Wat onwijs balen Mendy! vooral omdat je toch begint te denken dat het over zou zijn als het zo lang niet is gebeurd.
Geert heeft een hele fijne cross les gereden. Ula liep echt goed en Geert was erg tevreden. Voor de rest gaan we helemaal niets meer doen vandaag met de paarden.
En straks willen we nog even in Markelo op de cross kijken Fijne zondag allemaal nog slaapkoppen!
Van de 10 deelnemers Z1 en Z2 bij elkaar vind ik dat toch een knap resultaat. Ik had het absoluut niet verwacht, want er zaten nog best wel wat slordigheidjes in. Maar ik was wel meteen tevreden voor zolang niet gestart te zijn. Ik heb in 2008 voor het laatst met hem gestart en heb toen 2 proeven Z1 kunnen starten, waarvan 1 met winst. Ben dus helemaal blij met mijn Pancho!
.
. Morgen tentamen. 

Ik kon hem nog net om zijn hals vliegen (makkelijkste manier om hem te grijpen
) woll stond half in paniek nog in de stal, gelukkig was er iemand om die gauw dicht te doen. Daarna weer naar buiten met nieuwe halster en toen ging hij halverwege stil staan en wilde hij niet meer verder
Maar gewacht totdat iemand hem wilde aanduwen. Eigenwijs ding. Blijft gewoon een minuut terugtrekken aan zijn halster als hij niet verder wil
hahah leuk man veulies