[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biem

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 10:38

Doei! Goedemorgen,

Ik lees straks even bij, ga me nu even omkleden en dan lessen.. Lachen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 11:00

Gaat goedkomen tezz Haha!
Ik heb er zin in Ja

Ga urby nu even rijden en wat sprongetjes maken. Hij mag lekker niet buiten vandaag, hoefsmid heeft net gister zijn ijzer er weer ondergeslagen dus vandaag blijft hij mooi binnen Tong uitsteken Anders hoef ik straks nog niet op concours morgen Clown

Hebben jullie nowie op de keuring al gezien? Heb deze even van mijn zusje geleend, vond het zelf niet de mooiste foto, maar deze is geupload Tong uitsteken
Afbeelding

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 11:10

Morgen!

Ga vanmiddag maar even lekker het bos in denk ik, als het droog blijft dan...

gomir schreef:
Zou leuk zijn als ik dat volgende week ook kan zeggen andrea Haha! Dan ga ik mijn debuut maken namelijk Ja (heb al sinds maart 2003 geen dressuur meer gereden Nagelbijten / Gniffelen )

Haha, dan kunnen wij elkaar de hand schudden Clown Succes alvast!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 11:31

Hello!
Ik dacht ik schrijf ook maar weer eens een berichtje. Ik lees trouw mee, maar ben druk met werken, dus niet zoveel tijd om te posten. Met de paarden gaat het goed. Morgen concours, met Sunny springen en met Violin dressuur en springen ( L *LOL*

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 12:00

Heb jij gelezen maar ben eigenlijk alles al weer vergeten.

Vanochtend weer de DA gehad voor TG zn been. Hij heeft die flap eraf gesneden. Was wel erg heftig zeg. Dat bloed vond ik niet het ergste maar TG reageerde zo sterk op de verdoving dat ie bijna tegen de vlakte ging.
Foto;s zijn aan het uploaden maar ziet er niet fijn uit!!! Dus als je niet tegen bloed kan, is het misschien beter om niet te kijken,..

Foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=DL436JLB

Carretje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 12:04

Leuk Topic Pling
Zelf heb ik zomer´s ook crosslessen, maar echt SGW wedstrijden doe ik niet, Lijkt me wel leuK !

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 12:09

hello Doei!

het heeft hier flínk geregend zeg! staat best wel wat blank hier..
vanmiddag lekker rijden, nog geen idee wat het gaat worden Knipoog

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 12:24

Goeiemorgen Doei!

Ik ben al klar met werken. Kon mooi eerder beginnen en er was niet veel. Ben alleen doodop. Maar k ga zo maar eerst rijden en alles doen, anders kom ik helemaal niet meer overeind.

@ gomir: spannend zeg volgende week. Hopelij'k net zo'n resultaat als Andrea Haha!

@ irene: hier heeft het wel geregend, maar maar amper. Bak is super en nergens een plas water. Best vreemd, aangezien we volgens mij nog geen 10km bij mekaar weg wonen *LOL*

@ karen: Deze foto is best grappig. http://www.mijnalbum.nl/Foto-U3GWVPPP.jpg Volgens mij dacht jij echt: iiiieeeeeh Misselijk
Maar t ziet er idd niet fijn uit... Wat zei de DA verder dan over zijn been. Wat een bloed trouwens, jemig! Ik kan er wel tegen, maar fijn is anders.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 12:49

@ TG, wat erg zeg!
Ik kan niet zo goed tegen bloed, maar had niet gelezen Tong uitsteken
Ik heb wel gewoon gekeken, kan er daarna wel tegen, ff doorzetten Tong uitsteken
Maar echt ... voor jou en je paard
Hopen dat ie snel beter word, echt erg!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 12:57

@Mandy: klopt, hij begon die wond uit te schrapen...

@Melanie: bedankt en ik hoop met je mee!

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 12:59

@ mandy: het is maar wat je plaatselijk noemt haha Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 13:32

Haha idd Irene.... Haha!

Ik ga es ff rijden, calypso ff goed aan het werk zetten. Heb de hele week niet gesprongen en vandaag ook niet, ben benieuwd hoe die morgen springt Lachen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 13:33

Goedemiddag!
Ben net weer terug uit Westerbork. Had gesprongen en het ging weer heel slecht Boos! Eerst met inspringen gedroeg hij zich al als een Kameel maar ik dacht dat dat kwam doordat het veldje zo soppig was. Dus trok ik me er niet zoveel van aan. Toen het parcours in. Hij liep absoluut niet fijn. Trapte hindernis 3 eraf en de rest ging ook slecht. Toen het 2e parcours begon die nog slechter en viel door hindernis 3 en toen heb ik afgegroet. Ik weet ook niet of ik nog wel met hem door wil. Ik train er zo veel voor en er komt helemaal niks uit, alleen maar teleurstelling elke keer als ik op concours ga. Hij werkt gewoon niet mee

Hilde: netjes gedaan gisteren. Gefeliciteerd met je 2e prijs en succes vandaag met Vivaldi (waarschijnlijk heb je al gereden bedenk ik me net Clown )
Ingrid: wat een verhaal zeg
Gomir: hopelijk krijg je net zo'n dressuur debuut als Andrea Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 13:39

