_Sim_ schreef:Wat stom is dat toch eigenlijk! Hoe zou dat nou toch komen?! Ik rijd ook tien keer liever een M cross dan dat ik een parcours spring. Blij dat ik niet de enige ben die daar last van heeft.
Amen, maar dan in een L cross versie 
Avond trouwens!
Druk dagje gehad: eerst met de paarden gewandeld (de paddock is te slecht helaas), daarna naar de keukenmevrouw (dinsdag weer voor de tekening), door naar de club voor een saaie kantinedienst en daarna een fles rosé soldaat gemaakt bij schoonvader op verjaardag.
Nu in bed nog even op de laptop
@ Sussie: van harte gefeliciteerd!
@ Mootje: Toppie gereden dus! 
@ Lau: helaas kom je zulk volk wel eens tegen op concours, dan heb je aan mij écht de verkeerde.Snap wel dat je geen zin meer had
Kreeg gister nog een telefoontje van de vrouw die ik woensdag uit de sloot had gevist (dat had ik verteld toch??). Héél lang verhaal, maar kam er op neem of ik even de rechterkant van het schadeform wilde invullen. Euuhh, nee, dacht het niet?! Ik had er NIKS mee te maken, dus ben ook niet van plan om "schuld" te gaan bekennen!
Dit duidelijk gemaakt dus ik hoop dat het hiermee af is. Volgende keer laat ik auto's in de sloot liggen... 
Truste