Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Al had ik het idee dat onze commandant ook een viertal B had ingeschreven, maar dat kan ik nergens terugvinden?
Hij heeft zoooo graag aandacht.
! Mooie revenge van vorige week
! Het is haar toertje van de dag ervoor dan vergeven
. Canch is trouwens ook zo ze heeft ook al keer half uur mogen rond rennen. Ze had in die tijd nog vliegendeken op. Het schuim stond op het deken. Ze heeft er helaas niet van geleerd
. Moet altijd wortels mee hebben...
) maar niet kunnen stappen, voortdurend telgang en tactfouten...
) hoorde dan bij de toeschouwers giftige opmerkingen dat ik al eens moest tonen dat ik achteruit kon gaan en dat mijn proef wel op niet veel zou trekken... blijkbaar verstomde die commentaar dan wel toen ik aan het rijden was

niet normaal meer. Nou ik had meteen alles ingepakt en pony/paard verkocht...doeiiiiiii
doe ik dus nooit meer
Je dames hebben de "dressuurkakkers" een mooi voorbeeld gegeven waar je een jury plezier mee doet

ik lag ook je berichtje van jou kippen ( hanen :p ) mocht ik dichter wonen wou ik wel 1 maar is wel wat ver om een kip te komen halen :p
Ik herinner me nog deze winter in de manege dat D*onna V*anhee ook mee reed in de hoogte proef en dat ze ook de proef won! vind ik altijd leuk als eventers echte dressuur wedstrijden winnen 
soms heb je zelf geen goed gevoel bij een proef en krijg je toch goeide punten. het plaatje maakt altijd meer dan het gevoel
Ik heb je niet gezien? Ik moest om 10u30 en 11u15 rijden. Iskander heeft foutloos gesprongen in de B (1m), er zat een bidet en bar de spa in het parcours en hij keek er niet naar. Dan hebben mijn bidettrainingen toch opgebracht, want in het begin sprong hij spooky over de bidet en nu springt hij het als een normale hindernis
Dat paard had niet eens iets verkeerd gedaan tijdens haar proef.