Margreet, wat naar zeg, heel erg veel sterkte met/voor je schoondochter. Joki, fijn vanje winstpunt. En wb 3 weken achter elkaar crossen, ik vind dat ook echt afhankelijk van het paard of dit vertandig is. Ik heb het idee dat Edge nu eindelijk wat minder kijkerig begint te worden. Maar die kon altijd zo spoken in parcoursen, dat ik hem de dag voor een springwedstrijd of sgw het liefst met hem nog even een lekker kijkerig oefenparcour rondrij. Dan is hij de dag erna fijner. Pony deed de dag voor wedstrijd juist niet veel.
Vandaag de hele dag gewerkt op een festival voor honden. Was leuk en ondanks de regen toch enorm druk Heb alleen nog nooit zo naar natte hond gestonken als vandaag, bah!
volgende training maar eens proberen met wat lekkers misschien. ze wilt zo graag maarja pony niet. heb er wel 1 die mag gaan crossen van de ouders zodra hij z1 dressuur is. en hij is al m2 dus schiet aardig op
Mister T
Geplaatst: 09-04-12 21:47
TG, hopelijk komt het goed met Vossie. Itsme, netals de crosservaring van bling en jeroen.. twee mannen erachter de pony erin duwen MM, wat goed van GEERT!! gefeliciteerd! danielle, 1-0 voor jou Sanurie, nee ze heeft zich uiteindelijk niet ingeschreven. Eigenlijk wilde ik nog gaan, maar het maximale aantal inschrijvingen was al behaald. Wel jammer. want je mocht ook ff op het KNHS terrein crossen
Jeetje Margreet schrikken zeg! Karen balen van vos! hoop dat hij goed komt!
Van het weekend voor het eerst m2 gelijk een puntje gehaald ben helemaal trots op me draakje! As weekend maarsbergen moet allen dat verrekte vest nog inslaat zetten. Nu lekker slapen ben behoorlijk gesloopt!
Leliaardje
Geplaatst: 09-04-12 21:53
CoriienRN schreef:
Van het weekend voor het eerst m2 gelijk een puntje gehaald ben helemaal trots op me draakje! As weekend maarsbergen moet allen dat verrekte vest nog inslaat zetten. Nu lekker slapen ben behoorlijk gesloopt!
misterT dat ga ik bij die pony ook niet proberen. maar we gaan het proberen met wat lekkers
Mister T
Geplaatst: 09-04-12 21:55
xxitsmexx schreef:
corien super meteen een puntje
misterT dat ga ik bij die pony ook niet proberen. maar we gaan het proberen met wat lekkers
Volgt hij ook niet andere pony's?
Mijn pony was namelijk ook geen held met water, maar met veel geduld en hulp van anderen pony's kreeg ik hem in de cross wel door het water! Wel alleen dravend dan, galop was volgens hem vaak nog teveel van het goede
viefdepief
Geplaatst: 09-04-12 22:40
TG: Metacam is per flesje geloof ik rond de 60 euro? Dus wel duur ja, maar dit is gewoon echt heel sneu. Bult was op zijn grootst zo groot als een halve voetbal. Ze liep er ook echt kreupel door... Dus dat zou ik er wel voor overhebben, voel me nu ook zo schuldig dat ik haar laat enten terwijl ik weet dat ze er zo'n last van krijgt Fijn dat je paardjes het zo goed deden! EB: Het einde van de film nog gehaald? FE: Fijn dat je leuk gewerkt hebt vandaag! Caro & Mendy: Balen van jullie hoofdpijn
Ik heb wel een lekker relaxt dagje gehad. Met vriendje naar mijn ouders geweest waar ik vooral veel appeltaart heb gegeten en wat met mijn jasjes bezig ben geweest Al weer 1 jasje kwijt en net mijn koelkast verkocht aan een nieuwe bewoner. Wel gek hoor, over 3 weken woon ik gewoon niet meer in mijn studentenhuis in Enschede, maar woon ik samen in Den Bosch
Leliaardje
Geplaatst: 09-04-12 22:44
Ik wou net vragen hoe het in je nieuwe huis ging Vief................ ben dus iets te vroeg .
Ik ga douchen en pitten . Slaapze allemaal! Morgen excel cursus: hopelijk beetje pittige instructie.
