Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
floor01 schreef:Soooooow hej, dan zou ik maar even mijn best gaan doen!
peanutbutter schreef:Als je zo over rechten denkt Vief, hoe zul je dan wel niet denken over Kunstgeschiedenis studenten.
Dat zijn pas echt een stel luie donders. Hangen het liefst rond in musea en op tentoonstelling en zitten een beetje half interessante nieuwe moderne kunstenaars en diens 'theorieen' te bespreken. (zoals je merkt niet mijn gebied, heb liever de ME)
Ik deed het vorige blok er een extra vak bij en kwam nog maar op 12 uur....
Veel mensen die 2 van de vakken die ik deed trokken het haast al niet, maar dat snap ik dan echt niet.
We moeten vooral veel lezen, voor iedr vak een essay schrijven of verschillende kleine opdrachten maken en dan een tentamen. Met een goede planning is dat heel goed te doen. Het geen dat de meeste tijd kost is het leren van plaatjes. We moesten voor 1 vak 250 afbeeldingen (schilderijen, gebouwen, beeldhouwwerken) kennen (kunstenaar, jaartal, titel werk).
M
Soms even druk, maar ik kon daarnaast nog gewoon 3 paarden rijden en heen en weer reizen naar Utrecht.
Caatje1986 schreef:Heee ladies,
Lange tijd niks van me laten horen. Voor mij geen SGW meer. Ik ben nu 7 weken verder met een gebroken sleutelbeen na het over de kop slaan in Barchem en ik wordt dinsdag a.s. geopereerd. Ze gaan de hele boel weer rechtzetten met plaatjes en pinnen en dan moet het eindelijk beter gaan. Ik wil wel weer gaan rijden met mijn lieve Noquatja maar crossen durf en wil ik ook niet meer. Wel blijf ik gezellig het forum bekijken en als het seizoen weer begint ben ik ook zeker van de partij om jullie aan te moedigen. Voor nu eerst herstellen en ik wens jullie vast een fijne kerst!!!