[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MargreetW

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 09:43

Goedemorgen Jeroen, zie je wel dat het best leuk was! Maar omdat je al wakker bent zal ik je zo even weer pesten, hij was weer goed.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 09:47

zal zo eens kiekn...

och, wel leuk, niet bijzonder ;) ober was niet zo vlot... vroeg elke keer: 'meneer, wilt u nog een biertje'?? glas leeg betekent een nieuwe... :P niet zeuren, gewoon tappen..

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 09:58

Morgen!

Fijn dat het gezellig en lekker was!

Mendy, het is juist niet onvoordelig om als eerste te starten. En al helemaal niet als je normaal ook geen dikke winstpunten krijgt. Bij de eerste gaan ze nooit te laag zitten, juist omdat je niet weet wat er komt.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-12 11:15

Ach het maakt mij verder ook niet uit hoor. Vond punten wel stuk lager dan verwacht want opzich ging het wel fijn alleen in rechtergalop een flinke bok. dus ben benieuwd wat er op de protocol staat die kreeg je pas na afloop van rubriek en die was pas laat afgelopen dat ik dan al in de auto zat na sarah. Dus straks maar eens kijken. Paarden lopen lekker buiten nu zelf eerst even hardlopen

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 11:44

Er is goed gefeest gisteravond!
Texelse, :(:) . Wat is het toch vervelend dat je lichaam zo dwars doet -O- .
Margreet: mijn to-do lijstje durf ik niet meer te maken. Ik moet eigenlijk zoveel doen en ik heb zo weinig zin. Motivatie moet ik nog ergens zoeken.

Voor de CC-gangers: veel succes. Maar ik geloof niet dat dat er veel zijn vandaag. Iedereen ligt nog uit te buiken := .

Hoe dom kun je zijn: http://www.nu.nl/binnenland/2710051/aut ... agens.html

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 11:48

Ik ben ook weer in het land der wakkeren.

* edit * was nog niet helemaal wakker: welkom Beli en Freggle_Edge.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:01

Caro balen dat de pijn zo uitstraalde
Mo gaaf een spiegelreflexcamera
Danielle fijn dat er goede stukken in je springles zaten
Welkom Melanie
Welkom Beli
Fijn dat het vreetfestijn leuk was
Texelse balen van je ogen

Nou mijn cc van gister was drama. Ferrose begon goed maar besloot bij onderdeel 2 dat ze klaar was (die leert akelig snel situaties uit te buiten) en ging staan met haar kop in de lucht van je bekijkt het maar. Eerst even vriendelijk gevraagd of ze het weer wilde gaan doen maar toen het antwoord nee was haar maar een paar schoppen verkocht. Aantal onderdelen verder besloot ze dat staan niet geholpen had dus dan pak je het bit vast en gaat rennen, dus toen maar stil gezet. En bij deze jury rijd ik nooit goede punten dus geen risico genomen en bij het voor het laatste ondte onderdeel afgegroet. Ik had er een half uur tussen dus daar flink aangepakt en ben met het mes tussen mijn tanden de tweede proef in gegaan en ze heeft in elk geval het bit niet meer vast gepakt en haar kop de lucht niet de lucht ingegooid zo hoog dat ik niks kan maar Ferrose was razend dus de wending om de achterhand werd een wending om de voorhand, volte 10 meter werd wijken in galop, de laatste diagonaal deed ze gewoon niet dus een volte gedraaid en opnieuw de diagonaal gepakt en dan gaat ze zo lopen wrikken dat ze taktfouten in haar middendraf maakt dus ook dit was weer een oefenrondje en ook die heb ik afgegroet. Vandaag weer en waarschijnlijk weer 2 oefenrondjes want ik ben bang dat Ferrose nog niet klaar met me is. Maar als het weer slecht gaat zeg ik hierna even wat dressuurdingen af en dan laat ik eerst de TA komen (in de zin het voordeel van de twijfel gunnen want ze is 5 maanden geleden nog geweest) en vind die niks dan gaat ze in strafkamp.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:32

Goedemorgen!
Gisteren was goed geslaagd aan de bedtijden te zien :D
Joki, balen dat Ferrose weer zo tegendraads was!
Margreet, succes met je to-do lijstje! Ik ben benieuwd wat er op staat, aangezien hij voor twee weken is :)

Hier zat om 6 uur de eerste was erin! Huis is helemaal gestoofd en gezogen en 2kg stoofvlees staat heerlijk te pruttelen op het vuur. Het ruikt nu heerlijk in huis!!
Deze week kan ik zo vaak rijden als ik wil, eigenaar is op vakantie!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:44

