Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben nu net wakker en ga zo even bij Floris kijken denk ik, frisse lucht doet je meestal wel goed.

en draaien wilde niet echt. Kracht wil verder wel, maar draaien doet zeer.. Gaat gelukkig al weer een heel stuk beter 
Bij Woll laat ik ze er nog even onder zitten. Ze heeft ze wel alleen voor, maar vind dat ze dan iets mooier blijven. Ze heeft best wel harde hoeven en dan wil er door een steentje soms wel eens een stuk afbreken. Van het zomer als het veulen er is gaan ze er natuurlijk wel af 
Daarna nog even uitgestapt in het bos. Stiekem best wel trots op mijn paard, deed ze zo braaf en kan nu ook gewoon echt zeggen dat ze lief is
Trouwens niet eens in de binnenbak gereden maar lekker buiten in het zonnetje. Het weer is echt prachtig
Nieuwe bodem is dus echt super, had ik niet verwacht, maar hij was gewoon echt goed te rijden
!
Leuk dat Wol zo lekker liep bij je vriendinnetje!
is idd wel fijn om je paard te zien lopen met een ander 

druk dagje idd gister!
heb hem maar een dikkere deken op gedaan
vond het erg koud brrrr
. Fijn dat Woll ook zo braaf was.
.
echt erg.
Kijk eerst wel hoe ik mij morgen voel, dan zien we wel verder.
het was gelukkig nog niet druk in Emmen.
Qua dekens hebben ze alle 3 de dikke winterdeken van de Welkoop erop met daarover een regendeken. Je ziet niet eens meer dat zij eind okt geschoren zijn. Bij mij is er geen zacht plekje meer te vinden in de bak/wei. Het enige wat ik kan doen is op een bepaald stukje longeren in stap met touwtje eraan. Dan doen ze nog iets...
Kwam vanochtend mijn warme bedje amper uit!
). Ze is nu eigenlijk net ff wat te dun. De staleigenaresse heeft haar iets meer kuil gegeven, maar dat laat ze liggen. Extra plak hooi heb ik er net ingegooid, maar ik weet niet wat ze daar mee doen. Kan ik haar ook iets anders geven? Slobber ofzo? Of zijn er nog supplementen die het invallen tegengaan? Ik wil zowiezo binnenkort lijnzaadolie en Vitamine E/Selenium bestellen, maar misschien kan ik dan gelijk iets meebestellen.