[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 22:40

Als jij Godfried te pakken krijgt, wil je mij dan even PBen. Ik probeer hem al twee dagen te pakken te krijgen. Maandag avond heeft hij mij gebeld, maar ik had mijn telefoon niet bij me! Ik vind Tik Tak trouwens helemaal geweldig <3
Ik heb net een afspraak gemaakt met de masseur voor mijn paard. Ze komt 20 juli!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 22:44

billy1 schreef:
TeeGee schreef:
Ik ga even zoeken of ik nog een andere dressuurwedstrijd kan vinden. Keer op een doordeweekse avond. Ga ik lekker de 24ste naar Renswoude.

Net al even op de KNHS site zitten kijken. Wedstrijd als Renswoude zou je dus mee kunnen doen als je M+10 bent. Alleen dan heb je een FEI paspoort nodig?

Zal wel druk worden in Renswoude ;) Natuurlijk ga ik ook kijken! Ik wilde graag meedoen maar heb de winstpunten nog niet bij elkaar....

Klopt TG dat je met 10 wp in de M aan een één ster mag meedoen. (ik hoef er zelfs maar 6 te hebben omdat ik al vaker een en twee sterren heb gereden) Maar je hoeft voor FEI wedstrijden op 1 en 2 sterren niveau die verreden worden in Nederland GEEN FEI paspoort te hebben! Hoe ver ben je nu met je winspunten?
Misschien Varsseveld 1 ster???

Ik heb er nu 6 maar blijf nog even lekker in het M dit jaar. Beide ervaring opdoen en hij moet nog safer op het water. Oh dus nog geen paspoort, scheelt weer 277 euro :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 22:49

Wat een geld, zo'n FEI paspoort :oo
Ik kreeg ook een hartverzakking toen ik hoorde hoeveel een blanco coupon kost!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 23:07

Die paspoorten zijn idd duur en ook slechts een aantal jaar geldig :P

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 23:29

:wave:

@Snoekiej: Succes morgen ;) !
@Heleen: Fijn dat Olivier alweer aan de betere hand is :) .

Ik hoop ook in Renswoude te komen kijken :) .

Wolin is vanavond met acupressuur behandelt, ze stond weer te slapen. Je zag de spier op haar rug zichtbaar ontspannen, echt bizar om te zien :oo ...

Verder niet veel gedaan :z .. nu slapen..

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 23:31

Ach ja verlengen na 4 jaar kost 'maar' 180 euro :o

Evie ik kan met er iets van herinneren dat jij je paard nu rijd met de oude zadels van je moeder? Dan vind ik het eigenlijk niet zo gek dat dat niet meer goed ligt :o Natuurlijk gaan zadels heel erg lang mee, maar ze blijven ze wel doorontwikkelen waardoor er nu zadels op de markt zijn die veel beter op de paarden aansluiten. Maar ik snap je moeder ook wel die dingen zijn gewoon vreselijk duur :(

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 23:32

O Lotte kan je mij misschien nog 1 keertje de link geven naar de bruine frontriemen met ringetjes?? Sorry ben het weer kwijt en mijn frontriem is kaopt dus moet een nieuwe en bij onze ruitersportzaak verkopen ze deze niet.....

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 23:39

Heb eens wat speurwerk verricht naar zadels (ben altijd geïntresseerd in wat er op de markt is :P ), naast de prachtige Devoucoux zadels, vind ik de Luc Childéric zadels ook prachtig zeg!!
Iemand ervaring mee? :) (Tim Lips rijdt er o.a. mee)

Ben helemaal niet zo bekend met al die trailermerken.. Ik vind met name Atec trailers wel heel solide en mooi er uit zien, ken ook veel mensen die zo'n trailer hebben en zijn allemaal zeer tevreden :) . Ik durf eigenlijk niet zo goed een tweedehands trailer particulier te kopen := , met die bodems enzo.. ook al laat je ze keuren..
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 08-07-10 23:42, in het totaal 2 keer bewerkt

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 23:41

billy1 schreef:
O Lotte kan je mij misschien nog 1 keertje de link geven naar de bruine frontriemen met ringetjes?? Sorry ben het weer kwijt en mijn frontriem is kaopt dus moet een nieuwe en bij onze ruitersportzaak verkopen ze deze niet.....

:j Jep. Blijven mooie frontriemen..

http://www.tackshop.nl/shop_nl/product_ ... bcbbb0c1b9

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 23:42

Ik heb vrijdag Tim zijn zadel nog staan bewonderen :o Ik wil eigenlijk een butet, maar de prijs vind ik té voor slechts 1 paard en als 'bij'zadel. Als een Passier / BR etc. ook goed ligt, ga ik geen 3000 euro uitgeven voor een zadel :n Ik heb zelfs nog nooit een nieuw zadel gekocht!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 23:44

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 23:45

Ik ben ontzettend tevreden over mijn Massimo Son, maar dat zijn eigenlijk zadels die vooral heel erg in trek zijn bij Endurance -en trecktocht ruiters.. Fijne kussens en breed kussenkanaal :j .. En ideaal voor de wat rondgeribte paarden. De mijne is chocoladebruin :) .

