Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ober was niet zo vlot... vroeg elke keer: 'meneer, wilt u nog een biertje'?? glas leeg betekent een nieuwe...
niet zeuren, gewoon tappen..
. Wat is het toch vervelend dat je lichaam zo dwars doet
.
.
MargreetW schreef:Ben jij niet op het vreetfeest Mirthe?

Mister T schreef:Ik was vanmorgen lekker vroeg mijn nest uit. Paar uurtjes geschreven op een CC, waar ik Bianca voorbij heb zien komen!![]()
Leuk commentaar van de jury tijdens Bianca's proef: volgens mij wordt er gesprongen met dit paard. Toen ik dat bevestigde, was daarop haar antwoord: springruiters durven lekker te rijden in de proef, dat verschil zie je meteenvind ik toch wel een complimentje voor de SGWers/Springers op CC! Verder laat ik het wedstrijdverslag aan Bianca over
Bull was iets te scherp in alles wat wat resulteerde in slordigheden naar mijn idee en even flink wat verzet in het achterwaarts gaan. Tweede proef dacht ik dit is toch geen winst dus heb ik hem een stuk overnieuw laten lopen omdat ik wilde dat hij moest luisteren ipv zelf zijn proef te lopen dat kostte me dus wel een winstpunt (181-2 door de volte die ik maakte...
) de eerste proef bleek ik tweede met 187 dat verbaasde me dus even, maar goed ik heb ook weinig anderen gezien in hun proef.
wie jij was....maar dan heb jij wel mijn set als eerste gezien.....

dus toen maar even de slof eraan gedaan en het rijden maar even gelaten voor wat het was en haar vooral wat beweging gegeven, ik was niet echt in staat om er meer van te maken en ze moest toch even lopen.. Daarna nog even Herman Finkers gekeken. Dressuurles van maandag ook maar afgezegd, ga ik nog niet volhouden..

viefdepief schreef:Ja, 2 dagen stilstaan is ook niet echt een optie zo 's winters als ze alleen 2 uur op de paddock komt. Alleen was ik ook niet gegaan, het was fijn dat vriendje mee wasHad ook niet de illusie dat ze opeens superbraaf zelf aan het werk zou gaan
.
Kwam daardoor wel over een pad/ bak met allemaal natuurlijke hindernissen. Super gaaf, kon het dus niet laten ookal had ik dressuur zadel op.
Echte merrie en behoorlijk dominant, zal altijd proberen te kijken hoe ver ze kan gaan. Of dat nou is met een deken afdoen (eens in de zoveel tijd wil ze niet dat je bilkoord pakt en dan dreigt ze. Gewoon aanpakken en dan is het ook gelijk weer klaar voor een poosje) Met rijden hetzelfde. Ze wilde eigenlijk ook al niet naar de buitenbak, was ook al omgedraaid, maar na een flinke mep was het weer duidelijk dat we 'mijn ding' en niet 'haar ding' gingen doen en dan sjokt ze braaf naar de bak
Verder is het ook echt wel een heel lief paard (kunt er zo iemand opzetten die nog nooit op een paard gereden heeft om wat rondjes te laten stappen) en brengt zo'n karakter ook veel leuks, maar je moet niet te veel concessies doen