Op BBC is nu een military op!!!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

andrea16 schreef:Anja:![]()
![]()
is dat weet ik zo goed nog niet..mn ouders hebben heel veel gehoord en word nu al de hele dag gepest...Ik ontwijk ze maar een beetje vandaag

Al ver voor de eerste draaide hij alweer om en stond hij te stuiteren. Op een gegeven moment was iemand zo vriendelijk om in de baan ernaast mee te galloperen en toen was ik er zo overheen. 2e was geen probleem, hindernis 3 was vlak na een kort bochtje, vanuit zijn ooghoeken zag hij alweer van alles staan en ik kreeg hem dus nooit meer de bocht om. Na een paar keer omdraaien kreeg ik ook nog een fikse steigerpartij voor mijn kiezen waarbij hij op een gegeven moment zo hoog kwam dat we begonnen te wankelen. Toen hij vervolgens weer omhoog kwam ben ik eraf gesprongen, kl*te bok!
Echt vreemd, zodra hij ervoor staat is er niks aan de hand en springt hij, maar als hij er vanuit de verte naar toe moet is er paniek.
en als je hem hebt, begint het staken...

Maar wordt het wat met die jongen? 
) naar dijksgatbos geweest, echt heerlijk
Hoop echt dat de oefencross dit jaar wel doorgaat en dat we dan miss. volgend jaar officieel kunnen starten
Morgen voor 2e keer springen (onderlinge wedstrijd maar toch)
Ben nu van plan 1 × in de maand tegaan (echt een beginnende cross-verslaving
) Zal mijn moeder leuk vinden
Me buren wel ben ik bang

* 

Nee valt wel mee we springen van 40 t/m 90 dus
70 is een B-parcourtje voor mijn ponytje 
De dokter kon ze wel zien.