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 23:47

Thanx Lotte!
Ik heb het dressuurzadel van Luc Childeric, superfijn maar idd ook schrikbarend duur :o Het cross zadel zal ook wel zeer fijn maar erg duur zijn.....
Ga even je foto kijken Mootje

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 23:50

Stoere foto Mootje :D .. Erg gaaf! Zeker een om uitvergroot te hebben ;) ..

Dat zal best Dorien, dat ze lekker prijzig zijn :P ...

Mijn zadel.. met Hulsebos zadeltas overigens, op buitenrit met Wo.
Afbeelding

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 23:52

Mooi Lotte, Je had alleen wel even de manen mogen kammen :D

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 23:52

@Snoekiej: Fijn dat je trailerles goed ging vandaag! En alvast heel er veel succes voor morgen! Hopelijk blijkt het toch nog een beetje positief nieuws!
@Billy: Jammer dat je niet zelf kan rijden in Renswoude.
@Caro: Gefeliciteerd met je winstpunten! Nu gelukkig wel met een goed gevoel verdiend zo te lezen ;)
@Noor: Fijn dat Jer zo lekker ging met rijden! Komt vast goed van het weekend met jullie.
@Anthea: Balen dat je tentamen niet wou lukken, hopelijk je laatste 3 wel.
@Corien: Fijn dat Jackson zijn been er weer een stuk beter uit ziet.
@Lotte: Fijn dat Wolin weer helemaal ontspannen is na haar behandeling. Maar wat houdt dat in acupressuur??? :o
@Mootje: Ik heb een contract voor onbepaalde tijd voor 2 - 12 uur in de week. Maar voor de supermarkt ben ik nu eigenlijk gewoon te duur en wordt ik dus maar minimaal ingepland sinds we zijn overgenomen, dit terwijl ik het werk van de hoofdcassiere kan/mag overnemen. Baal er wel van, eerder had ik het altijd super naar mijn zin, maar sinds we zijn omgebouwd, een andere bedrijfsleider hebben, enz is de sfeer enorm omgeslagen en is de gezelligheid weg. Er is ook gewoon een totale leegloop van het 'oude' personeel ;(
@Heleen: Fijn dat Oliver zijn been er in ieder geval weer een stuk beter uit ziet! Is hij er ook kreupel aan dan?

Ik ben vanavond met Jipje naar dressuurles geweest en meneer ging lekker :D Kan dan zo genieten van hem en ben dan 'moeilijk' te stoppen als het zo fijn gaat :o Morgen vroeg even een sprongetje met hem maken als beloning, mag hij zich weer even lekker uitleven :P
Ik ben ook in Renswoude, ik sta donderdagavond in ieder geval in de kantine en waarschijnlijk ga ik zaterdag ook nog wel helpen ;)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 23:54

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 23:59

Die prijzen zijn best interessant. Dealt iemand in deze zadels in NL? (klinkt wel een beetje fout :o)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 23:59

@Mootje: :') Uuuh ja .. Dat ene vlechtje ook :P ........ Wolin heeft nogal Afro haar.. het krult enorm 8-) . Ze heeft vaak ook echt van die kleine pijpenkrulletjes en als ze héél wild haar heeft worden dat dus dreadlocks.

@Benthe: Acupressuur is acupunctuur, maar dan zonder naalden :) (Punct: is prikken. Press: is drukpunt) Bij Wolin wordt dit met een speciale pen gedaan. (Heet ook wel Shiatsu en is afkomstig uit Japan, ook zeer geschikt voor mensen ;) .) Fijn dat meneer lekker ging! En misschien zie ik jou dan ook nog wel in Renswoude! ;)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 00:03

Mootje schreef:
Die prijzen zijn best interessant. Dealt iemand in deze zadels in NL? (klinkt wel een beetje fout :o)

Halfje wit er maar bij :P ....?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 00:06

jemig wat kletsen jullie weer snel ik ga ook gauw mijn foto's bewonderen van de oefencross... :P

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 00:08

Nog 87 pagina's en dan hebben we deeltje 12 ook weer volgekletst :j .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 00:11

Bianca, jouw foto's zijn ook mooi geworden :j

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 00:15

Slaap lekker :wave:

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 06:22

Morgen :Z
Ik ga gauw naar Heerjansdam!

Noor, gaaf dat jullie getekend hebben :D En ik heb verder niets aan Vorstin gemerkt. Ze is gewoon net zo als altijd.
Balen dat je moeder niet zo meewerkt Evie. Ik ken het, heb ook zo'n moeder. Maar een goed zadel is ongelofelijk belangrijk, dat heb ik wel geleerd..
Lekker dat Wolin weer behandeld is Lotte!
Fijn dat Jipje weer zo lekker ging Benthe