[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 22:25

Ja, ik heb één keer B gestart, maar dat was nog geen succes. Aangezien we ook nog niet echt routine hebben en nog niet binnen gestart hebben wil ik eerst simpel de BB doorkomen...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:27

@ Sann: ik wist dat echt niet. Toen ie zei dat ie een relatie had dacht ik gewoon aan een vrouw. Maar ja toen er gevraagd werd naar kinderen :+ Vraag me wel af wie het is, aangezien hij zei dat ie ook in paarden deed.

@ Sim: k bedoel ook niet dat er iets mis is met BB hoor. Start het zelf ook vaak eerst als ik er een tijd uit ben geweest. Maar dacht dat Mootje gewoon B had gedaan.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:27

Groot gelijk heb je Mootje. :)
Ik startte/ start ook vaak BB. Wel vind ik het jammer dat er best een groot verschil tussen BB en B zit. Soms mag die BB wel wat hoger, het staat hier soms echt laag. Fijn voor die jonge paarden wel.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:28

Was ook niet richting jou bedoeld Rowo, maar meer in het algemeen.
Reunie gemist, jammer! Maar ik moest en zou het laatste deel van The Tudors zien!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:28

Verschil BB en B is hier soms ook zowat 20cm. Maar om te beginnen is dat wel weer ideaal :j

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 22:29

Ik heb vandaag een rondje 60 en 80cm gesprongen. Fijne aan deze stal is dat het dan ook exact die hoogte is en niet door 2 gedeeld. In december ga ik nog 2 of 3 keer springen en wie weet waag ik mij dan aan de B :j

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:29

Haha, mooi laatste deel wel Sim?

Ja, om te beginnen is het wel ideaal. Maar toch zou ik het soms wel fijner vinden als het wat hoger is. Want het zit vooral bij mij tussen mijn oren soms. Dan ga ik zitten mutsen en zeggen ze doe eens BB parcoursje. Maar daar kom ik dan weer met 2 vingers in mijn neus doorheen... :P
Krijg daarom nu ook door bepaalde personen een schop onder mijn hol. Het is ook echt stom, vroeger scheurde ik overal overheen. Nu vind ik SGW prima, geen probleem. Maar loop ik soms te miepen over een B parcoursje. Terwijl ik op het paard van een vriendin van mij rustig 1.20 spring, maar die springt altijd. :+
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 28-11-10 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:31

Ik had het allemaal wat spectaculairder verwacht, maar het einde was wel zoals het zou moeten zijn; Hij ging dood. :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 22:32

Ik cross ook veel liever hoor :j Met springen stop ik vaak met rijden, maar gelukkig vandaag niet!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:34

Wat stom is dat toch eigenlijk! Hoe zou dat nou toch komen?! Ik rijd ook tien keer liever een M cross dan dat ik een parcours spring. Blij dat ik niet de enige ben die daar last van heeft.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:34

Dat heb ik ook vaak. :j Gaat het op les goed, dan ben ik er bij met mijn gedachten en op concours wil ik het juist goed doen en dan doe ik het fout. Ik zie ons wel L/ M SGW rijden, maar L/M springen dan weer niet. Apart wel.
Maar goed, we zullen wel zien! Balken maken me niet uit, maar ik ga voor geen weigeringen. :)

Haha, is dit het laatste seizoen dan Sim?

Hoop niet dat het gaat sneeuwen morgen.. Moet met de auto naar Utrecht.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:36

Ik spring liever L dan dat ik een L cross rijdt. Maar het crossen heeft mij in het springen wel goed geholpen. In de cross laat ik het prutsen wel, waarom ik het dan in het springen wel doe :?

Maar goed, in januari wil ik met ZEtje weer L en zal de eerste keren ook wel weer in mijn broek schijten van de zenuwen :o

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:37

Ja, laatste seizoen en laatste aflevering. Jammert, hou wel van dat soort series en Pillars of the earth was vorige week de laatste aflevering.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:40

Haha, mijn instructeur heeft hetzelfde Rowo. Die snapt maar niet wat ik loop te miepen met een B parcours terwijl ik SGW rijdt. Hij rijdt zelf ZZ en hij vindt SGW maar niets. :')

Das idd wel jammer dan Sim!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:44

Ik vond het L springen bij de paarden eerst ook heel spannend. Maar Sofie geeft zo'n fijn gevoel dat dat gauw over was. Maar nu ik weer de overstap moet maken naar het M vind ik het wel weer super spannend. Iedereen zegt dat het wel goed komt omdat Sofie wel een springkanon is, maar ik zit er ook nog op en ik moet het ook goed doen O:).

