[SGW] [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

dewi1996

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 21:57

Oh top! ik zie nu inderdaad tekst en vraagprogramma. Laatste keer dat ik keek stond er helemaal niks in de omschrijving.

dewi1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 22:03

Is dat vergelijkbare overstap cross als Diepenheim? Ik ga liever Barchem dan Diepenheim.. kan niet kiezen haha!! Je hebt Diepenheim, Barchem, Bathmen. Allemaal achter elkaar..

Op de video’s ziet Barchem er wel eerlijk gebouwd uit. Niet extreem moeilijke lijntjes o.i.d wat ik zie, water is nog nooit echt een probleem bij ons geweest, verder hoogtes/breedtes moeilijk in te schatten op GoPro.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 08:35

Even jullie advies. Mijn zoon crosst met zijn D pony, klasse B. Barchem of Bathmen? En waarom deze keuze?

nummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 12:02

dewi1996 schreef:
Is dat vergelijkbare overstap cross als Diepenheim? Ik ga liever Barchem dan Diepenheim.. kan niet kiezen haha!! Je hebt Diepenheim, Barchem, Bathmen. Allemaal achter elkaar..

Op de video’s ziet Barchem er wel eerlijk gebouwd uit. Niet extreem moeilijke lijntjes o.i.d wat ik zie, water is nog nooit echt een probleem bij ons geweest, verder hoogtes/breedtes moeilijk in te schatten op GoPro.

Persoonlijk vond ik Diepenheim in de L pittiger staat dan Barchem vorig jaar. Maar beide vond ik ze nog niet perse moeilijk staan.

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 12:32

Ik verkies ook Barchem en Bathmen boven Diepenheim. Ben wel blij om te zien dat ze wel allemaal weer iets gaan organiseren. Hebben we weer wat te kiezen. *\o/*

Wij zijn gisteren naar de "oefen" cross in Gorssel geweest. Heerlijk foutloos rond gereden in het springen en de cross. Lekker L gestart om weer op te bouwen en onderweg nog wat M hindernissen meegenomen want Chappie voelde zo lekker aan! Dikke complimenten voor de organisatie want het zag er prachtig uit, net als de officiele cross altijd. Ik kan echt niet wachten op de rest van het seizoen. <3

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 12:36

Zo jammer dat het Diepenheim Barchem Bathmen Rekken is, pal achter elkaar.
Ik heb nu de eerste 3 geplant, geen idee of ik er nog 1 laat vallen. Keuzes, keuzes.

Ik vind het hele seizoen eigenlijk al geen overstap seizoen meer en zou persoonlijk wachten tot volgend seizoen, als dat wel normaal mag gaan.

dewi1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 12:52

nummie schreef:
Persoonlijk vond ik Diepenheim in de L pittiger staat dan Barchem vorig jaar. Maar beide vond ik ze nog niet perse moeilijk staan.

Dat zij mijn gevoel dus ook. Ook qua bodemgesteldheid in Diepenheim. Denk dat Barchem hem ook wordt :)

dewi1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 12:54

Cioccolato schreef:
Zo jammer dat het Diepenheim Barchem Bathmen Rekken is, pal achter elkaar.
Ik heb nu de eerste 3 geplant, geen idee of ik er nog 1 laat vallen. Keuzes, keuzes.

Ik vind het hele seizoen eigenlijk al geen overstap seizoen meer en zou persoonlijk wachten tot volgend seizoen, als dat wel normaal mag gaan.

Ja erg jammer. Ik doe er wel 3 denk ik van de 4.

Ik kijk inderdaad nog even hoe de komende 2 gaan en dan besluit ik wel. Ik zit inderdaad ook daarom te denken want B is net de simpel en misschien is de L door dit rare seizoen net iets te.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 12:57

Ik zie het meer als 'seizoen'. Het begint nu pas op gang te komen. En ook gelijk ten einde. Heel frustrerend maar goed. Een paar crossjes tussendoor en dan weer winter rust. Hopelijk daarna een vol seizoen!

Mijne begint nu dit jaar met trainingen, oefencrossen en omdat de eindwedstrijden geen BB hebben, ook maar eens kijken hoe ver ze in de B komt. Ideaal zo'n half seizoen voor zoiets.

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 17:40

Ik ben ook naar Gorssel geweest! Leuke, korte cross. Foutloos rondje in de regen

Ik heb nu Gelselaar, Markelo, Diepenheim en Bathmen nog! Barchem en Rekken slaan we over.

