Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sterkte ermee, hopelijk gaat het snel weer beter.
Vervolgens begint dat jochie met een stok op de grond te slaan (hij stond vlakbij het begin van de waterbak) dus Junior bleef maar die kant op kijken. Was al een beetje pissig dus ik zei iets van "he, hou 's op joh!". Vervolgens gaf ik Junior 2 tikken om hem in de waterbak in te laten lopen, zegt die kerel die ernaast staat, "nee, dit is lekker"
Ik weet van mezelf dat het heel beschaafde tikken waren, had gewoon de teugels nog in mijn hand en gaf gewoon 2 tikken achter mijn been. Heb tegen die man gezegd dat hij dan niet naar dit soort wedstrijden moet gaan kijken. Hoorde later dat 1 van de dierenartsen verder met hem in discussie ging en die had gezegd dat hij het zelf eens moest proberen.
Wel helemaal super van Uniekje! Gaat lekker zo! (en dat gedoe met personeel hebben wij nu lekker geen last meer van
Als ik dit soort dingen lees besef ik me dat ineens weer
)
) en dan ga ik de paarden voeren, brood smeren, douchen en naar bed. Moet om 6 uur weer op morgen en ben eigenlijk al redelijk moe
Dat uiterlijk 11 uur in bed gaat me vermoedelijk niet meer lukken, maar ik ga mijn best doen voor 12 uur
(heb ook nog drie uur communicatietraining morgenochtend dus het wordt toch al een zware ochtend
)
Vreselijk dat soort mensen!
als je beter bent toch?? Momenteel rijdt ik alleen Uniek in de L1, Laros (M1 +9) is door spat voorlopig of blijvend uit de running. Salme rijdt ik alleen thuis en Krippie is van Andre
jollyjoker schreef:Gomir: Hebben jullie geen eigen zaak meer?
Normaal moeten ze het onderling oplossen maar de enige die kon werken was ook ziek. Maar ach......... Wordt ik groot van!
)

!
!
!!

(ben wel erg slaperig)