Ik heb niet eens ontbeten, was gisteravond zo beroerd. Vast één of ander kindervirus opgelopen(die blijf ik oplopen hier ), durfde vanmorgen nog niet te eten
Dat niet weg kunnen komen herken ik ook wel
En over het eten van gister kan ik meepraten, heb maar patat gehaald, want mijn vader besloot om maar weer (5de keer al in twee weken) uit eten te gaan en niet te koken (en ik moest nog rijden en van alles doen dus ik had ook geen zin om boodschappen te gaan doen en voor mezelf te gaan koken )
Ik heb een glas sojamelk als ontbijt gehad, had verder weinig meer in huis en wilde niet weer aan de chips
ga zometeen mijn met vrientje lunchen in de stad, ff bijkletsen, hij heeft vrij vandaag en ik hoef alleen maar de straat over te steken en dan ben ik in het centrum..
hoi mensen! ben ikook weer even! zag dat de sneller crossers alweer nieuw topic hadden
ik krijg laatst steeds wat pb over logo's! (sorry mensen moet ze nog beantwoorden) maar ik heb geen logo's meer en ben momenteel erg druk met mijn foto gebeuren en rijderij...
misschien is het wat voor Canter om de logo's te verkopen?!
ik was gister jarig (22 ) en vandaag kreeg ik een brief van de KNHS dat ze me tijdens de regiokampioenschappen hebben gescout, om zo 5 september in Ermelo te mogen rijden!! heel leuk natuurlijk, maar ben natuurlijk geen 21 meer
En nu BT, ga mag je dan niet meer meerijden? Wel leuk dat ze je hadden opgemerk!
Hm vroeg naar huis zit er niet in maar ik ga wel na het werk met Os naar het strand heb ik besloten, het is dan precies eb dus kan ik even lekker uitwaaien!
Moet ik de rivier over met de pont. Nu ze ijzers onder heeft en er ook heel vel toeristen zijn durf ik dat even niet te paard. En mijn ouders hebben de auto met trekhaak en de trailer mee op vakantie... Dikke pech dus. Zij zitten trouwens wel met 2 paarden aan het strand.....
Nou! Jij ook al!! Ik ga eerste even een duif dood maken, en aan andere volstoppen met speciaal voer. en dan maar weer mn konijnenbaby's de fles geven...
Mijn duif blijft me nu trouwens op de voet volgen. Hij was uitgevlogen maar elke keer als ik op stal kom gaat ie voor me zitten en me een beetje kippig (ehh duivig) aan zitten kijken met zo'n blik van ''...eten????''
jij rijdt op dit moment helemaal niet veel misschien of zet je koek al lekker aan het werk?
Koek is pas 3 he, dus ik ben al snel bang dat ik teveel doe. Hij loopt dressuurmatig echt goed voor zo'n jonkie, dus dat hoef ik alleen maar een beetje bij te houden. Hij heeft al wel in-uitjes over boomstammetjes gedaan, maar ook dat pikte hij gelijk op....en veel verder wil ik niet gaan!