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 17:45

JusticeJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 18:21

R_emkee schreef:
Heeej ik ben vandaag deels aanwezig geweest bij oefen sgw gorssel :D
Linkje voor de foto's
https://rkphotography13.pixieset.com/gorsseloefensgw30-08-2020/

Super leuke foto’s! Jammer dat je niet buiten was met de L maar erg begrijpelijk, bah wat nat!

Ik hier de eerste keer L na een 7de plek vorige week in de B in Renswoude. Stond genoeg uitdaging in! 1 foutje op de bult voor het water (een combi stond ons op te wachten) maar erg tevreden. Goeie oefening zo! We zijn wel doorweekt tot op het bot lol

Edit: typo

dewi1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 18:43

Leuk iedereen!! Hier vandaag ook fijn gecrosst eerste keer L. 2 foutjes op 4, reed zo slecht aan. :+ verder alles top! Springen kwam ik alleen de bak niet eens rond alles was zo eng... raar dier. Echt een drama. We moeten meer springen op verschillend terrein oefenen haha.

Leuke planning iedereen! :D Ik kijk nog even hoe Gelselaar gaat of ik mij voor Barchem L of B op geef, kan net. Bathmen geef ik wel L op, B altijd foutloos daar. Dan annuleer ik Diepenheim dan maar! En dan hebben we Rekken nog.

JusticeJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 19:07

dewi1996 schreef:
Leuk iedereen!! Hier vandaag ook fijn gecrosst eerste keer L. 2 foutjes op 4, reed zo slecht aan. :+ verder alles top! Springen kwam ik alleen de bak niet eens rond alles was zo eng... raar dier. Echt een drama. We moeten meer springen op verschillend terrein oefenen haha.

Leuke planning iedereen! :D Ik kijk nog even hoe Gelselaar gaat of ik mij voor Barchem L of B op geef, kan net. Bathmen geef ik wel L op, B altijd foutloos daar. Dan annuleer ik Diepenheim dan maar! En dan hebben we Rekken nog.

4 was ook echt wel een pittige hoek hoor, ik reed die ook op het nippertje foutloos lol. Vond de combi van 7 ook wel echt uitdagend met die schuine hoek als tweede.

Ik hou dezelfde gedachte als jou aan met de rest! Heb Diepenheim wel L opgegeven maar ga eerst Gelselaar afwachten.

dewi1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 19:48

JusticeJ schreef:
4 was ook echt wel een pittige hoek hoor, ik reed die ook op het nippertje foutloos lol. Vond de combi van 7 ook wel echt uitdagend met die schuine hoek als tweede.

Ik hou dezelfde gedachte als jou aan met de rest! Heb Diepenheim wel L opgegeven maar ga eerst Gelselaar afwachten.

Klopt haha!! Ik vond het wel echt leuk gedaan allemaal. Boven verwachting voor een oefencross! Heb 26 sept ook nog oefencross Ronostrand staan...

dewi1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 19:51

Justice; Welk nummer had jij eigenlijk vandaag?? Haha

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 22:03

mijn man heeft oefencrossbathmen, B cross renswoude en vandaag L oefencross gorssel gereden.
Bij de eerste 2 ben ik meegeweest en heb ik ook wat foto's gemaakt..
die zijn te vinden via oypo foto marjon

nu gelselaar, diepenheim, barchem nog op de planning in het L

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 07:06

robbie88 schreef:
mijn man heeft oefencrossbathmen, B cross renswoude en vandaag L oefencross gorssel gereden.

Aah, jij was dus foto Marjon :D heb echt hele gave fotos bij je besteld. Was wel een keer boffen, want meestal zijn bij mij net de fotografen koffiepauze houden of zo ;)

Afbeelding
<3

dewi1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 09:21

robbie88 schreef:

Ik kan niks vinden op foto Marjon? :(

nummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 07:05

Nog meer starters in Schaijk of Geffen as weekend?

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 07:38

Jaa wij gaan onze 1e B cross daar doen :D

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 08:47

Ik heb afgemeld omdat ik mijn tijden niet prettig voor mijn paard vond

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 09:02

Nou, het crossseizoen dit jaar is voor mij helemaal waardeloos.
Zou morgen de oefencross in Elst rijden, had er echt veel zin in, maar ben gisteren overhoop gelopen door een paard en daarbij is er eentje op mijn rug gaan staan. ;(
Kan zo echt geen cross rijden, ik baal als een stekker.

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 09:10

Die tijden zijn echt raar. Ik zou daar ook zo niet blij van worden.
Vorig jaar ben ik ook niet gestart, maar ik weet nu wel dat ik me niet meer op ga geven.
Heeft nog best inschrijfgeld ook..

Auww dreamguide, dat is echt sh*t..

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 10:09

Dreamguide beterschap. Lijkt me heel erg pijnlijk.