Balen anthea Ach gut
Misschien komt het nog? Je hebt toch al 19 punten met hem gehaald zie ik in je onderschrift, dus zo slecht kan het toch niet gaan Verward

En voor zo'n debuut doe ik het wel, dan ga ik misschien wel weer wat vaker dressuur rijden Knipoog Clown

Urby liep fijn vandaag, tussendoor wat sprongetjes gemaakt en dat ging goed. Wilde toch nog maar even wat springen thuis voor ik morgen op wedstrijd ging, had woensdag niet zo'n heel goed gevoel na al dat gedoe met dat zeiltje Bloos Maar nu zijn we er weer klaar voor Haha!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 13:44

Gomir: Hij gaat nu al een jaar op concours en springt nog steeds elk concours weer alsof ie nog nooit op concours is geweest. Terwijl dit een heel simpel parcours was, totaal niet kijkerig ofzo. En hij komt dan heel erg terug op de sprong en komt amper door een dubbel. En tussen door valt ie helemaal uit elkaar. En als ik de bocht omwil dan doet ie zn hoofd omhoog en zn mond open en kan ik er niks meer mee. Hij trapt er bijna altijd wel 1 of 2 balken af. Heel soms is die een keer foutloos.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 14:41

Doei! goeiemiddag Tong uitsteken

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 14:49

Hilde: Goedzo met Uk, succes met Vivaldi Lachen
Ingrid: Schrikken zo door het prikkeldraad Bloos!
Psst: Leuke foto Lachen
Tg: Balen zeg, ziet er niet echt heel fris uit, ik hoop echt dat het snel over is Ach gut

Mijn les ging vandaag niet door, instructrice is ziek.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 15:00

Fijn dat je JT leuk was Ingrid!
Goed gedaan Hilde!
Gomir, een 17,5 inch mag het ook zijn, daar past mijn kont ook net in Tong uitsteken
Anthea, wat vervelend dat Kameel zo kamelerig doet Ach gut
Wedstrijdgangers: succes

En de rest ben ik vergeten Bloos .. Ik ga zo weer naar van Rijs, had sporen gekocht, maar ik had niet goed opgelet, ik had 32mm in plaats van 15 mm meegenomen Koe Ga ook even mijn laarzen afgeven, ik krijg er een rits in Ja

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 15:22

Anthea: Balen dat het niet zo ging met Kameel.

Ik heb ook nog even in de bak geoefend, ging niet helemaal naar wens. maargoed, volgende keer beter Lachen ..

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 15:22

Ik ben ook weer thuis.

1e proef ging echt heel slecht, maar had daar 180 Clown Hij was in het begin heel bang, maar later zat die gewoon te k,loten.

2e proef ging veel fijner Ja had daar 187 Haha!

Dus de 1e 2 wps binnen met Vivaldi Lachen

Het ging trouwens niet helemaal goed met t opstappen, hij vond de singel niet zo fijn geloof ik hij ging ineens bokkend het terrein over, zonder mij gelukkig, alsof hij nog nooit een zadel op zn rug had gehad
Was blij dat ik er nog af kon springen, hij bokte echt vies hoog
Clown Raar paard Tong uitsteken

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 15:28

Gefeliciteerd met je winstpunten Lachen . gelukkig zat je er niet op dat hij zo bokken ging Knipoog ..

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 15:41

Goed gedaan Hilde! Gefeliciteerd Cool

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 15:44

Goeiemiddag,

Alle wedstrijdgangers die winstpunten/prijzen of fijn gereden hebben: Gefeliciteerd!!!

Anthea: Balen dat Kameel je weer liet zitten, hopelijk gaat het kwartje snel bij hem vallen, misschien dat wanneer hij eerst een keer een cross loopt dat hij dan door krijgt dat hij gewoon door moet lopen en dat je daarna ook een fijner ritme in het parcours kan krijgen.

Ik heb net Nika en Jipje even gelongeerd, want ik moet zo weer werken. Eerst vanmorgen van 7 tot vanmiddag 14 en zometeen van 17 tot 20 en dan WEEKEIND!!

Morgen lekker niks geen verplichtingen en even bijkomen om er weer een week tegenaan te gaan.

TG: Ziet er nog niet fijn uit die wond, ik hoop heel hard voor je dat het snel beter wordt. Zit er nu animalintex verband omheen dan? Anders kun je dat proberen, werkt bij Jipje altijd erg goed.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 15:58

Zoo ff gereden! De hele dag was het droog en uitgerekend toen ik ging rijden kwam het bakken uit de lucht. Ik zat er toch al op dus ben maar doorgereden. Zeiknat uiteraard *LOL* Maar hij liep best aardig.

@ anthea: wat onwijs balen zeg. Ik ken het gevoel helemaal.... ik had hetzelfde met Pino op den duur. Maar dat was na 4 jaar waardoor we besloten haar te verkopen. Maar ja toen werd ze kreupel en ondertussen is ze er nog steeds.

@ hilde: gefeliciteerd met je winstpunten. HOezo ben je direct L1 gegaan? Of mag je geen B meer?

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 16:08

Dankjullie Haha! Zal zo ff bijlezen.

rowo: Ik vond het fijner om gelijk L1 te gaan. Heb ik ook gedaan met Uk Lachen