Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Als wij 5 mei en 20 mei een wedstrijd zouden hebben, zou er geen training meer tussen zitten. Maar ja, ieder paard heeft zo zijn eigen voorbereiding nodig denk ik.
.
.
.
Als ik de 14 daagse verwachting kijk dan is het nog zeker tot de 20ste rond de 10 graden. Als het nou net zo'n voorspelling was als de horrorwinter van november tot maart dan maak ik me voorlopig geen zorgen. Als het in juni maar mooi weer is zodat veulen veel buiten kan staan.
.
.
.
. Dat niet trainen voor de wedstrijd klinkt herkenbaar, had ik eerst ook nodig om Bam goed gretig te houden, maar tegenwoordig is hij meer dan zat gretig en train ik vaak juist wel de week voor een wedstrijd, vandaar ook vandaag sprincc en zaterdag Maarsbergen, in Chaam was hij toch echt iets te enthousiast in het springparcours.
. xxitsmexx schreef:vanmorgen crosstraining gegeven. zo wat zijn die 2 pony's fanatiek. alleen 1 pony wil het water echt niet in..hebben jullie daar tips voor?
toch leuk dat het concert zo goed ging! En dat de kaartverkoop hard gaat!

heb het nog nooit zo gedaan overigens, heb nooit echte watertroubles gehad.

Fijn dat jullie concert goed is gegaan.

Ik moet ook nog een nieuwe cap, maar dat durf ik niet online. Ik heb een nieuw sportshirtje gekocht. Site is indrdaad erg traag!