[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BuenaVista

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 16:34

ik dacht dat ik jouw zag staan in de 2e groep met Zoe en met Zetje in de 1e groep..... Zal wel een foutje van mij zijn Lachen... Zijn de startlijsten veranderd nu???
Heb net gekeken.. Ik ben ook iets gezakt van startnummer

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 16:38

Mandy: Ik ben er trouwens heel stom toevallig achter gekomen wie Zoe eerst heeft gereden....

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 16:44

Doei!

Was me mijn oud & nieuw wel zeg. Lag pas om 9.15 uur in bed, niet helemaal zoals gepland Dromen
Verslagje komt nog wel, ga eerst eens wat eten..Kom net uit mijn bedje. Leuk was het wel gelukkig Haha!

In ieder geval allemaal een gelukkig nieuwjaar Party!!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:22

Toch wel weggeweest Vief Knipoog

@ dienke: ik stond idd eerst in groep 1 EN 2, maar dat mag niet. Je moet met je paarden in dezelfde groep zitten.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:26

kijk.. had ik het toch nog goed gezien... Barry heeft van de week 2 grote zakken met wortels gehaald voor de paardjes. Die van mij at nooit wortels totdat ze laatst een wortel kreeg bij Nijhof, toen ze op de wasplaats stond.. Heb gelijk de rest van de paardjes blij gemaakt. Een paar keken een beetje vreemd, maar verder vonden ze het erg lekker!!! Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:27

Ik lees nu dat je weet wie Zoë gereden heeft. Ik ken hem ook wel, spreek hem soms wel eens. Hij was ook in Marienheem.
Geen idee of de paarden hier wortels lusten eigenlijk.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:42

Hier ook iedereen een gelukkig nieuwjaar!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:44

Goeiemiddag.

Heleen: jeetje zeg, das balen dan!
Lag vanmorgen ook pas om 6 uur ongeveer in me bed, was er wel weer om 11 uur uit ongeveer.. Had ook nog even lekker gereden en dr lag nog een stuk chocola in mn kast op stal Tong uitsteken Vingers aflikken Lig nu lekker in me bed met de laptop, moeheid slaat dan toch wel weer een beetje toe haha Tong uitsteken Ga morgen naar Amsterdam met een vriendin van me Lachen Dus een beetje bijslapen kan geen kwaad..

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:47

iedereen gelukkig nieuwjaar, net terug van stal, kwam om half 2 m'n bed uit, lag er rond 6e in... nu ff omkleden, eten en dan nog schaatsen

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:52

Gelukkig nieuwjaar Go jij! Go jij!

Ik ben gewoon thuis gebleven, lag om 3 uur in bed. Kon niet echt goed uitslapen, dus ik was er weer bijtijds uit.

Leuk filmpje TG! Ziet er netjes uit
Dat is balen Heleen! Vonden de paarden het niet eng, al dat water?

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:54

Doei!

Lag ook rond half 6 in mijn bed. Heb nu wel een zeer hoofd. Vork

Jeutje vief, dat was laat. Hoe kwam dat Bloos!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:01

Ik voelde me gister echt mega mega brak, maar heb vandaag nergens last van. Ben er blij van Ja

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:02

Ja ik lag gister om 11 uur ook lekker te slapen op de bank. Schijnheilig
maar later had ik nergens last van. maar nu. pff. Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:04

Hahaha... de kater komt later Knipoog

Ik had overdag al gedronken met carbid schieten. Als je dan stopt met drinken, voel je je s avonds echt beroerd.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:06

Ja toch wel weggeweest Knipoog

Ik was naar Rotterdam (Nationale Nieuwjaarsnacht). En de treinen waren een beetje vervelend. Had gepland om om 7.15 uur weer in Deventer te zijn, maar dankzij een conducteur die ons aanraadde om tot Utrecht te blijven zitten ipv in Amsterdam al over te stappen stonden we dus 5.45 uur in Utrecht, waar de eest volgende trein naar Amersfoort en verder pas om 7.48 uur ging. Stonden we daar Scheve mond
Dus maar weer terug naar Amsterdam gegaan... Daar gewacht tot de trein van 7.27 uur en toen was ik eens om 8.45 uur op het station in Deventer Dromen

Nieuwjaarsnacht was heel erg gaaf. Ilse de Lange was super mooi. Echt heel mooi Lachen En Housequake (Erick E & Roog) waren ook weer super. En Julien Foort ook Ja
Was wel echt koud, maar we hadden echt heel veel laagjes aan. Stonden mooi vooraan (3 meter van de maas) en alle artiesten kwamen op een boot langs de hele kade op en neer. Echt leuk gedaan, veel mensen, maar omdat het zo groot was stond je gelukkig niet helemaal op elkaar gedrukt ofzo. Daarna nog even bij een vriend langs geweest, even opgewarmd, toen nog even de kroeg in gegaan en om 4.00 uur stonden we op Rotterdam centraal. Beetje jammer dus dat de terugreis zo lang duurde, maar goed. Verder wel echt heel erg leuk gehad Ja Op de heenweg trouwens nog een kwartier in een aardedonkere trein gezeten. Denk dat iemand het grappig vond om het licht uit te doen. Was wel echt apart. Vooral toen de conducteur de treinstellen ging opnoemen die gesplitst werden. Was wat lastig zo in het donker Tong uitsteken

Brak, ben ik gelukkig niet. Paar wijntjes en wat champagne. Niet zo veel gedronken.

