[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 10:49

@ anthea ik was ook gevraagd mee te gaan naar het ruiterbal maar dat heb ik maar aan mij voorbij laten gaan. Wie heeft de puissance gewonnen?
@ MM balen van Zeus. Kan Geert hem niet een tijdje doen. Wat mannelijk invloed doet soms wonderen.

Ik heb waardeloos geslapen. Heb al een hele tijd last van mijn heup/rug en het straalde gisteren steeds uit naar mijn knie en onderrug. Misschien toch maar even naar laten kijken..
Nu op naar stal
CC gangers succes vandaag

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 11:08

Goeiemorgen

@ Sim dat was ook de planning maar die is helaas iets gewijzigd :)
@ Texelse dat lijkt mij ook een goed plan. Ben alleen bang dat ie dan niks geen ritme heeft. Qua oefenen kan Zeus het wel, we hebben al 2 jaar crosslessen gevolgd maar ik moet ook mee komen he :')
Op het land lijkt mij ook lekker. Hij wordt er altijd beter van. Maar hij heeft afgelopen jaar al zoveel op het land gestaan dat het ook juist misschien goed is dat ie een keer aan het werk komt :) Veel plezier op het grijzeduivenbal... :+
@ Mendy zou het dan echt van de zwangerschap komen? Ik hoop het... kan hij daarna weer normaal doen :))

Ik heb weer geslapen als een os! Net uit mijn bedje! Geert gaat nu de paarden buiten doen. En heeft vanmorgen al gevoerd. (Zeus was woester dan woest toen ie zijn ''spulletjes'' kreeg zij Geert) }>
Zo de ingredienten halen en mijn soepie maken. :9
Geert zei net heel zielig; ben ik dan de enige man??? :D JEPS! Komt vast goed Y;(

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 11:09

We zullen Geert ontzien straks hoor!
Ik ga zo douchen en richting stal. Denk dat ik maar weer even een bosritje pak.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 11:11

hahahaha komt vast goed Sim!!
Veel plezier in het bos!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 11:33

moguh!!!

ohwjah, jullie gaan vanavond gezellig eten/drinken/kletsen/roddelen etc..., helaas dat wij er niet bij zijn...
moeten naar feestje van collega van dienke die 25 jaar in dienst is... volgende keer hopelijk er weer bij!!!

alles weer bijgelezen, maar sluit me ff aan bij de bijleesacties ;)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 11:35

Goeiemorgen :wave:

Ik heb weer flink geslapen (11 uur), maar mijn keel lijkt in ieder geval wat minder dik. Zal zo nog wel even een paracetamol nemen en verder ben ik nu vooral slijm aan het ophoesten. Nouja komt het in ieder geval los... Sla de meeting wel over, praten en eten zijn 2 dingen waar ik niet heel veel behoefte aan heb momenteel ;) Maar jullie heel veel plezier!

Marijke: Wat vervelend dat Zeus zo doet! Hoop dat hij snel wat aan het idee gewend raakt en het beter gaat :(:)
Danielle: Leuk dat je zadel er is! Is het een spring of dressuurzadel? :)
Anthea: Fijn dat het zo leuk was :D
Caro: Wat vervelend dat je zo'n last van je lijf had vannacht :(:)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 11:54

Haha MM ik had al gezegd tegen Roelof dat hij ook wel mee kon omdat er nog ee kerel kwam. Maar hij durft het niet aan. ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 12:26

Hoe gaat het met Roelof, Margriet?
MM, wat vervelend dat Zeus zo stout is...
Danielle, leuk dat je zadel er is, veel plezier ermee.
Texelse... wat een tijden!
Eef, ik heb de 29ste weer cc (dressuur, wil met springen eerst weer even lesssen).

Gister nog even buiten de deur gegeten met vriendje ;)
Net met muti de laatste dingen verhuisd en een heleboel afval naar de stort gebracht. Zal nu even opruimen en dan vanmiddag Jer even pesten.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-12 13:02

oh het is weer slecht weer.
nog half uurtje en dan zoeffie opzadelen en naar cc. ben benieuwd hoe het gaat met dit zadel. of ze rustiger is of niet

marijke ja dat was na de zwangerschap heeel veel beter. Paarden voelen meer aan dan je denkt ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 13:04

Iedereen veel succes op cc :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 13:11

Ik hoop het Mendy!
@ Margriet als Geert het alleen aan durft moet Roelof het toch samen ook aandurven ;)
@ de rest, Zeus is niet echt stout geweest vandaag, Geert heeft hem buiten gezet en er was niks aan de hand. Denk toch dat hij inderdaad meer in de gaten heeft dan ik in 1e instantie verwachtte.

