Ik ga nu even rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

paardje moest voor het eerst aan de longeerlijn, ik zou hem even naar voren jagen, toen sprong die op mij af, ging steigeren, liet zich vervolgens achterover vallen, keihard met zijn kop/hals tegen de schutting aan en ik werd even het zand in getrokken

(heb dat in het springen nog weleens, Otje is daar erg gevoelig voor)
(vandaar dat ik nu ook bij een papieren vereniging lid ben
)
Stelletje slaapkoppen!

Ik heb de paarden al lekker buiten staan
Dan het huis schoonmaken en paarden rijden. Lekker druk dagje! 
Woensdag toen we naar Kim gingen was z'n halster weer eens kapot
Thuis nog geprobeert te maken, maar dat mislukte een beetje dus onderweg maar even een nieuwe gekocht.. Er was daar maar één soort die met zacht spul was onderlegd en ze waren allemaal even duur dus ik dacht die nemen we dan maar
Was alleen in het knalrood.. Staat wel schattig
Maar wel erg penny 

Canter schreef:Eerst!Stelletje slaapkoppen!
![]()
Ik lag gisteren al heerlijk om half 10 te slapen, Mas wilde om 3.30 vannacht wel een hapje eten dus mooi 6 uur kunnen slapen. Helaas daarna niet meer, maar toch.
Nog even een boterhammetje eten en op naar het paard. Heb er zin in!
BT, auw! Heeft het paardje er niets aan over gehouden?

die kleine meet ongeveer 1,61/2m =Emilion
= Orame

Maar goed het gaat elke keer beter en kom eindelijk meer in de buurt van een winstpunt dan van een minpunt! Dus ben opzich wel blij met de punten maar vond beide proeven niet goed gaan! Misschien leg ik de lat ook wel te hoog maar ik weet wat ze kan en dat hebben we niet laten zien!
Dat rode halster is wel vet!
Mijn zus en haar vriend hebben meegeholpen. Kan ik straks al lekker gaan rijden en spullen klaar maken voor morgen. 

M'n papa heeft net een luxaflex gemonteerd in het kantoortje. Zat altijd met zonnenbril te computeren, maar dat hoeft nu dus niet meer