Hele kleine impressie Knipoog
Lichten en vuurwerk komen allemaal van de Erasmusbrug. Heel veel verschillende kleuren ook, was in het echt wat mooier. Maar voor het idee dit filmpje..

En nog een gejat filmpje Schijnheilig
http://nl.youtube.com/watch?v=12l_fQUm_Nk
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 01-01-09 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:14

Gaaf Vief!
Gelukkig nieuwjaar iedereen!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:16

Gaaf Vief Bloos!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:22

Klinkt goed Vief! En het is trouwens Lucien Foort Knipoog.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:25

floor01 schreef:
Klinkt goed Vief! En het is trouwens Lucien Foort Knipoog.

Haha ik heb er wel wat moois van gemaakt Clown

Gaaf was het idd Lachen

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:29

Gelukkig nieuwjaar!

Ik ben nu ook wel een beetje moe... straks even weer een normaal bordje eten en dan vanavond ook verder niks meer doen. Morgen lekker vrij, wil nog even mijn paard longeren 's ochtends en 's middags moet ik bezig voor school.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:48

GELUKKIG NIEUWJAAR allemaal en dat we maar een gelukkig, gezond, sportief en succesvol 2009 zullen hebben!!!!

Wel een beetje bijgelezen.
Vief heeft een wilde nacht gehad en een lange terugreis Tong uitsteken
Lotte haar moeder doet met haar gebroken teen de paarden nog. Maar gelukkig was Wo wel braaf bij de smidt en heeft de baas zelf ook nog nieuwe schoenen gekocht Tong uitsteken
Kim heeft iets te veel gefeest en moet eerste even flink bijkomen.
Heleen zit weer veilig op het paard met haar nieuwe cap. Balen van de waterleiding trouwens!

Ik heb de afgelopen dagen dus nog wedstrijd gehad op de vereniging. Met Nika nog meegereden en met losrijden was ze erg braaf, in de ring werdt ze alleen weer compleet gestressd en was er dus niks meer met haar te beginnen. Geprobeerd haar zo goed als het kon op haar gemak te stellen, maar ze had het totaal niet naar haar zin. De jury kon het ook niet erg waarderen, dus de punten waren weer een dieptepunt Bloos Nou ja, we zien wel weer wat er bij de crossen gaat gebeuren.
Gisteren de hele dag gewerkt, was behoorlijk druk dus de dag was snel om. Gisteravond compleet uitgeteld op de bank gelegen met mijn ouders en dus niks bijzonders gedaan.
Helaas is vanmiddag de waterleiding van de boiler ook geknapt hier, het water lekte op de meterkast in de schuur. Dus nu het water en de stroom afgesloten Boos! Moet nu 11 paarden met de hand water geven in het donker. Hopelijk kunnen ze het morgen komen repareren.

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:53

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Go jij! Go jij!

Voor iedereen een fijn jaar met veel crossplezier!

Ben laatste tijd niet veel hier (af en toe meelezen), aangezien ik het al vrij druk heb met werk en paard. Bloos

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 19:17

Jeetje Benthe bij jou ook al Ach gut

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 20:31

Gaaf Vief! Heb Rotterdam gevolgd via de tv.
Wilde eerst ook gaan, maar vond het toch te koud.

Vandaag weer buitenritje gemaakt met pd, hij word een beetje vervelend. Viel me laatst ook al op.
Had ik ook wel verwacht en vind het ook wel erg logisch maja had toch gehoopt dat ie normaal zou blijven doen Clown
Kan er ook eigelijk niet echt boos om worden, want het is gewoon mijn schuld, hij verveelt zich te pletter.
Moet hem gewoon zo snel mogelijk ergens de hele dag op het land zetten.
Maja hij moet zich wel normaal gedragen. Anders word ie straks nog echt gevaarlijk ook.
Met opzadelen en poetsen al, hij loopt zo te klieren de hele tijd, gewoon op zoek naar zoveel mogelijk aandacht.
Tijdens het rijden word ie ook wel gevaarlijk, hele tijd met zijn hoofd schudden en achter de teugel duiken en dan als een soort idioot gaan rennen.
Ja vind ik toch wat minder nu het zo glad is en best wel druk op de weg.
Gooi nu tegewoordig de emmer wortels los in zijn stal, dan kan die beetje zoeken.
Heeft ie wat te doen, maar hiervoor had ie dit soort dingen nooit, en als ik met hem naar buiten ben geweest een uur is het ook over.
Hij krijgt nog maar een halve kilo biks per dag, en voor de rest heel veel hooi en wortels.
Maar volgens haar is het nett ff die overgang, van elke dag ruim een uur aan het werk naar nu elke dag beetje stappen buiten.
Hij word er zo vaak mogelijk uit gehaald, zo vaak deruit kwam hij hiervoor nooit, hij is echt verwend vergeleken met de andere paarden Clown
Laatst bijgewerkt door Ingridje16 op 01-01-09 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 20:34