Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

balen zeg...

Het ging echt super!
Het gaat nog niet altijd even makkelijk maar al wel steeds beter:) Ollie is echt een super leerpaard!

Zadel weer even opgedaan, was ze ok braaf.
.
, gelukkig maar dat ze niet kreupel is en zo als er al meer zeiden, veel smeren helpt!

jammer dat je vond dat het niet fijn ging..
Rare Vivaldi zeg, dat ie ineens zo aan het bokken ging 

Daarna ook nog gekeken naar rubberen laarzen (voor springen, dat kan ik niet met mijn gewone leren), rubberen laarzen zaten niet goed, en die leren springlaarzen met veters waren jammergenoeg te duur. Jophurs pas ik niet, blijft niet zitten, dus nu heb ik van die gladde schoenen met veters met een rits aan de achterkant en nepleren chaps
Heb van half 6 tot kwart over 8 nog even liggen pitten

Als het niet past, past ie niet, dan ga ik ook niet moeilijk doen
Eerst moest ik in drie kwartier 3 dressuurproeven rijden (2x individueel & 1x verenigingskampioenschappen), nu hebben ze mijn derde dressuurproef na het springen gezet
Nu dus eerst 2x dressuur, dan tijdje niets, dan 1x springen, dan hopelijk barrage
en dan snel mijn dressuurproef weer in

weltrusten! 
ik maak me een beetje zorgen 

miss_syenna schreef:hoii![]()
mijn pony heeft een paar jaar geleden een wrat gehad en die hebben we weglaten halen maar er komen nu weer 2 bulten weten jullie ietsik maak me een beetje zorgen
groetjes syenna (miss_syenna)