Eef heeft het dagje werken overleefd!
Tientjeh is blijven zitten op het paard van haar zusje (of las ik dat nou op FB)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en het is ook nog winter, dus de eerste gaat "pas" om 8 uur. En dan kunnen we het net redden qua starttijd.
) L SGW en klaar voor het M springen.
En laat ik nou net gek zijn op kleine paardjes! Meerdere groene dieren gezien, maar ik als ponygek word niet snel verleifd op een paard. Tot ik The edge zag, die moest het worden! Net 3, kon niet eens aan een touwtje mee lopen, wist alleen wat gras was en verder was alles nieuw, heerlijk om daar mee aan de slag te gaan! Veel zottigheid met hem mee gemaakt, maar nooit spijt gehad van deze aankoop. Schijterd eerste klas...en dat moest mijn sgw-paard worden...mijn stalgenoten hebben zich slapgelachen en heel eerlijk, ik moest het ook nog zien gebeuren. Maar waar die in het parcours nog wel eens zijn hakken in het zand wil zetten, zal hij in een cross er altijd voor gaan. Bloedfanatiek en razendsnel loopt hij de corssen door. Nooit verwacht dat ik in zo een korte termijn zoveel met hem zou bereiken. Ik kan mij de eerste keer aan de longe nog zo voor de geest halen. En nu zijn we alweer 2,5jaar verder en loopt hij foutloos een B cross in de rondte. Heerlijk om weer zo fanatiek met een paard bezig te zijn!

Egde is leuk!! Gaat het nu al beter met dressuren? 
Hoe gaat het met je rug? Of heb ik nu de verkeerde voor me 
Welke klasse cross je nu?

. Welkom. Hopelijk veel crossplezier ook voor jullie! Leuk dat jullie paar dagen richting Alice gaan.