[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 21:25

@Vief: Waaauwwwieee Cool , ziet er goed uit zeg!! Mijn ouders hebben het via de tv gevolgd en die zeiden ook dat het heel gaaf was!
Wat een tijd om thuis te komen Nagelbijten / Gniffelen , wel mooi dat je het naar je zin hebt gehad!
@Snoekiej: Leuk, ik ga zo even je overzichtje bekijken Knipoog
@JN: Hopelijk kan het snel weer gefixt worden!!

Heb Wo lekker getutteld en even gelongeerd, ze was lief en wild Knipoog Gestoord . Morgen weer rijden denk ik Lachen .

Mijn NewYearsEve was een beetje 'zo-zo' Scheve mond ... Ik had achteraf gezien liever bij mijn familie 2008 afgesloten, dan bij mensen die ik slecht ken. De discotheek was leuk, maar het entreegeld niet bepaald waard.. Bovendien had ik nog mot moet een dame die haar voet tussen mijn benen stak toen ik de trap afliep, ze dacht leuk te zijn geloof ik.. Toen ik vroeg hoe ze het in haar hoofd haalde dat te doen, kreeg ik alleen een flink scheldwoord naar mijn hoofd gegooid.. Alcoholpercentage liep aardig op in die tent.
Avond was leuk zo, maar niet voor herhaling vatbaar Knipoog ..

Ik ga lekker bankhangen en mijn Nintendo DS-paard verzorgen ROFL (3+ spel Nerd )

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:03

Leuk overzicht Shanouk!! Lachen
Mooie foto's, die waterserie is echt gaaf!

Lotte: Dat is wel vervelend zeg Scheve mond Er was bij mij ook een heel raar mens. Stond opeens achter ons en vroeg of we een vuurtje hadden. Hadden we niet en ze bleef toen een beetje achter ons hangen, heel druk was ze beukte iedereen half omver en was alleen maar aan het gillen. Op een gegeven moment had ze eindelijk haar vuurtje en vond ze het leuk om klein vuurwerk af te gaan steken en over ons heen te gooien zodat het nog net op de kade af ging. En dat in zo'n mensenmassa Scheve mond Had er nog wat van gezegd, maar dat kon ze ook niet bepaald waarderen.. Nagelbijten / Gniffelen Ze had qua leeftijd bijna mijn moeder kunnen zijn. Echt te triest voor woorden

Benthe: Vervelend zeg Ach gut
Hoop dat het snel weer gemaakt kan worden en dat het weer wat warmer wordt. Volgens mij zou het morgen gaan sneeuwen?
Ben benieuwd haha.

Hoop morgen eindelijk weer even fatsoenlijk te kunnen rijden in een binnenbakje. Gaan ook nog naar de bios. Naar Witlicht. Denk niet dat ik de film erg bijzonder vind, maar goed we hebben gratis kaartjes van ons concert, dus das anders ook wel wat zonde. We zullen zien, misschien valt het mee Knipoog

Ga weer richting tv.. "The Mentalist" afkijken. Leuke serie Lachen
Nintendo-ze nog Lotte Knipoog

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:09

Zo Vief, jij bent lekker bezig geweest!
Benthe, sterkte zonder stroom en water. Ik heb tenminste nog stroom Tong uitsteken
Lotte, Jammer dat het niet gezellig was. Dronken toestanden dus.
Wij zaten vanmiddag alweer aan de champagne, die was over van gisteren. Ik wilde nog gaan rijden, maar de middag was ineens voorbij Cool
Morgen dan maar weer, de paarden vonden het prima, die stonden lekker in de wei.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:21

Goeieavond!

Gelukkig nieuwjaar allemaal nog Knipoog.

Wij waren hier in de buurt naar een feest, in een tent. Was echt supe gezellig Haha!. En ik was al wat ziekig van kerst en zondag. Dus nu helemaal Scheve mond Mijn keel doet echt zeer. Heb geen stem meer, en heb hoofdpijn van de verkoudheid. Maar ik had het echt niet willen missen. Het was TE leuk. Lag 7 uur in mijn bed ofzo Nagelbijten / Gniffelen.

Morgen concours Veendam/Zuidbroek. Ook heel erg zin in *LOL*. Hoop dat mijn keel dan weer iets beter is Tong uitsteken.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 09:44

Goeiemorgen Doei!

Ik denk; mooi op tijd rijden bij de manege. Nou het is hier echt spekglad Boos!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 11:09

Goedemorgen Lachen

Vortella moet vandaag ook springen in Zuidbroek.

Hoe laat moet je Kim?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 11:30

Succes Kim! En Hilde ook een beetje Lachen
Hier is het ook heel erg glad Nagelbijten / Gniffelen

Morgen trouwens Lachen!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:16

Goedemorgen Slapen

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:36

Goedemorgen!
Nou ben lekker uitgeslapen, werd net pas wakker Bloos
Daar gaat me dag Clown Ga maar snel aan de slag, moet nog zoveel doen.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:47

klinkt wel gezellig vief zo in rotterdam, wij zaten ook nog te twijfelen... zo maar even naar stal krimpie rijden, die heeft weer genoeg vakantie gehad

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 13:11

@Vief: Jah dat is inderdaad te stom voor worden, vuurwerk afsteken waar zoveel mensen opeen staan Scheve mond !! Dat is echt niet grappig nee.. We zaten voor we naar die tent gingen in een pand in de schilderswijk in Den Haag, pffff na twaalven slaan daar echt de stoppen door Verward , hadden een paar meiden vuurpijlen op de grond gelegd en toen afgestoken, ze gierden ons zo vlak voorbij... de andere vuurpijl vloog over ons heen Scheve mond ..

@Heleen: Hahaha was een gezellige middag dus Knipoog ..