Ik heb net de ingredienten gehaald voor de soep. Ruikt al lekker hier.. ben om half 3 klaar met de soep :D en daarna krijgen wij een sms van een goede kennis. Daar gaan we even het huisje kijken en dan rijden we door naar de meeting. Heb er zin in dames. Vraag me alleen af of 5-6 liter soep genoeg is...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:21

Goedemiddag!
Las dat er meerdere op cc gingen, veel succes!

Ik heb een spiegelreflexcamera gekocht vanochtend en heb net mijn badkamer een grote beurt gegeven :)
Succes met koken en veel plezier vanavond!!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:28

Marijke, zijn best veel topics over op bokt. Zijn meer mensen waarvan hun paard anders ging doen tijdens zwangerschap. :)
Vief, een springzadel! Dus nu zit er niks anders op dan echt weer hard aan het werk om weer goed te kunnen springen.
Misschien een beetje laat, maar CC gangers veel succes!
Mo zo'n camera is echt gaaf!!

Vanochtend voor het eerst weer springles gehad met Tessa. :D
Pelham in de kast gelaten, durfde het wel weer aan om op een normale trens te rijden.
Wat technische lijntjes getraint, eerst laag, daarna hoog. Toen nog een parcours wat hoger, en dan komen de problemen weer.
Teveel willen doen, angst van mijn kant (rollen zijn dus lekker omgedraait nu!!), te weinig dressuurmatig blijven rijden, na de sprong opvangen etc.................Kan nog wel zoveel verzinnen.

Maar ik kreeg zelf commentaar dat het allemaal niet zo dramatisch is, maar dat ik veeeeeel te kritisch op mezelf ben. :o
Dus mijn punt voor de volgende keer is dat ik de positieve dingen een keer op moet noemen, wordt nog lastig want vind dat alles altijd beter kan.

Zadel zit echt heerlijk <3 Moet nog wel aangepast worden, kleppert een beetje van achteren dus past nog niet helemaal goed!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:29

Roelof ziet er tegenop om dat stuk in de auto te zitten. Dat gaat allemaal te snel voor hem. En voor de rest wil hetallemaal nog niet vlotten. Hij wil dan wel slapen, maar de slaap komt dan niet zeg maar. TV kijken is ook te druk en gister voor het eerst even mee naar de super markt. Geen goed idee. Op de helft zei hij, we gaan nu afrekenen. Dus het gaat nog niet echt top. Wond ziet er iig mooi uit. Wel een dikke bult daar, hoop dat dat nog weg trekt, lijkt net een afdakje. :+

Danielle nou ja dus nog genoeg om te aan te gaan werken! :) En mooi dat het zadel heerlijk zit. Wat voor 1 heb je nu?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:42

Het is een Knightrider spy.
Had er nooit van gehoord, of mee gereden. Gek genoeg vind ik hem wat betreft houding heel vergelijkbaar met de Stubben springzadels, maar dan wel een stuk zachter! En ik zit er wel stevig in.
Paard wil nog wel eens een zeikerd zijn met andere zadels, maar hier liep ze wel heel ontspannen en soepel onder.

Wat balen dat activiteiten hem nog niet zo goed af gaan.. Hopelijk knapt hij snel weer helemaal op :(:)

TNT is ook stom, gisteren hele dag iemand thuis. Staat er op internet 'bewoner niet thuis' .
Dan maar wachten tot maandag, verwacht vandaag ook niks meer..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:57

Hayhay :)

Marijke, wat een pech met Zeus!
Mooi dat je zadel goed lijkt Danielle!
Jack Broek heft de puissance gewonnen.
Danielle, wat een gedoe met de post! Bij ons worden de grote pakketten altijd door iemand afgeleverd die we 'kennen'. Zijn zus heeft een ruitersportzaak en staat ook met een stand op concours. Hij komt altijd even kletsen, maar als we er niet zijn dan zet hij zelf een krabbel op dat PDA-ding en legt hij het in de stallen, onder het afdakje of bij goed weer op de picknicktafel neer. En anders brengt hij het naar opa en oma 2 huizen verderop, ideaal, wij hoeven nooit iets af te halen op het postkantoor!

