Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vraag me wel af wie het is, aangezien hij zei dat ie ook in paarden deed.

Met springen stop ik vaak met rijden, maar gelukkig vandaag niet!
Gaat het op les goed, dan ben ik er bij met mijn gedachten en op concours wil ik het juist goed doen en dan doe ik het fout. Ik zie ons wel L/ M SGW rijden, maar L/M springen dan weer niet. Apart wel.

.
. Heel stom.
.
Kan me nu ook niet voorstellen dat ik ooit met de pony zo hoog heb gesprongen, maar mijn vertrouwen in hem is weer helemaal onbeschadigd. Tot een halfjaar geleden kwamen wij namelijk helemaal niet rond. Ben super blij dat ik heb door gezet, want dat het zo goed gaat had ik nooit durven hopen.
Heb voor zaterdag zelfs een L parcoursje opgegeven na een B parcoursje. En natuurlijk ben ik dan zenuwachtig, maar ik weet zeker dat hij het kan en ik eigenlijk ook wel! 
Had ik het maar niet zo vol moeten plannen! Ik ga naar bed
_Sim_ schreef:Wat stom is dat toch eigenlijk! Hoe zou dat nou toch komen?! Ik rijd ook tien keer liever een M cross dan dat ik een parcours spring. Blij dat ik niet de enige ben die daar last van heeft.

Dit duidelijk gemaakt dus ik hoop dat het hiermee af is. Volgende keer laat ik auto's in de sloot liggen...