Ik heb een vraagje over de cross in Dijksgatbos:
Klopt t dat je door dat tijdsnemingshuisje gaat over t gras veld en dan ong. bijna aan het eind naar rechts, als je komt aanrijden. En dan gewoon route volgen, en dan door de waterbak en dan?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Denise_Perla schreef:Haha thuis loopt ze ook door alle plassen, maar op ander terrein heeft ze prinsenvoetjes. Ze sprong bijna boven op mijn moeder donderdagBen nu van plan 1 × in de maand tegaan (echt een beginnende cross-verslaving
) Zal mijn moeder leuk vinden
Me buren wel ben ik bang
Denise_Perla schreef:Bedankt Minnie_muis.
Ik heb een vraagje over de cross in Dijksgatbos:
Klopt t dat je door dat tijdsnemingshuisje gaat over t gras veld en dan ong. bijna aan het eind naar rechts, als je komt aanrijden. En dan gewoon route volgen, en dan door de waterbak en dan?Dan kan ik oefenen
gomir schreef:Denise_Perla schreef:Haha thuis loopt ze ook door alle plassen, maar op ander terrein heeft ze prinsenvoetjes. Ze sprong bijna boven op mijn moeder donderdagBen nu van plan 1 × in de maand tegaan (echt een beginnende cross-verslaving
) Zal mijn moeder leuk vinden
Me buren wel ben ik bang
Die greppeltjes zijn ook best lastig hoor
Ik wil best een keer met je mee hoor! Spreken we het wel een keer af als ik van stal af kom ofzo, dan kunnen we samen die kant oprijden
Otje is best heel braaf
Canter schreef:Gomir, vergeet je niet je onderschrift te veranderen in Z-verplicht?