Joki, Top van je WP!! Margreet heel veel sterkte met je schoondochter Mooi wedstrijd jasje voorbij zien komen, hou het even in gedachte. Hoofdpijn: vervelend, had ik ook heel veel door whiplash. Nu na goede fysio zelde meer. TG zal idd wel naar uitzien zonder spieren, maar wie weer hoe ze er over een half haar bij staat! Itsme, Zou idd heel veel plasjes mee pakken en alleen makkelijke water inloopjes. (heel soms helpt het als je de benen met een emmer ofzo nat maakt) en anders met een longeerlijn erachter en drukken maar. Corien, lekker zo een debuut, gefeliciteerd
Vanochtend vroeg al gereden, Wauw wat gaat red lekker in de dressuur! Zou zo weer dressuur met m gaan starten, nou ja bijna dan hihi. Woensdag denk ik maar even een klein rondje springen om te checken of mijn helm camera het doet. Daarna dacht ik wat gezelligs te gaan doen met mijn man....... die was fietsen . Dus maar een x de huisvrouw uitgehangen Vanavond maar even mij schoonpaps wezen eten
vief wat sneu voor woll zeg. En gaat dus erg snel de tijd tot het verhuizen. Voor je het weet zit je in die chaos. gister nog even snel bestelling gedaan bij divoza, een mooie KWPN zweetdeken voor m'n paard die wel past (215). Heeft nu een 195 en die is te klein, maar hou hem wel voor eronder. Had die deken toen in de winkel gezien en vond hem echt mooi en de stof ook. En ook gelijk halster erbij besteld van HH. Was niet eens super duur dus kon er wel bij =) en ook maar weer eens uitzoeken wat ik allemaal nog kan gaan verkopen
morgen! wat een gribus weer :-( wel lekker weer.om te werken. hopelijk schijnt vanavond de zon. werkse/schoolse allemaal. en texelse sterkte met je maandagochtend blues op dinsdag
TG fijn dat Bari en T het zo goed deden SM en Anne hebben ook bij Divoza geshopt Anne ik start op zaterdag want dan is de B Anthea netjes van je debuut Beli fijn dat de dressuur lekker gaat
Ik ga me inderdaad maar aan de wijze raad van Snoek houden en zie wel wat ik doe na Castenray. Ferrose is voor het springen wel een paard dat 2x per week thuis moet springen om fijn te blijven. Met crossen nog geen idee maar ik verwacht dat ze daar ook even sterk in bevestigd moet worden
_Noor
Geplaatst: 10-04-12 08:57
Karen, komt vast goed met Vossie hoor. Bari is er dus klaar voor??? Corien en Anthea, goed gereden dus! Joki, ik kijk ook altijd naar het paard hoor. Dit is de eerste keer dat ik geen crosshindernissen/water pak in de week voor een cross! (er vanuit gaande dat ik kan starten zaterdag)
Edit: bummer, de TA die ik wil laten komen (tevens DA en mag dus eventueel sederen) is alleen tussen 20 en 21 uur bereikbaar... Ga straks gewoon bellen en eventueel vm inspreken denk ik...
@ Vief, is kort model toch?? Wil je ervoor hebben?? @ Eef geweldig zeg!!!!! Gefeliciteerd! @ Margreet wat vreselijk van je schoondochter! Beterschap! @ TG hoop zo voor je dat vossie goed komt!
Heb gister weer gereden! Gedressuurd 3 kwartier! Eng ging TOP! Max liep echt heerlijk! En het mooiste nieuws..... Ben net wakker en m'n knie is nog steeds dun!!!!!!!!! Medicijnen zijn dus goed aangeslagen!
sanurie
Geplaatst: 10-04-12 09:36
Morgen!
Wat een vies weer , wilde eigenlijk lekker gaan trainen maar dat zit er niet in....
MM: Netjes van Geert op de clubkampioenschappen! Joki: Ligt heel erg aan het paard en hoe zwaar de training is. Ik heb zelf ook 5 mei Castenray en heb 9 mei training van de regio. Maar de trainingen van de regio zijn niet zo zwaar. Je zit al met 7 in een groep dus je wacht ook veel. En het zijn vaak wat hindernissen/lijntjes dus dit zal niet veel zwaarder zijn dan dat ik met zijn 3e springles krijg waarbij parcour uiteindelijk op 1.20/1.30 staat. Leliaard: Ook al zielige pony's die bibberend binnen kwamen! EB: Verstandig, ik ben ook steeds een klasse hoger gegaan op wedstrijden waar ik weet hoe er gebouwd word! Margreet: Sterkte TG: Paard spant zich te veel aan, waardoor niet meer over de rug loopt. Al is wel te zien dat paard wel kan doordat sommige stukken het paard ontspant en wel over de rug loopy. Probeer hier aan te werken. Naja, dat klopt ook helemaal maarja die spanning krijg ik er gewoon weg niet zomaar uit. Was het maar zo'n feest dat het in 1x opgelost was. Balen dat vossie nog niet echt beter gaat, hopelijk komt ie er boven op! Corien: Netjes debuut in het M2!
Vandaag nog vrij dagje, heerlijk. Moet wel even leren voor morgen, BAHHHH En op de fiets naar de ruitershop door deze regen om te vragen of ze een haak aan het borsttuig kunnen maken, zo niet dan gaat hij terug zo wel zonde zijn want is wel de goede kleur. Maar zonder haak vind ik zo onhandig!
AntheaV
Geplaatst: 10-04-12 11:00
Goedemorgen! Ik ben gister naar de oefencross in Oenkerk geweest. Was heel benieuwd hoe draakje het zou doen. De eerste 12 hindernissen waren indoor en daarna nog 10 buiten. Ze vond het wel heel spannend maar indoor liep ze foutloos. Toen naar buiten, dat was natuurlijk ook heel eng dat je daar ineens alleen loopt. Verder deed ze het allemaal wel, alleen wou ze de wal ineens niet af Ze heeft nooit moeite gehad met afsprongen dus waar dit nu weer vandaan komt. Toen ben ik via de 2 lage afsprongen er weer afgegaan, opnieuw erop en de "hoge" afsprong opnieuw aangereden en toen deed ze het gewoon goed. De 2 waterbakken ging ze ook keurig in een galopje doorheen. Was dus wel trots op mijn draakje
TG: Wat sneu van Vossie zeg Hoop echt dat ie snel weer opknapt Vief: Woll is ook al zo sneu Joki: Ik zou denk ik ook de training tussen de 2 crossen schrappen Marijke: Wat goed van Geert!
Leliaardje
Geplaatst: 10-04-12 11:19
Toch wel lekker getraind dus Anthea!
Zit nu in de excel-cursus, maar het gaat me iets te langzaam . Zo nu en dan wel een heel handig dingetjes, maar overall: .