Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dewi1996 schreef:Is dat vergelijkbare overstap cross als Diepenheim? Ik ga liever Barchem dan Diepenheim.. kan niet kiezen haha!! Je hebt Diepenheim, Barchem, Bathmen. Allemaal achter elkaar..
Op de video’s ziet Barchem er wel eerlijk gebouwd uit. Niet extreem moeilijke lijntjes o.i.d wat ik zie, water is nog nooit echt een probleem bij ons geweest, verder hoogtes/breedtes moeilijk in te schatten op GoPro.
Cioccolato schreef:Zo jammer dat het Diepenheim Barchem Bathmen Rekken is, pal achter elkaar.
Ik heb nu de eerste 3 geplant, geen idee of ik er nog 1 laat vallen. Keuzes, keuzes.
Ik vind het hele seizoen eigenlijk al geen overstap seizoen meer en zou persoonlijk wachten tot volgend seizoen, als dat wel normaal mag gaan.
R_emkee schreef:Heeej ik ben vandaag deels aanwezig geweest bij oefen sgw gorssel
Linkje voor de foto's
https://rkphotography13.pixieset.com/gorsseloefensgw30-08-2020/
dewi1996 schreef:Leuk iedereen!! Hier vandaag ook fijn gecrosst eerste keer L. 2 foutjes op 4, reed zo slecht aan.verder alles top! Springen kwam ik alleen de bak niet eens rond alles was zo eng... raar dier. Echt een drama. We moeten meer springen op verschillend terrein oefenen haha.
Leuke planning iedereen!Ik kijk nog even hoe Gelselaar gaat of ik mij voor Barchem L of B op geef, kan net. Bathmen geef ik wel L op, B altijd foutloos daar. Dan annuleer ik Diepenheim dan maar! En dan hebben we Rekken nog.
JusticeJ schreef:4 was ook echt wel een pittige hoek hoor, ik reed die ook op het nippertje foutloos lol. Vond de combi van 7 ook wel echt uitdagend met die schuine hoek als tweede.
Ik hou dezelfde gedachte als jou aan met de rest! Heb Diepenheim wel L opgegeven maar ga eerst Gelselaar afwachten.
robbie88 schreef:mijn man heeft oefencrossbathmen, B cross renswoude en vandaag L oefencross gorssel gereden.
Bij de eerste 2 ben ik meegeweest en heb ik ook wat foto's gemaakt..
die zijn te vinden via oypo foto marjon
nu gelselaar, diepenheim, barchem nog op de planning in het L
robbie88 schreef:mijn man heeft oefencrossbathmen, B cross renswoude en vandaag L oefencross gorssel gereden.
Bij de eerste 2 ben ik meegeweest en heb ik ook wat foto's gemaakt..
die zijn te vinden via oypo foto marjon
nu gelselaar, diepenheim, barchem nog op de planning in het L