Gaaf Vief! Heb Rotterdam gevolgd via de tv.
Wilde eerst ook gaan, maar vond het toch te koud.
Vandaag weer buitenritje gemaakt met pd, hij word een beetje vervelend. Viel me laatst ook al op.
Had ik ook wel verwacht en vind het ook wel erg logisch maja had toch gehoopt dat ie normaal zou blijven doen
Kan er ook eigelijk niet echt boos om worden, want het is gewoon mijn schuld, hij verveelt zich te pletter.
Moet hem gewoon zo snel mogelijk ergens de hele dag op het land zetten.
Maja hij moet zich wel normaal gedragen. Anders word ie straks nog echt gevaarlijk ook.
Met opzadelen en poetsen al, hij loopt zo te klieren de hele tijd, gewoon op zoek naar zoveel mogelijk aandacht.
Tijdens het rijden word ie ook wel gevaarlijk, hele tijd met zijn hoofd schudden en achter de teugel duiken en dan als een soort idioot gaan rennen.
Ja vind ik toch wat minder nu het zo glad is en best wel druk op de weg.
Gooi nu tegewoordig de emmer wortels los in zijn stal, dan kan die beetje zoeken.
Heeft ie wat te doen, maar hiervoor had ie dit soort dingen nooit, en als ik met hem naar buiten ben geweest een uur is het ook over.
Hij krijgt nog maar een halve kilo biks per dag, en voor de rest heel veel hooi en wortels.
Maar volgens haar is het nett ff die overgang, van elke dag ruim een uur aan het werk naar nu elke dag beetje stappen buiten.
Hij word er zo vaak mogelijk uit gehaald, zo vaak deruit kwam hij hiervoor nooit, hij is echt verwend vergeleken met de andere paarden
Laatst bijgewerkt door Ingridje16 op 01-01-09 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt