nu dus gewoon nog steeds niks doen, en het is echt pokke veel werk.. Volgende week hebben we weer gewoon les op school, en moet ik voor die lessen ook veel voorbereiden en maken. Dus dan heb ik er echt geen tijd voor Boos!. Dus ben bang dat we het niet af gaan krijgen. Grrrr EIKELS!! Boos! Sorry moest ik even kwijt Bloos Ik word hier gewoon zo gestressd van.

Verder heb ik echt een dikke bult op mijn been Nagelbijten / Gniffelen. Vrij pijnlijk Tong uitsteken. En ben ik nog steeds ziekig.
Vanmiddag Loempia maar weer even rijden *LOL*.

Vief: rijdze straks op Woll Knipoog.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:56

Hilde: Indd erg balen na dat lange wachten Knipoog. Maargoed eerste rondjes gingen super Lachen.

Rowo: haha ja eigenlijk het tweede parcours gewoon vergeten Tong uitsteken.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:32

Hallo Lachen

Mijn wedstrijd ging goed Haha!

1e parcours 3e prijs, stond heeeeeeeeeel lang 1e met een foutloos parcours en 52 voor stijl, en toen kwamen er 2 op het eind en die kwamen er net voor Tong uitsteken
Maar vind ik nog netjes over ong 54 deelnemers.
2e parcours had ik iets van 'ach wat, ik zal ze Duivel '
Van 1 naar 2 plat erop Bloos scheelde al 2 sec, en ik maakte nog een bocht die niemand anders deed. Was ik 1e. Denk dat ik wel door ben naar de Drentse kampioenschappen en naar Boertjes Hardenberg Haha!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:43

Mandy: Ik start morgen niet.. Remember heeft waarschijnlijk een virus onder de leden. Hij loopt heel stram..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:51

Jeetje kim wat balen Boos! Je zou ze ook wat...
BV: Wat balen dat remember niet helemaal fit is Ach gut
Mistid: Gefeliciteerd Haha!

Ik heb eindelijk weer even lekker gereden. Ze waren een boiler aan het installeren achter de muur van de bak, dus dat was wel even heel erg spannend Clown Duurde even voordat ze haar koppie er wat bij had, maar later wel even fijn gereden Lachen Leukste was nog wel dat ze in 1x zonder treuzelen de kar op ging thuis. Ze heeft vast goede voornemens gemaakt voor 2009 Pling

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:49

Toppie Mistid. Heel goed gedaan Vork .

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 20:04

@Vief: Haha goede voornemens Tong uitsteken , ik ben benieuwd wat voor voornemens Wo zou hebben gemaakt Lijst Fijn dat je lekker hebt gereden!
@BV: Hopelijk is het virus snel weer weg!!
@Ingrid: Nee, dat is niet helemaal 'fair trade' Bloos , 14 jaar-4 jaar niks mee gedaan-PD én 4000 erbij... ze dachten er nogal wat van Tong uitsteken ....
@Mistid: Goed gedaan!! OK dan!

Pfffff... ik had niet veel fut om te werken vandaag... heb nu ook een dikke keel, oorpijn en ik hoest af en toe aardig.. Ziek En ik moet nog wat daagjes...
Wolin had een dikke druiper van vogelpoep op haar voorhoofd.. Wo had zowaar een druipkol ROFL .. Ze heeft lekker slobber op, vond ze heerlijk... zat overal, inclusief mijn haar Nagelbijten / Gniffelen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 20:07

BuenaVista schreef:
Mandy: Ik start morgen niet.. Remember heeft waarschijnlijk een virus onder de leden. Hij loopt heel stram..

Wat balen zeg Ach gut Toch niet ernstig hoop ik?

@ mistid: gefeliciteerd Haha!

Ik ga vnvd ff naar de bios met vriendinnetjes...