Nu kun je dus toch gaat crossen
Heb je vast wel zin in! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heb je vast wel zin in!
Eindelijk van die lila muren af
Vanavond nog x overheen om goed dekkend te krijgen.
.
).
! 

Benieuwd of ik van het weekend nog op concours kan, maar dat gaan we wel zien. Eerst maar eens zorgen dat de bult helemaal weg trekt.
Stond sinds het begon met regenen, 11 uur ofzo al buiten in de wei. Dus net binnen gehaald, maar deken is niet goed meer waterdicht dus was ook aan de binnenkant nat. Stond helemaal te bibberen. Dus gauw de deken er af gehaald en zijn winterdeken maar even op gedaan.Joki schreef:Vanmiddag 1.5 uur in de rij bij de divoza gestaan. Er was 25% korting op 1 artikel en ik moest nog een cap, maar volgende keer bestel ik die wel even online want dit is echt niks
Daarom me rijbroek maar terug gehangen en via internet gedaan!
Daarna naar het werk, was mega druk en daarna gauw terug naar de club. Had effe snel contact met mn ouders gehad en hoorde dat Geert 1 balkje had met Andor in de B en 1 balkje met Ula in de B. Erg netjes gereden dus. Snel naar de prijs uitrijking en Geert was 2e met dressuur. En allround (dus dr en spr bij elkaar) was hij ook 2e van de club. Erg leuk voor hun want zolang zijn ze nog geen combinatie en dit is Andor's 3e dressuur proefje!
Hopelijk vindt de tandarts er een oplossing voor!
Het jasje is inderdaad van Iris Bayer en idd erg mooi van kwaliteit 

Morgen even weer bijkomen en niks doen!