@ vief: leuk spul, maar goed opvoeden, hier gaan die kleine ook aan halstertouw naar buiten, en het veulen loopt voorop, loopt ie niet, krijgt ie maatje 43 van achter..., hou niet zo van dat getrek.. dus gewoon flink aanpakken, van achter naar voor. @ vief: leuk halster ook!! Alweer 2 merries mooi drachtig, hopelijk de 3de ook (weten we donderdag) dan zouden we 100% score hebben met 1 keer dekken...
@ Sussie wauw gefeliciteerd dat is een mooi debuut na zo'n lange tijd @ Kim gefeliciteerd met je wp's @ Lau balen van de bel. Dat gebeurt je niet nog een keer denk ik. Bij twijfel vraag ik het altijd aan de jury. Raar van die prijzen @ Vief jij bent dus ookal expert aan het worden in het veulen vangen. Die van mij is een drama aan het touw. Wil niet lopen of druk nog accepteren en als hij in beweging komt is het omhoog springen of heel hard wegrennen @ tientjeh gefeliciteerd met je zusje
Ik heb net merrie met veulen even gelongeerd en het staat op video. Alleen ligt de video nog bij mijn ouders Ruin ook nog even gelongeerd. Die had iets teveel prikkels om normaal te doen. Hek in een hoek wat er normaal niet staat, vaders auto aan het uitzuigen en harde wind. Maf paard
Sim
Geplaatst: 29-05-11 19:28
Gefeliciteerd Sussie! Goed gedaan hoor! Jammer van je parcoursen Lau, maar toch fijn dat je paarden goed sprongen.
Ben ook in Markelo geweest en ik vond het een leuke cross. Nu eens een keer geen boomstammen-cross maar een diversiteit aan hindernissen en voor de B wel wat technische (maar geen onoverkomelijke dingen) sprongen. Qua hoogte vond ik het niet aan de maat. Gewoon op 80 cm.
Gefeliciteerd voor Marielle, Tientjeh. Ik dacht te horen dat ze een weigering had in de cross, maar dat zal dan degene voor haar zijn geweest. Vond het overigens bijzonder dat mensen met 3 weigeringen op dezelfde hindernis of 4 weigeringen in totaal of zelfs een val gewoon door mochten rijden..... Op zich wel fijn om de paarden iets te leren, maar aan de andere kant blijft het wel een wedstrijd waar je je aan de regels moet houden (vind ik).
Sussie85
Geplaatst: 29-05-11 19:31
Laura: balen zeg dat er nog niet gebeld bleek te zijn voor het begin van je parcours. En wat raar van die prijzen zeg! Tientjeh: gefeliciteerd met je zusje! Vief: wat een schattige foto's weer, dit keer met een mooi halster! Caro: wat leuk dat je het longeren op film hebt staan. Jammer dat de ruin niet braaf was. Sim: is ook in Markelo geweest. Weule: heeft alweer 2 merries drachtig. Billy: fijn dat Myth lekker liep! Joki: leuk een kur op muziek!
Bedankt voor alle felicitaties! Ik zit hier nog steeds te glimmen van trots.
Nee zeg, Noor en Margreet, wat afschuwelijk!!! Zo kort na Jan, het lijkt voor jullie niet op te houden. Gecondoleerd!! En natuurlijk heel veel sterkte gewenst.
Lau de verkoop van chal wil dus nog niet echt. Tientjuh gefeliciteerd met/voor je zusje Weule heeft al 2 merries drachtig.
Ik ga kur starten op een onderlinge wedstrijd van mijn stal dus als het een kur met muziek wordt is het ook niet zo erg, maar wil het gewoon goed krijgen. Vandaar ook echt even flink gegooid met de moeilijkheidsgraad.
texelse
Geplaatst: 29-05-11 20:16
Chall wacht echt op ons! Die wil gewoon een tessels zeepaard worden Wie weet, over een poosje weten wij ook meer, dus we zullen wel zien. Dit soort dingen komen toch meestal wel zo als ze komen moeten .