Ik heb net een afspraak gemaakt met de masseur voor mijn paard. Ze komt 20 juli!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
billy1 schreef:TeeGee schreef:Ik ga even zoeken of ik nog een andere dressuurwedstrijd kan vinden. Keer op een doordeweekse avond. Ga ik lekker de 24ste naar Renswoude.
Net al even op de KNHS site zitten kijken. Wedstrijd als Renswoude zou je dus mee kunnen doen als je M+10 bent. Alleen dan heb je een FEI paspoort nodig?
Zal wel druk worden in RenswoudeNatuurlijk ga ik ook kijken! Ik wilde graag meedoen maar heb de winstpunten nog niet bij elkaar....
Klopt TG dat je met 10 wp in de M aan een één ster mag meedoen. (ik hoef er zelfs maar 6 te hebben omdat ik al vaker een en twee sterren heb gereden) Maar je hoeft voor FEI wedstrijden op 1 en 2 sterren niveau die verreden worden in Nederland GEEN FEI paspoort te hebben! Hoe ver ben je nu met je winspunten?
Misschien Varsseveld 1 ster???
billy1 schreef:O Lotte kan je mij misschien nog 1 keertje de link geven naar de bruine frontriemen met ringetjes?? Sorry ben het weer kwijt en mijn frontriem is kaopt dus moet een nieuwe en bij onze ruitersportzaak verkopen ze deze niet.....