Bah wat ben ik opgefokt vandaag!!!
Ging vandaag rijden in de bak (die is openbaar ergens in het bos).
was de voorzitter van de vereniging ook daar zijn dochter en vrouw les aant geven. Prima, laat mij maar ertussendoor rijden (wij waren er eerder).
Vraagt ie op t einde of we nog een hindernis op willen zetten, ik vind het prima en help hem ff mee in de veronderstelling dat zij naar huis gingen. Helpt ie me nog even mee, heb ik absoluut geen bezwaar tegen. Maar hij blaft me de hele tijd af, doet alsof je 12 bent en helemaal niks kunt!!!!
In de trant van afwenden, afwenden, AFWENDEN, KUN JE ******DOMME NOU ES LUISTEREN!!!!!! en daar heb ik al een hekel aan.
Vertelt hij me vervolgens dat ik veel meer vooruit moet rijden, en daar heeft hij deels gelijk in. Maar hij zou het liefst zien dat ik met een idiote galop op die hindernis afkom, zodat ik daarna mooi 3 galopsprongen tussen de hindernis heb...
Als ik een ding vooral niet met hem moet doen, is het dat, want dan gaat hij veel te makkelijk aan de kletter in het parcours...
Mijn instructeur zaterdag zei trouwens dat ik een B-parcours makkelijk aan kon wat balans betreft, alleen nu nog leren afstanden zien...
Zegt die kerel: je bent er nog lang niet en denk maar niet dat je er zonder instructeur komt (een b-parcours rijden meent ie geloof ik)
Oooooooh wat heb ik me geergerd vandaag, en hij is het niet eens waard!
Ik hoop dat de rest een beter weekend gehda heeft