Ik heb de paardjes alweer klaar, heb avonddienst, dus moet om 15.00 uur beginnen.. Ik ging met Wolin lange-lijnen werk doen.. ROFL , we snapten allebei er de ballen van en ik voelde me erg onveilig zo vlak bij Wo haar achterbenen Nagelbijten / Gniffelen . Dus ik heb maandag les in lange lijnen Haha! ,weer eens wat anders OK dan! en dan donderdag weer 'normaal' dressuurles. Vakantie van Wo is dus weer over.
Even mijn longeersingel een vetje geven en ook de teugels, want die blijven in een hele aparte stijve kronkel staan *LOL* .

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 13:50

Gelukkig nieuwjaar nog allemaal.

Ik was naar de nieuwmarkt in A'dan gegaadnen was echt super mooi vuurwerk. Gisteren naar Voldendam geweest en een bevroren IJsselmeer gezien.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:07

Doei! is er nog leven hier!!! Tong uitsteken

Vanmorgen Armani geschoren, die is nu grijs Clown.
Vanmiddag gereden ging lekker, zondag wedstrijd, ben benieuwd, zijn balans is al wel stukken beter geworden Haha!.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:23

Goedenmiddag Lachen
Vanmiddag weer gelesd met Vorstin. Ze was erg stout. Toen ik even mijn jas uit wou doen en haar los liet staan, rende ze in volle vaart de hele bak door. Moest echt moeite doen om haar weer te pakken te krijgen. Ook was de bakrand wel heel erg eng, wat resulteerde in heel hard de andere kant op schieten. Later begon ze wel fijn te lopen.
Na de les vroeg Lilian of ik Aquila wilde poetsen. Er kwamen onverwacht (voor mij) kopers kijken. Echt stom, ik loop mijzelf dan echt gelijk op te vreten. Het was een heel aardig meisje, maar ik hoop dat hij blijft. Ben zelf ook aan het sparen, maar ik krijg het geld nooit op tijd bijeen Scheve mond

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 18:27

Dat zou wel heel jammer zijn Snoekiej. Zag eruit als een heel fijn paard dat.
En de eigenaresse weet ook dat je eht geld bijeen probeert te sparen?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 18:54

Wie is Aquila dan? Heb ik weer iets gemist Bloos

@ LZ: fijn dat je Armani geschoren hebt, succes dit weekend.

Ik ga nu Zoë scheren en vrees eigenlijk dat ze het niet leuk gaat vinden Clown

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 19:18

Ze weet dat ik hem heel leuk vind, maar niet dat ik probeer te sparen. Maar als ik een beetje reël ben, weet ik ook wel dat ik nooit 2 paarden kan onderhouden, en mijn ouders hebben er ook niet genoeg geld voor.
Rowo, dit is Aquila: http://www.paardenfokkerijpleunis.nl/tekoop.html
Hij is echt mijn lievelingetje op stal. Ontzettend lief, kan goed lopen en ik denk dat het een goede allrounder zal zijn.
Als je op www.sporthorses zoekt op Quattro, dan is het de eerste die je vind.

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 19:26

Leuk paard Snoekiej! 2 paarden is inderdaad niet niks. Ik denk er ook wel eens over, maar voor mij is het ook niet echt haalbaar op het moment. Zeg nooit, nooit, natuurlijk.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 19:28

Qua tijd denk ik dat ik het wel zou redden, maar het is wel erg duur natuurlijk..

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 19:40

Dat zeker!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 20:21

Idd paarden zijn duur Ja

Armani is mooi grijs Lachen en hoe liep het af met Zoe?

Morgen heb ik wedstrijd met Yoeri, selectie voor de kampioenschappen en ook voor Hardenberg.
Heb vandaag nog een scapa gekocht Bloos
De oude navy, die met de kruisen.

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 20:31

Een beetje laat maar ook van mij een heel gelukkig nieuw jaar!!

Wij hebben oud en nieuw gevierd in de bergen van Zuid Duitsland, we zijn zaterdag na kerst plotseling op vakantie gegaan. We hadden er ineens veel zin in. Ze hadden in het bergdorpje op een centraal pleintje wat skihutjes gezet en in de sneeuw zijn wij het nieuwe jaar in gegaan. Superleuk.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 20:33

Oeeh klinkt leuk Natalie Haha! !

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 21:23

@ snoekiej: en niet over gedacht om Vorstin dan weg te doen? Aangezien je dacht het moeilijk te krijgen met je ponietje tussen de paarden? 2 paarden is errug duur... Wij hebben er 3, maar ouders betalen nog hooi, DA, smid etc. Rest doe ik.

@ nathalie: klinkt leuk zeg... hoe was het weer daar?

Nou Zoë is kaal Go jij! Go jij! Valt me nog nmee hoe braaf ze was. Geluid vond ze niet eng, maar t kriebelde haar gigantisch (k mag haar al niet door de manen aaien). Laatste stuk van benen en hoofd met praam gedaan. Ik ben echt blij dat haar pak haar eraf is, ze hoestte echt veel laatste tijd.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 21:31

Fijn dat Zoë braaf was Lachen Nee Vorstin gaat echt niet weg, dat is voor mij geen optie. Er mogen paarden bij, maar niet weg Clown Het lijkt mij heel leuk om nog een paard 'op te leiden', net zoals jij een beetje doet. Ik droom gewoon nog maar verder, en hoop dat Aquila voorlopig niet verkocht wordt. Ooit zal ik er een tweede paard bij hebben, maar ik vrees dat het nog lang zal duren. Mijn ouders betalen Vorstin helemaal: stalling, dierenarts, smid, spullen etc. Het enige wat ik zelf betaal zijn dingen die ik graag wil hebben, maar niet noodzakelijk zijn. Zoals dekjes enzo.