De meeting was zeer geslaagd zo te lezen!
Mo, jij bent wel heel fanatiek.
Joki :(:)

Heb Wendel net op de foto gezet, water uit plassen is veel lekkerder dan uit je drinkensbak. :+
Afbeelding

Afbeelding

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:49

Het is dat je zegt dat het Wendel is, maar anders had ik haar niet herkent :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:50

Mootje schreef:
Het is dat je zegt dat het Wendel is, maar anders had ik haar niet herkent :+

Herkend....
Moet jij niet naar een receptie? :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:52

Zometeen.... Daarom was ik ook zo vroeg op :O

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:53

Ach, dan hoef je iig als je thuis bent niets meer te doen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 13:00

Ja, dat scheelt inderdaad! Huishouden is echt een noodzakelijk kwaad :+

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 13:04

MargreetW schreef:
Ben jij niet op het vreetfeest Mirthe?

Jawel, en het was onwijs gezellig :D

Welkom Melanie en Isabelle
Oii Texelse zo'n trekkend/knipperend ooglid is irritant!
Joki, wat ontzettend vervelend dat Ferrose zo doet!
Veel plezier op de receptie Mootje!

Gisteravond was echt onwijs gezellig, Saar, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid!
Net onder de douche geweest, nu even lui op bed hangen en vanaf 1 uur paard klaarmaken (dat zal nog wel even duren want volgens mij is ze nogal vies, vooral de staart) en spullen inpakken.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 13:12

Mister T schreef:
Ik was vanmorgen lekker vroeg mijn nest uit. Paar uurtjes geschreven op een CC, waar ik Bianca voorbij heb zien komen! ;)
Leuk commentaar van de jury tijdens Bianca's proef: volgens mij wordt er gesprongen met dit paard. Toen ik dat bevestigde, was daarop haar antwoord: springruiters durven lekker te rijden in de proef, dat verschil zie je meteen *D vind ik toch wel een complimentje voor de SGWers/Springers op CC! Verder laat ik het wedstrijdverslag aan Bianca over

Ik was helemaal niet echt tevreden over mijn proef... :o Bull was iets te scherp in alles wat wat resulteerde in slordigheden naar mijn idee en even flink wat verzet in het achterwaarts gaan. Tweede proef dacht ik dit is toch geen winst dus heb ik hem een stuk overnieuw laten lopen omdat ik wilde dat hij moest luisteren ipv zelf zijn proef te lopen dat kostte me dus wel een winstpunt (181-2 door de volte die ik maakte... :( ) de eerste proef bleek ik tweede met 187 dat verbaasde me dus even, maar goed ik heb ook weinig anderen gezien in hun proef.

MISTER T @jammer dat je dan in de kantine niet naar me toe bent gekomen, dan had ik ook een gezicht gehad... :D wie jij was....maar dan heb jij wel mijn set als eerste gezien..... :j

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 13:16

Tjemig, Mootje, wat een activiteit al......... pfffff.
Joki, wat balen van Ferrose. Ik kan me nooit voorstellen dat een paard zoiets om te klieren doet. Ik zou er dan inderdaad iets lichamelijks achter zoeken (of ik zou de ruiter de schuld geven, maar ik weet natuurlijk helemaal niet hoe jij rijdt, dus dat is hier dan ook niet persoonlijk bedoeld).
Evelien, wat lekker dat ze bij jou nog wel buiten kunnen lopen, ondanks de nattigheid. Bij mij zouden ze te veel wegzakken en kapot lopen, dus ze zijn gedoemd tot de zand/waterbak.
Oh, dat is ook wat zo'n actie Bianca. Maar aan de lange termijn planning denken: Bull heeft er hopelijk van geleerd! Gefeliciteerd met je prijs!

Ik hoop dat jullie een puzzel-spammetje niet erg vinden. Vind hem zelf erg mooi.

Afbeelding

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 13:17

Goeiemiddag :wave:

Fijn dat het zo gezellig was bij Sarah, echt balen dat ik niet fit genoeg was..

