[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 18:12

Ohh, had ik het toch goed begrepen :+
Er zijn woensdag al foto's gemaakt, en daar was gelukkig niets op te zien. Daardoor is het idd nog veel minder erg. Als het al te zien is, ben je eigenlijk al te laat. Hij heeft het nog niet gehad over het bijhouden, maar misschien komt dat maandag. Dan wordt ze ook ingespoten.

Lekker zo'n eigen zwembad 8-)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 21:00

Vervelend Snoekiej, maar gelukkig heb je een oorzaak gevonden en kan er iets aan gedaan worden. Jammer van Ermelo. Bij mij in Ermelo was er ook iemand met een leenpaard omdat haar eigen paard kreupel was. Ik zou dan zelf liever afzeggen, denk ik.

Damelza, Zeeman in Winkel heeft eurostardekjes, Vroegop in Sint Pancras ook.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 22:56

Shanouk, Dat is schrikken. Gelukkig ben je er op tijd bij en zijn de artsen positief! Lief van de twee bokkers dat je een paard van hen mee mag nemen. Net als Heleen zou ik liever afzeggen.
Billy, Een zelfgemaakt zwembad of een echte?
Heleen, Oja.. Een Johnson, jammer dat hij nog niet zo wil groeien.

Ik ga morgenochtend even naar de Gamma, want ze hadden een mooie parasol in de aanbieding. Daarna op CC, pff... Ik krijg het al warm als ik er aan denk. Ik hoop maar dat we in zomertenue mogen!

Ik heb net even bij Canter op de site gekeken. Ik vind deze beschermers wel wat: http://www.canter-equipment.nl/overige_ ... rmers.html
Zondag maar even maten opnemen van zijn huge onderbenen en een mailtje naar Thalita sturen.
WL, Deze heb jij toch: http://www.canter-equipment.nl/n.e.w._a ... front.html Ik wil alleen gewone beenbeschermers. Crossbeschermers heb ik al :D

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 22:58

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 22:59

Avond :)

@Snoekiej: Vervelend, máár wel een positieve prognose :) . Wanneer wordt ze ingespoten?

@Damelza: Mooie set hoor ;) ..

@Bianca: Wauw!! Die Bullie :D ..

Hier bijna klaar met werken.. benen uit ons lijf gelopen....

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 23:22

Jee shanouk, dat kwam wel even hard aan!
Gelukkig is de da positief en weet je nu wat er mankeert, hopelijk komt het weer helemaal goed met vorstin!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 23:40

Dat is wel een behoorlijke verassing Shanouk, gelukkig is het vooruitzicht goed en zijn jullie er vroeg bij.
Hopelijk is dit ook de verklaring voor haar gestaak, en kan je na de behandeling weer op een positieve manier met Vorstin aan de slag.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 01:09

@Mootje: Die heb ik inderdaad, maar voor het crossen zou ik denk ik Styles aanschaffen (of Dalmar voor de voorbenen), ik gebruik deze nu voor een stevige buitenrit. Peesbeschermers en strijklappen heb ik van WoofWear, erg fijne dingen ook :) . BR's zaten niet fijn bij Wolin. Maar mijn WoofWears liggen nu ook te verstoffen. Wo loopt met de benen bloot, springschoenen moet ik wel om doen, ben echt bang dat ze haar ijzers af tikt.
Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 01:30

Ben net terug van de bruiloft van een vriendin. Was een echt boerenbruiloft. De bruidegom is zelfs op z'n klompen getrouwd :D
Was erg gezellig met 400 man en onbeperkt eten en drinken. Ben op tijd weggegaan. Had naaldhakjes aan en moet morgen weer vroeg op.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 08:17

Morning!
Wat een weertje mensen! Kijk voor de grap even op buienradar en dan NL 24 uur vooruit.. Vanavond/vanacht gaat het los!!!! Hopelijk is het dan morgen iets koeler :D Ik heb namelijk geen dressuurbloesje dus moet het sowieso met jasje doen!

@ Shanoek: wat vervelend zeg. Wel 'fijn' dat je weet wat het is en dat het goed te behandelen is. Denkt de DA ook dat het staakgedrag daar vandaan komt? Door pijn in haar voet bij een harde ondergrond bijv?
@ Bianca: mooie foto's zeg! Veel plezier in Scheveningen.
@ PB: verstandig dat je niet bent gegaan. Ik was gister ook een beetje ziek na het rijden, je moet toch echt voorzichtig zijn hoor!

Ga nu snel ontbijten en Jer even loswerken. Mijn buurmeisje, mevrouwtje Sas, gaat straks voor het eerst bixie rijden dus daar gaan we even kijken!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 08:21

Mogge,

Volgens mij is het niet echt afgekoeld hier vannacht. Ik ga snel naar de paarden even een sprongetje met de merrie doen want we hebben morgen weer CC springen..

CC gangers sterkte met de warmte vandaag..

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 09:34

Oei Noor, volgens mij hoef ik de tuin niet te sproeien vandaag :=
We wilden vanavond gaan BBQ-en, maar volgens mij kunnen we dat beter naar morgen verschuiven :D
Leuke pony heeft dat meisje he, spannend, zo'n bixie!

Klinkt gezellig, PB!

Ik ga zo schapen drrijven met mijn hond. Arme schapen en honden, ik doe het maar rustig aan daar.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 10:30

heleenxx schreef:
Oei Noor, volgens mij hoef ik de tuin niet te sproeien vandaag :=
We wilden vanavond gaan BBQ-en, maar volgens mij kunnen we dat beter naar morgen verschuiven :D
Leuke pony heeft dat meisje he, spannend, zo'n bixie!

Klinkt gezellig, PB!

Ik ga zo schapen drrijven met mijn hond. Arme schapen en honden, ik doe het maar rustig aan daar.

