trusten vief ANtheaV mijn moeder reed wel vroeger, maar een keer viel ze er zo hard af en toen durfde z eniet meer, ze heef wel weer daarna gereden, maar was nog steeds bang! En heeft wel op mijn oude paard ge stapt
Turbo Loes.. Heb net echt heel studentikoos gegeten.. Gisteren helemaal vergeten boodschappen te halen, moest het doen met witte rijst en pindasaus.. gelukkig heb ik een aardige huisgenoot die een ei voor me doneerde.. Moet echt zon cursus volgen bij de perfecte huisvrouw!
Ok, ja daar zal ze wel erg blij mee zijn ! Hoe gaat het nu trouwens met je BT ?!
Jaja Onide ! Nou net bij Duits was ik wel ff turbo, moest een tekst lezen ik dacht dus niet... dus bij elke vraag beetje gegokt en 2 open gelaten ! Hahaha!
Laatst bijgewerkt door Loes_Joery op 24-09-06 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ga volgend weekend toch naar Barchem. ik zou eerst naar ermelo.maar ik wil het toch nog weer proberen. hopen dat het vertrouwen weer terug komt.deze week even in de buurt naar oefenparcoursje en nu ga ik slapen
LJ: Nog gefeliciteerd met je 1e plaats Kim: Goed dat je het weer gaat proberen in Barchem Bt: Dat is wel mooi om te horen, en ik zal voor je duimen HuisWerk: Tja, dat heb ik bijna af En ik ga nog niet naar bed
Laatst bijgewerkt door Biem op 24-09-06 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Zo even bijgelezen, enorm chaotisch weekend gehad. Gisteren gereden e.d. en om 12 uur met Andre en Kripton naar springwedstrijd. Ging allemaal super tot er een hindernis bij de ingang stond. Kripton ging met 4 benen in de ankers en liet zich niet corrigeren. Arme Andre werd helemaal buitenspel gezet. 2 de parcours ging beter en kon Andre hem de 1ste x na 2x staken langs de ingang krijgen, maar daarna begon hij weer. Kripton was dus erg stout!! Andre is/was enorm teleurgesteld. Daarna bleek personeel in de zaak erg ziek en er was niemand die kon invallen Dus kon ik van 18 uur tot 01.00 uur aan het werk in de zaak. Vanmorgen uitgeslapen en daarna Uniek klaar gemaakt, ik was toch wel beetje gammel dus ging maar voor de ervaring. Het was de 1ste x L1 en voor Uniek ook de eerste x op het gras. Ik had beide proeven wel een goed gevoel en ze was goed bij de les Tevreden Uniek op de trailer gezet.Ik had wel op 1 of 2 kleine winstpuntjes gerekend. Uiteindelijk hadden we 197 en 198 punten en waren we 2x eerste Ik was helemaal blij!!! Uniek is nu in 5 wedstrijden van niets naar L1 +4. Nu ga ik even op de bank hangen en dan
Kripton gaat nu op straftraining. Hij wil normaal ook niet alleen buiten uitstappen en dat soort fratsen. Daar gaan we nu maar eens aan de slag, Hij lacht om die B hindernissen maar is gewoon ongehoorzaam. Draakje