[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Anja

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 17:06

nee ik had geen feestje..maar ben uit geweest en er was een hele leuke jongen..die mij netjes naar huis bracht..en dat is een beetje laat geworden

Op BBC is nu een military op!!!!!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 17:07

Anja:

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 18:02

andrea16 schreef:
Anja:

hahahhaha nou of dat zo: is dat weet ik zo goed nog niet..mn ouders hebben heel veel gehoord en word nu al de hele dag gepest...Ik ontwijk ze maar een beetje vandaag

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 18:35

Ghehe
Wel goed dat je nog even zei dat de military op BBC was, had mooi nog een stukje gezien!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 18:35

Anja toch!

Ben weer terug uit Castenray. Dressuur was ik tevreden over, 198 punten en een 8e plaats. Springen ging super, heerlijk rondje foutloos gereden.
Cross was weer drama! Al ver voor de eerste draaide hij alweer om en stond hij te stuiteren. Op een gegeven moment was iemand zo vriendelijk om in de baan ernaast mee te galloperen en toen was ik er zo overheen. 2e was geen probleem, hindernis 3 was vlak na een kort bochtje, vanuit zijn ooghoeken zag hij alweer van alles staan en ik kreeg hem dus nooit meer de bocht om. Na een paar keer omdraaien kreeg ik ook nog een fikse steigerpartij voor mijn kiezen waarbij hij op een gegeven moment zo hoog kwam dat we begonnen te wankelen. Toen hij vervolgens weer omhoog kwam ben ik eraf gesprongen, kl*te bok! Echt vreemd, zodra hij ervoor staat is er niks aan de hand en springt hij, maar als hij er vanuit de verte naar toe moet is er paniek.

Ik doe nog maar een paar lesjes en ik kijk of het in Ede en Maarsbergen beter gaat en anders hou ik het lekker bij springen met meneertje Junior!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 18:39

balen canter!! heeft hij er in het parcours geen last van als je een korte draai maakt?!
het klinkt eigenlijk precies het zelfde als die Orame, die krijg je af ent oe de bocht niet om en als je hem hebt, begint het staken...

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 18:48

Nee, in het parcours weet hij precies wat de bedoeling is en vindt hij het prachtig, trekt hij op alle hindernissen aan. Hij heeft ook nooit moeilijk gedaan over kleurtjes of muren of water, wel was het in eerste instantie moeilijk om hem het parcours in te krijgen. Het lijkt wel of hij een soort pleinvrees heeft of zo.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 18:49

Wat balen Canter!!
Wel echt poedersuiker als hij zo vervelend gaat doen vooral dat steigeren enzo
Hopelijk dat ie het na nog wat training toch gaat snappen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 18:52

Anja: Haha ooooow, dat is dan even wat minder Maar wordt het wat met die jongen?

Canter: wat balen zeg! Vooral als het springen verder gewoon goed gaat.

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 18:55

Ben bang dat ik met t cross-virus ben besmet

Vorig jaar zou ik oefencross rijden in Dijksgatbos, die werd afgelast nou ben ik donderdag (geheel alleen, 1e keer ) naar dijksgatbos geweest, echt heerlijk Hoop echt dat de oefencross dit jaar wel doorgaat en dat we dan miss. volgend jaar officieel kunnen starten

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 18:58

leuk denise!!!

canter: apart, hoe groot is die?! was toch een jachtpaard? als ik daar aan denk, denk ik aan paarden van 1.80

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:03

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:05

Hij is 1.70 maar hij toont wel groot, hij is behoorlijk massaal.

Afbeelding
Afbeelding

Andere jachtpaard wat nu met pensioen is is inderdaad een grote rooie kolos van 1.83!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:07

Leuk Denise! En het water is vooral een kwestie van veel oefenen, allen plassen en watertjes die je tegenkomt proberen mee te pakken en dan komt het vast wel goed!

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:17

Haha thuis loopt ze ook door alle plassen, maar op ander terrein heeft ze prinsenvoetjes. Ze sprong bijna boven op mijn moeder donderdag Ben nu van plan 1 × in de maand tegaan (echt een beginnende cross-verslaving ) Zal mijn moeder leuk vinden Me buren wel ben ik bang

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:20

Misschien kun je iemand meenemen met een paard die er braaf in gaat? Dat scheelt vaak ook een hoop. Of je moet je moeder vragen of ze voorop gaat.

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:21

Hahah, had ik dus deze keer ook gevraagd zij Per meesleuren, maar mevrouw wou echt niet, Dus sprong ze erover, ben ook maar niet waterbak ingegaan, maar volgende keer ga ik ook niet alleen
* Ja mijn moeder had natet schoenen *

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:25

valt qua hoogte dan nog mee, maar idd erg massaal. op de foto schat ik hem zeker wel groter!

_Anja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:38

Andrea: Het kan wel wat worden..Maar is een super lang verhaal en dat zal ik hier wel niet allemaal gaan ophangen..Haha maar het heeft ff tijd nodig allemaal..

En canter: wat jammer van je cross!Als er iets is wat ik van dit topic heb geleerd is wel dat er van hele vervelende 'bange' paarden ook een paar uitgroeien tot goede crossers!! Dus ik denk dat je het inderdaad nog even moet volhouden en doorzetten. Als het echt niet lukt en het gewoon niet leuk meer is kun je altijd nog gewoon lekker blijven springen toch..

En denise wat heb je een schatje van een pony!!

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:38

Bedankt Anja15

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:44

@ Denise_Perla, welkom
Had jouw topic vanmiddag al gezien
Leuk dat jullie het crossen zo leuk vinden!

Ik ga even naar Sambal! Even wassen en poetsen voor morgen..
Eerste proefje is al om 9.00 uur dus dat wordt weer vroeg opstaan omdat ik ook nog eerst moet vlechten

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:45

Haha, alleen heb ik nogal springvrees Nee valt wel mee we springen van 40 t/m 90 dus 70 is een B-parcourtje voor mijn ponytje
Maja, gaat vanzelf wel over, krijg er al steeds meer lol in

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:47

Canter balen van junior.

Heb zoveel moeten bijlezen dat ik de draad een beetje kwijt ben
Wel een hoop leuke foto's voorbij zien komen.

MJ wij hadden het er zondag toch over dat er paarden zijn die helemaal doordraaien van steekbeesten.
Pony ging donderdag leterlijk en figuurlijk door het lint.
Was alleen jammer dat ik het schrikdraad vast had

Ik heb nu een wondje in mijn ringvinger en mijn pezen waren net niet geraakt De dokter kon ze wel zien.
Vrijdag maar vliegendekens gekocht, kon toch niet rijden.
Morgen wedstrijd, ben benieuwd hoe het gaat. Ik heb 2 dagen niet gereden dus ze zal wel hard willen.

_lautje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:48

Canter. Dat klinkt mij bekend wat jou paard doet. Mijn zwartje deed exact hetzelfde. In het begin liep ze gewoon foutloos rond maar op een gegeven moment begon ze ook uit t niets zo te stijgeren. Met dat paard is ook besloten te stoppen en ze loopt nou Z2 dressuur met de vriend van mijn dressuurintructeur. We denken dat ze de stress en druk niet aankon.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:50

Balen Canter!

Welkom Denise

Kom net terug uit Wolvega en Stal schoonhoven heeft de dames koers alweer gewonnen! Is de 4e keer dat die gehouden werd en de 4e keer dat ie mee gaat naar Nijeberkoop! 2 keer Martine en nu 2 keer Bonnie! Nu was het dus Bonnie met Nana W en 2e was Martine met Pay me back! Dus wel goed avondje!