mandy, zoveel sneeuw was er oudjaarsnacht gevallen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus als het een leuk beessie is, is dat wel een goede oplossing.

) wil ik wel een tweede erbij, dan ook wel weer echt een jonkie zoals toen ik Wolin kocht. Helemaal leuk, die jonge beesten!!
Voorlopig heb ik mijn handen vol aan Wolin en wil ik ook echt alleen m`n geld uitgeven aan Wolin en mijn andere viervoeters. Ik ben nu steeds met jonge beesten bezig van anderen, helemaal leuk, heb nu een jonkie van Gribaldi onder m`n hoede, wat een leuke merrie is dat!!!
.
ik ben net terug uit Zuidbroek 
Verder wel braaf rondspringen. Barage op stijl ook foutloos en een 8e prijs
. Toen heeeeeeeel lang wachten, want groep 1, 2 en een haflingershow gingen nog eerst. En toen het tweede parcours. Losrijden ging heel fijn. De eerste hindernis ook, maar bij hindernis 2 was er een miscommunicatie.. en lag ik op de grond.
. 
Heb nog even zitten twijfelen of ik Woll ook nog voor een 2e keer zou laten scheren, maar toch maar niet gedaan.. Gelukkig maar, had het wel zielig gevonden als ze zo 3 weekjes bijna niks zou doen en dan zo kalig zou zijn.
Wat gebeurde er precies? Wel netjes van je eerste rondje. Fijn dat het zo goed ging
En natuurlijk gefeliciteerd!
. Was ook niet heel bijzonder. Maar gelukkig wel erg gezellig
Daarna nog even met andere vriendinnetjes wat gedronken in de stad. Nu net thuis en nog even een film kijken met vaders..
!
..
.
jammer van de 2e

Zo lang gewacht en dan dit. 

Die was super toch?

Kan inderdaad best dat ze wat anders reageert omdat ze aan het wisselen is.
Al vind ik het ook wel heel leuk om maandag weer naar Enschede te gaan. 
goeiemorgen.
.
. Dus ben bang dat we het niet af gaan krijgen. Grrrr EIKELS!!
Sorry moest ik even kwijt
Ik word hier gewoon zo gestressd van.
. Vrij pijnlijk
. En ben ik nog steeds ziekig.
.
.
. Maargoed eerste rondjes gingen super
.
.
'
scheelde al 2 sec, en ik maakte nog een bocht die niemand anders deed. Was ik 1e. Denk dat ik wel door ben naar de Drentse kampioenschappen en naar Boertjes Hardenberg
Je zou ze ook wat...

Duurde even voordat ze haar koppie er wat bij had, maar later wel even fijn gereden
Leukste was nog wel dat ze in 1x zonder treuzelen de kar op ging thuis. Ze heeft vast goede voornemens gemaakt voor 2009
.
, ik ben benieuwd wat voor voornemens Wo zou hebben gemaakt
Fijn dat je lekker hebt gereden!
, 14 jaar-4 jaar niks mee gedaan-PD én 4000 erbij... ze dachten er nogal wat van
....
En ik moet nog wat daagjes...
.. Ze heeft lekker slobber op, vond ze heerlijk... zat overal, inclusief mijn haar

BuenaVista schreef:Mandy: Ik start morgen niet.. Remember heeft waarschijnlijk een virus onder de leden. Hij loopt heel stram..
Toch niet ernstig hoop ik?