Jouw borsttuig was idd erg mooi. Moet 2 nieuwe hebben. Voor Trakkie en Hetje. Bij Hetje is de mijne te klein en voor Trakkie veels te groot.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jouw borsttuig was idd erg mooi. Moet 2 nieuwe hebben. Voor Trakkie en Hetje. Bij Hetje is de mijne te klein en voor Trakkie veels te groot.
Van die 3 in 1 ben ik ook bang dat ze niet lang genoeg zijn. Ik ga binnenkort maar met een meetlint naar de ruitersportzaak! bvw schreef:Die is ook super
Wiso is idd kolossaal, je zou ook niet zeggen dat ze meer dan 50% engelsvolbloed in zich heeft! Maar dat kolossale heeft ze van haar papa (Burggraaf).
... Wolin gaat om 18.00 weer naar buiten. Heeft nu lekker een douche gekregen en staat op stal te eten. Ze was lekker vrolijk
.
.. Zou er zelf natuurlijk nooit mee rijden
.
. Bandages rij ik echt nooit mee, ook omdat het er onder echt veeeel te warm wordt, vind het ook erg onhandig.
... Was vergeten dat ik die in het apparaat had gestopt
.
..
Ik ga vanavond wel even kijken op internet naar jullie tips

Bullie heeft namelijk zijn ogen dicht bij de afzet van de tafel...
na de eerste weigering vond hij het zeker nog spannend...
en ik zit er met een big smile op..
, vind ze wel heel mooi alleen dan niet om te bestellen omdat zijn oog dicht is.
lekker naar het strand hotelletje sealife bezoeken en wat winkelen.
! 

wel fijn dat het te behandelen is! 
Evie_Bandido schreef:Het zadel wat ik al een paar keer heb mogen lenen, en wat ik graag wil proberen als er een zadelmaker komt, is een Stubben Edelweiss (Close contact) en ik moet zeggen dat de prijs daarvan me reuze meevalt voor zo'n goed zadel.
want ik was een zadel met platte lepel gewend. Maar nu ben ik er helemaal aangewend en is mijn houding ook beter geworden. Prijs valt idd erg mee!
Het is geen artrose, alleen die ontsteking.
Maar een ontsteking wijst idd op beginnende artrose. Zijn er ook foto's gemaakt? Een van mijn paarden had dat nl ook en bij die was gelukkig nog niks op de foto's te zien waardoor de prognose beter is. Hopelijk werkt het inspuiten goed bij Vostin!! Kan wel zo zijn dat je het regelmatig moet bijhouden om haar pijnvrij te houden, maar dat zal je dierenarts je ongetwijfeld allemaal wel vertellen.