Ik zag iets over open trailerdeurtjes, bij ons is het precies andersom. Pablo kreeg het al voor elkaar om die op slot te doen van binnenuit en ukkie sinds kort ook. Niet fijn want het slot aan de buitenkant is kapot dus je moet er dan via de klep in en met twee paarden is dat echt wringen, zeker als raimaer te beroerd is om een beetje aan de kant te gaan
Leuk hoor, paarden.
Evony, dat is wel schrikken. Maar ik denk idd ook dat het komt door het houten schot wsl wil ze achter wijd kunnen staan.
dat is inderdaad een leuk programma! Ik duw denk ik nog even een dvd van flikken maastricht in de dvdspeler
Lielle handige paarden!
Evony
Geplaatst: 22-02-11 22:16
iedereen heel erg bedankt Ben onder tussen al weer een beetje gekomen, en ruby zelf ook, staat lekker ontspannen op stal en heeft gewoon goed gegeten. Hou alleen de wondjes wel goed in de gaten.
Suus: wij maken morgen nog een afspraak met een trailer dealer of hij ons op zeer korte termijn met zo'n schot kan helpen, anders gaat mijn vader er zelf 1 maken met de buurman (lang leven het drenthse leven je hebt hier echt te goede buren ) en verder gaan we kijken of er een nieuwe trailer kan komen op de iets langere termijn, vind mijn moeder vooral dat dat moet
zo wat kun je slecht slapen zeg als je met je paard naar de DA moet. hele nacht liggen denken wat kan er zijn en als het dit is wat dan etc. nou met endoscoop naar binnen eerst in de luchtpijn daar was gelukkig alles goed. stembanden enz waren ook goed en in de neus zelf ook. een kleine holte daar net achter een heel klein licht puntje bloed te zien maar kan ook een irritatie zijn van de endoscoop. Nu een poedertje voor over het voer wat daar voor moet helpen. en dan training weer opbouwen 2wkn niet te zware training en dan kijken hoe het gaat. Dus hopen dat het goed gaat..
vorig jaar al 2x een bloedneus gehad en begin januari ook daarna bloedonderzoek gedaan alles was goed donderdag na het springen echt een mega bloedneus dus meteen gebelt. en wilde ze dan toch even kijken met een endoscoop of er niet iets van tumoren ofzo zat.
Zo, ben wel weer fanatiek genoeg bezig geweest . Was eigenlijk best leuk. Eerst baantjes gezwommen en toen gezellig in de sauna gaan zitten . Konden we ook nog even bijkletsen. Ik denk dat ik dit wel vaker ga doen .
Schrikken Mendy!
Leuke foto's Evony.
Sofie krijgt het ook voor elkaar om het deurtje op slot te doen. Aan de binnenkant is het een draai knop. En die kan ze dus omdraaien. Ze doet het maar heel enkel gelukkig .
Evony
Geplaatst: 22-02-11 23:18
bvw schreef:
Edit: leuk paardje! En die laarzen
dank je vind mijn laarzen zelf ook erg fijn heb ze ooit met 40% korting gekocht, 2 jaar geleden ofzo, en ze zitten echt heerlijk!