Ik pruts ook minder in een cross dan in het spring parcours :P. Heel stom.
Gelukkig gaat het steeds beter, want Sofie pikt het niet echt als ik ga prutsen in het parcours. Dus dan leer je het wel af :=.
Al heb je er altijd nog wel eens je momenten tussen zitten.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:51

Bianca veel plezier!!
Mootje fijn dat het goed ging! :D

Ik bekijk alles maar zo dat je je grenzen verlegt. Dus als het goed gaat, wil je vanzelf meer. Iig ik wel. :) Kan me nu ook niet voorstellen dat ik ooit met de pony zo hoog heb gesprongen, maar mijn vertrouwen in hem is weer helemaal onbeschadigd. Tot een halfjaar geleden kwamen wij namelijk helemaal niet rond. Ben super blij dat ik heb door gezet, want dat het zo goed gaat had ik nooit durven hopen. :) Heb voor zaterdag zelfs een L parcoursje opgegeven na een B parcoursje. En natuurlijk ben ik dan zenuwachtig, maar ik weet zeker dat hij het kan en ik eigenlijk ook wel!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:52

Sussie gefeliciteerd!!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 23:24

Tudors is idd een super serie (alhoewel historisch niet altijd even correct), maar PIllars vond ik echt bagger. Vooral omdat de prachtige gelaagdheid van het boek volledig verdween door daar compleet van af te wijken. Boek is juist zo geweldig door gelaagdheid en de tijdsspanne van bijna 40 jaar die het omstrijkt.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 23:27

Ik ken het boek niet, dat scheelt denk ik.

MARKdeGROOT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 23:33

Was vandaag mee met een vriendin om voor te lezen op wedstrijd, was zo grappig stuk of 4 paarden sprongen uit de ring midden in hun proef! zag er een beetje knullig uit! :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 23:35

Oeps, dat is toch niet de bedoeling :P

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 23:49

Sannnn schreef:
Ga je de hele week weg en dan vrijdag wel selectie springen Bianca? Iig veel plezier in Disneyland. Zie je dan vrijdag wel denk ik.

nee hoor.. ;) heb vandaag nog gereden en voor ma t/m donderdag is er al wat geregeld voor hem.. :D
moet nu echt zo naar bed.... :z willen om 4.30 gaan rijden... :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 23:54

Pff, Het weekend is al weer voorbij -O- Had ik het maar niet zo vol moeten plannen! Ik ga naar bed :z

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 23:56

_Sim_ schreef:
Wat stom is dat toch eigenlijk! Hoe zou dat nou toch komen?! Ik rijd ook tien keer liever een M cross dan dat ik een parcours spring. Blij dat ik niet de enige ben die daar last van heeft.

Amen, maar dan in een L cross versie ;)

Avond trouwens!
Druk dagje gehad: eerst met de paarden gewandeld (de paddock is te slecht helaas), daarna naar de keukenmevrouw (dinsdag weer voor de tekening), door naar de club voor een saaie kantinedienst en daarna een fles rosé soldaat gemaakt bij schoonvader op verjaardag.
Nu in bed nog even op de laptop :z

@ Sussie: van harte gefeliciteerd!
@ Mootje: Toppie gereden dus! :)
@ Lau: helaas kom je zulk volk wel eens tegen op concours, dan heb je aan mij écht de verkeerde.Snap wel dat je geen zin meer had :(:)

Kreeg gister nog een telefoontje van de vrouw die ik woensdag uit de sloot had gevist (dat had ik verteld toch??). Héél lang verhaal, maar kam er op neem of ik even de rechterkant van het schadeform wilde invullen. Euuhh, nee, dacht het niet?! Ik had er NIKS mee te maken, dus ben ook niet van plan om "schuld" te gaan bekennen! -:(- Dit duidelijk gemaakt dus ik hoop dat het hiermee af is. Volgende keer laat ik auto's in de sloot liggen... :(

Truste

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 23:58

Noor, Wat een doos zeg.... Zeker in de hoop dat haar verzekering uitkeerde ;(