Bianca: Toch wel nette punten dus ondanks je gevoel..
Itsme: Jammer dat je punten zo tegenvielen :(:)
Freggle_Edge en Beli: Welkom in het topic :)
Jeroen: Hoe lang doe je over het voeren van 100+ paarden? :D
Joki: Balen van je wedstrijd.. :(:)
Lelie: Zeker erg gaaf!
Eef: Wat een leuke foto's van Wendel :D

Vriendje is gisteravond wel lief gekomen en heeft me even meegenomen naar stal. Woll was na een dag stilstaan en in de regen buiten (binnenbak was bezet door springles) niet zo braaf. Rende er 3x vandoor, schrok van alles waar ze normaal niks om geeft (balken die opgeruimd werden, iemand die een deken omgeslagen had) en bokte ook nog een paar keer. Had echt nul kracht en kon ook niet snel genoeg reageren om het voor te zijn.. Woll vond het wel grappig geloof ik :+ dus toen maar even de slof eraan gedaan en het rijden maar even gelaten voor wat het was en haar vooral wat beweging gegeven, ik was niet echt in staat om er meer van te maken en ze moest toch even lopen.. Daarna nog even Herman Finkers gekeken. Dressuurles van maandag ook maar afgezegd, ga ik nog niet volhouden.. :n
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 08-01-12 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 13:19

Dat je er al weer opstapte Vief :oo ! En dat ze dan ook meteen daar misbruik van maakt ~~}> .
Beterschap verder!!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 13:56

Ja, 2 dagen stilstaan is ook niet echt een optie zo 's winters als ze alleen 2 uur op de paddock komt. Alleen was ik ook niet gegaan, het was fijn dat vriendje mee was :) Had ook niet de illusie dat ze opeens superbraaf zelf aan het werk zou gaan :+

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 13:58

Goeiemorgen :Z
Ik heb gister weer 12 uurtjes gewerkt, en ben nu moe!!
Er zou vandaag iemand voor Vorstin komen kijken, maar die heeft gister afgebeld. Ook het meisje wat afgelopen week is blijven kijken haakt af, dus nu heb ik ineens geen geinteresseerden meer. Ik hoopte binnenkort naar die Unaniem ruin te kunnen gaan kijken, maar dat moet ik voorlopig dan ook nog maar niet doen. Denk dat ik straks met Vorstin maar ff naar Meyendel ga om uit te waaien.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:05

viefdepief schreef:
Ja, 2 dagen stilstaan is ook niet echt een optie zo 's winters als ze alleen 2 uur op de paddock komt. Alleen was ik ook niet gegaan, het was fijn dat vriendje mee was :) Had ook niet de illusie dat ze opeens superbraaf zelf aan het werk zou gaan :+

Wat is Giga dan toch heerlijk makkelijk: van de week 3 dagen niet naar buiten, vrijdagavond even in de paddock, zaterdag paar uurtjes in de paddock en 's avonds loopt ze als een zonnetje <3 .

Snoekiej, jammer van je afhakers. Maar dat uitwaaien klinkt wel weer lekker!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:13

Wat jammer Snoek, gaven ze nog een reden op?
Nog niet fit Vief, beterschap!
Welkom nieuwelingen.

Was idd gezellig! Was er vanochtend al vroeg uit en heb net heerlijk door het bos gecrossd met What, ben dik 2,5 uur weg geweest want was verdwaald. :+ Kwam daardoor wel over een pad/ bak met allemaal natuurlijke hindernissen. Super gaaf, kon het dus niet laten ookal had ik dressuur zadel op.
Waren allebei lekker vrolijk daarna. :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:15

Ja, het gebrek. Lekker buitengereden dus. En leuk dat je die hindernissen tegenkwam! Geluk bij ongeluk!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:28

Leli: Zo is Woll gewoon niet :) Echte merrie en behoorlijk dominant, zal altijd proberen te kijken hoe ver ze kan gaan. Of dat nou is met een deken afdoen (eens in de zoveel tijd wil ze niet dat je bilkoord pakt en dan dreigt ze. Gewoon aanpakken en dan is het ook gelijk weer klaar voor een poosje) Met rijden hetzelfde. Ze wilde eigenlijk ook al niet naar de buitenbak, was ook al omgedraaid, maar na een flinke mep was het weer duidelijk dat we 'mijn ding' en niet 'haar ding' gingen doen en dan sjokt ze braaf naar de bak :)
Nu miste ik gewoon snelheid met denken en de kracht om haar op haar plek te zetten de eerste keer dat ze zogenaamd schrok en er vandoor ging. Dan is het hek van de dam :+ Verder is het ook echt wel een heel lief paard (kunt er zo iemand opzetten die nog nooit op een paard gereden heeft om wat rondjes te laten stappen) en brengt zo'n karakter ook veel leuks, maar je moet niet te veel concessies doen ;)

Sannn: Klinkt als een goeie rit :Y)
Shanouk: Vervelend dat de geïnteresseerden zijn afgehaakt. Kun je vandaag een beetje uitrusten verder? :)