, ziet er goed uit zeg!! Mijn ouders hebben het via de tv gevolgd en die zeiden ook dat het heel gaaf was! Wat een tijd om thuis te komen
, wel mooi dat je het naar je zin hebt gehad!@Snoekiej: Leuk, ik ga zo even je overzichtje bekijken
@JN: Hopelijk kan het snel weer gefixt worden!!
Heb Wo lekker getutteld en even gelongeerd, ze was lief en wild
. Morgen weer rijden denk ik
.Mijn NewYearsEve was een beetje 'zo-zo'
... Ik had achteraf gezien liever bij mijn familie 2008 afgesloten, dan bij mensen die ik slecht ken. De discotheek was leuk, maar het entreegeld niet bepaald waard.. Bovendien had ik nog mot moet een dame die haar voet tussen mijn benen stak toen ik de trap afliep, ze dacht leuk te zijn geloof ik.. Toen ik vroeg hoe ze het in haar hoofd haalde dat te doen, kreeg ik alleen een flink scheldwoord naar mijn hoofd gegooid.. Alcoholpercentage liep aardig op in die tent.Avond was leuk zo, maar niet voor herhaling vatbaar
.. Ik ga lekker bankhangen en mijn Nintendo DS-paard verzorgen
(3+ spel
) 

. En ik was al wat ziekig van kerst en zondag. Dus nu helemaal
. Hoop dat mijn keel dan weer iets beter is 

Ga maar snel aan de slag, moet nog zoveel doen.
, hadden een paar meiden vuurpijlen op de grond gelegd en toen afgestoken, ze gierden ons zo vlak voorbij... de andere vuurpijl vloog over ons heen
Valt me nog nmee hoe braaf ze was. Geluid vond ze niet eng, maar t kriebelde haar gigantisch (k mag haar al niet door de manen aaien). Laatste stuk van benen en hoofd met praam gedaan. Ik ben echt blij dat haar pak haar eraf is, ze hoestte echt veel laatste tijd.