Ja, echt lief zo'n bont shetje! Ze heeft ook een héél mooi jasje gekregen, met een streepje. <3 Ik zei al dat we wel een x Pas de deux kunnen rijden!! ;)
Jer liep erg lekker! Heb niet te lang gereden, wil hem morgen fris en fruitig meenemen. Hij zal al zijn energie wel nodig hebben met deze warmte. Neem een grote jerrycan water mee!

Klinkt warm Heleen, neem aan in het open veld...
BBQ zal morgen beter gaan haha! hoewel ik buienradar niet héél betrouwbaar vind..
Vanacht gaat mijn instructrice/pensionhoudster op vakantie, dus morgen neem ik daar mijn intrek voor 10 dagen! :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 10:33

Mogge... Heerlijk uitgeslapen.. was gister ook laat thuis, gezellig nog even de stad in geweest. Heel Leiden op een terrasje ;) ..

Waaaah Noor, inderdaad!! Het trekt over heel Nederland! Vanaf 16.00 gaat het los... :=

@PB: Wat leuk zo'n Boerenbruiloft :D

@Heleen:
Succes met schapendrijven.. inderdaad lekker warm ;) .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:04

Goede morgen!

Zo ego post! :o ben tot woensdag vrij :)

Noor word niet vrolijk van dat bericht :+ haha
Pb tis idd niet te harden met dit weer om te rijden :+
Heleen succes met schaapjes drijven :)
BIanca en mootje mooie foto's zeker bestelbaar :j :)
SNoek balen zeg! maar je weet nu wel wat.. hebben ze niet naar der rug gekeken?

Zo ik ga naar jackson, hij liep gister erg goed.. poeder is op, dus maandag dierenarts bellen over hoe en wat :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:12

Goeiemorgen!
Ik ga zo naar Vorstin. Maar even knuffelen en poetsen.

@ Lotte, ze wordt maandag ingespoten.
@ Noor, de DA zegt dat het gestaak daar wel vandaan kan komen. Iedere pas die ze loopt voelt niet fijn, en met springen zal er ook nog wel meer druk op haar voet komen te staan. Klinkt schattig van je buurmeisje
@ Corien, fijn dat Jackson goed loopt!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:57

Corien, ik ben overigens heeeeel erg blij met het weerbericht :P .. er groeit helemaal niks meer door de droogte.. brandweer heeft code rood uitgegeven voor de droogte.. Dus die regen mag van mij wel komen :P ...

Fijn dat Jack goed loopt!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 13:19

Lotte ja dat is zo, als je nu langs weilanden rijd word het al bruin :+
Snoek wanneer laat je der masseren?

Ja jackson zijn been is echt zo goed als helemaal dun :) vanavond weer even stappen, en kijken hoe hij draaft..
Maandag bellen met de DA.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 13:29

Dat is mooi Corien, hopelijk kun je weer aan de slag!

Bixie was schattig. Pony was ook nog nooit mee geweest en vond het dus best wel spannend! Ze begon heel stoer los in de baan maar een ieniemienie bokje was voldoende om haar gras te laten happen. Dikke tranen natuurlijk. Maar hup, de pony weer op even iemand mee laten lopen en daarna weer stoer verder gereden!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 13:34

Noor ben er ook wel blij mee!
Maar voor de zekerheid stap ik nog een weekje :) aangezien ik nu toch geen wedstrijden heb staan, en ik het TE warm vind om te rijden.
Wil geen kapot paard :)
Noor wel lief die bixie meisjes :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 13:38

Bixie vind ik echt zo geweldig met die kids!

Noor: SUcces morgen op concours!
Corien: Mooi dat het beter gaat met Jack.

Net lekker op concours geweest het was véél te warm
Vanmorgen mocht ik echter al om 9 uur parcours lopen. Amati sprong super en was 2x 1ste.
Toen Hetje. Die zou ik M starten maar er stond niet heel fijn gebouwd en het was wárm. Dus rondje L maar. Hetje was flauw van de warmte en ik nog flauwer. Dus op hindernis 1 dacht Het ok het hoeft dus niet en stopt heel zachtjes en rol zo voorover eraf Beetje stom gereden.
2de parcours meneer maar wat scherper gemaakt. Was dus veels te scherp. Hij sprong veel te ruig en gaf zo belachelijk veel slag op een simpel stijltje (en sprong boven de staanders uit) dat ik er zo voorover af werd gekatapulteerd halverwege het parcours. Volgens m'n moeder waren het prachtige handstand's. Was heel blij met hoe goed hij sprong maar dit was wel iets overdreven en verwachtte het ook niet echt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 13:41

Nou PB, daar moet je toch geen gewoonte van gaan maken hoor! ;) Airjacket weer uitgetest?
Fijn dat Amati zo goed ging!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 13:43

Nee, die draag ik echt niet met springen. OOK geen BP ofzo. Echt zo stom was nog nooit van Hetje gevallen met springen. Ben zelfs nog nooit uitgesloten met hem in het springen. Maar goed vond het niet erg. Heb nu 4 verliespunten en had 29 winstpunten in de L. Dus mag nu nog wat vaker L rijden.
Volgens mijn moeder moet ik niet trutten en gewoon Z starten (mag ook al).

Maat ging idd heel fijn. WOu eigenlijk 2de rondje L, maar we waren maar met 2 man in de L en dan werd het echt te krap. Volgende keer maar.
Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 10-07-10 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 13:44

Jeetje pb je moet wel blijven zitten joh!! :P
Tis ook echt warm :(:)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 13:47

:D "Gewoon" Z starten. Netjes hoor.
Ik moet daar nog een beetje naartoe groeien denk ik ;)

Morgen weer even een rondje L proberen!