Scaloppa is klaar :9 . Nu snel douchen, moet eigenlijk nog op verjaardag maar dat wordt 'm niet meer. Sanne is hier over ongeveer een half uur/3 kwartier en dan gaan we rond kwart over 4 naar de carpool waar Anthea ons komt halen.
Beautje was net fijn met rijden, ik kon ook fijn rijden. Morgen op concours (selectie voor de kampioenschappen) maar mam is het er nog niet helemaal mee eens.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 16:02

Ja dan krijg je op zijn minst een briefje met dat ze nog een keer terug komen, dat lag er ook niet.
Bij de buren is ook niet aangebelt, ik vermoed dat meneer postbode om 5 uur gedacht heeft ' :evaw: '
Postkantoor zit hier in de supermarkt in de straat, als hij hem daar nou aflevert heb ik dat nog liever dan tot maandag wachten. :+

Succes morgen, als je moeder het tenminste toelaat :)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 16:08

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 16:08

Marijke: wat een pech heb je weer met Zeus! En ik weet niet wat voor spulletje hij moet hebben, maar als Pancho weer eens wat moet hebben vind hij dat ook nooit een succes.
Danielle: fijn dat je een passend zadel hebt gevonden! Wat betreft de post. Ik heb eens de hele dag verplicht thuis zitten wachten op een belangrijk pakketje voor mijn ouders. Geen moment weg geweest, dus zeker te weten dat er niemand aan de deur is geweest. Kijken we 's avonds in de brievenbus: een briefje met bewoner niet thuis. Toen was ik aardig boos. Voor niets de hele dag thuis gezeten.
Margriet: logisch dat Roelof nog wat moeite heeft met veel prikkels. Het is ook niet niets wat hij heeft meegemaakt!
Mootje: gaaf hoor! Kom je nu mooie plaatjes schieten van ons op de sgw's??
Noor: veel plezier met Jer vanmiddag!
Vief: fijn dat het beter lijkt te gaan!
Joki: succes!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-12 16:51

Zo weer terug van cc ging redelijk maar had 166 punten (moest ook als eerste starten)
Nu snel douche

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 18:14

Alle vreetdames en heer: heel veel plezier.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 18:21

Veel plezier met de meeting.

Waarom nadelig als 1ste starten Mendy? Meestal gaan jury's er nooit erg nadelig van jureren. Je hebt bij de eerste in de ring een uitgangspunt. Dus ga je nooit gigantisch laag zitten.

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 18:24

daNiielle_ schreef:
[YRT] Ik en mijn paarden voor altijd!!!

Zucht....kinderen....
Hannes tussen de wilde paarden :+

hahah wat een verhaal! en dan ook al die opmerkingen eronder :P

Mooi dat je zadel past by the way :D volgende springtopper is in aantocht!

Ik was vanmorgen lekker vroeg mijn nest uit. Paar uurtjes geschreven op een CC, waar ik Bianca voorbij heb zien komen! ;)
Leuk commentaar van de jury tijdens Bianca's proef: volgens mij wordt er gesprongen met dit paard. Toen ik dat bevestigde, was daarop haar antwoord: springruiters durven lekker te rijden in de proef, dat verschil zie je meteen *D vind ik toch wel een complimentje voor de SGWers/Springers op CC! Verder laat ik het wedstrijdverslag aan Bianca over :j

Fijne avond/meeting lady's

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 18:49

Succes morgen Mirthe!
Veel plezier bij de meeting allemaal. Had er graag bij willen zijn, ben er de volgende keer weer bij. :)

Werken ging wel aardig, ben nu alleen wel heel moe. Lekker op de bank tv kijken dus :P

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:26

Lekker rustig hier. Er zitten er natuurlijk een heel stel lekker te smikkelen, smullen en beppen bij Sara :9
Wij hebben het "grijzeduivenbal" er ook weer op zitten. Moeder tevreden en blij (en bekaf) en dat is het belangrijkste.
Morgenochtend eerste boot weer mee met "jongste" naar dressuurwedstrijd bij Noor haar kluppie.