Derdst! Hier nog een mini filmpje van SGW Heino, de laatste hindernis en de finish. Is gemaakt met een telefoon, dus verwacht er niet teveel van! http://www.zippyvideos.com/619797781603 ... _sgw_2006/ Nou ik ga weer aan het werk! Doegies!
uitslag pas tegen zes uur, toen nog protest aangetekend (diverse ex aequo klasseringen die niet klopten, hadden niet naar de optimale tijd gekeken) en pas om 7 uur weg. Dan 2 uur rijden naar stal, opruimen en zelf nog naar huis.
BT: tot nu toe is mijn niet luisteren meestal in mijn voordeel geweest en goede dingen moet je niet veranderen toch Kan toch niet met de hele wereld vrienden blijven
Wij hebben ook Kodak Easyshare..maar BT..gebruik je dan de normale stand of die PAS stand voor mooiere foto's? Ik heb er helemaal geen verstand van, dusss hoor het graag .
Zal eens bezig met clubkrantje, altijd wel leuk werk als er eens wat clubgenoten meedenken..
Verder ben ik ziek. Mijn amandelen zijn ontstoken en daar komt een soort griepgevoel bij.
Wel een fijne dag gehad in Neede gisteren. Redelijke dressuurproef (goed voor een 3e plaats), foutloos gesprongen en foutloos binnen de tijd gecrosst. Eerste plaats en de wisselbeker voor de beste L combinatie van 2006.
Jeetje wat een bokkers weer in de prijzen! Gefeliciteerd!! Heb het gisteravond maar opgegeven, ik viel echt om! Heb waarschijnlijk niet genoeg Friese lucht ingeademd nee BT Zal zo maar eens boodschappen gaan doen, ik heb echt niets te eten! Arme ik
TD leuk filmpje Ik zit echt te twijfelen, ik heb eens een keer geld en ik heb 3 opties; Wegzetten voor later, een goeie Cap kopen (GPA oid) of een fototoestel.. wat zouden jullie doen?