Wat ontzettend sneu Sarah. Hopelijk slaat het wel aan. Hier is het zonnig. Bak is ook erg fijn te rijden en de weides drogen hard! Balen dat je vanmorgen al in de file stond Mootje!
Toen ik vanmorgen beneden kwam, kwam Shiva niet naar me toe. Normaal staat ie me onderaan de trap op te wachten. Lag in zn mandje en was onwijs warm. Toen ik hem riep kwam ie niet en toen ik hem oppakte piepte ze. Ze loopt helemaal met een krom ruggetje en is heeeeeel rustig. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen. Gister avond is er een poes wat net jonkies had op Shiva gedoken en ze hebben wel gevochten maar Geert heeft de poes een flinke duw gegeven met zn voet omdat Shiva helemaal niet in de gaten had dat die poes er ineens op dook. En zich dus ook niet fatsoenlijk kon verweren want normaal komt de poes niet in de stal. Zouden jullie nu direct naar de DA rennen?
oooh nee... beide beesten even paranoide. ben een goede klant voor de praktijk... Balen dat Zoe weer een opening heeft gevonden..moet je haar na de Bollert maar hier laten
Jeetje Sarah, wat erg zeg!! Veel sterkte. Evelien, stoute hond is het dus! MM, als ze koorts heeft, zou ik ook even naar de DA gaan .
xxitsmexx
Geplaatst: 13-09-11 13:15
kim nog last van je bult? mandy hier is het ook droog in de wei. dus hopen dat neede dat ook heeft evony sterkte marijke krom lopen is vaak last van de rug. dus ik zou voor de zekerheid wel even langs da gaan. en inderdaad liever 1x teveel dan 1x te weinig
zo vanmorgen eerst zoeff gelongeerd die liep echt super daarna baytje gereden die is echt aan het puberen. maar daarna wel weer fijn gereden. toen stallen gedaan en post rond gebracht. nu even pauze en dan zo richting werk
Ik wil wel nieuw topic maken als jullie laatste stuk niet in een keer giga hard gaan..