Ziet er uit als een goede training Evie! Volgende week moet je weer toch? Hij heeft alweer veel veranderd zo te zien op zijn terrein, gaaf! Ga er binnenkort ook weer heen.
Duik nu lekker mijn bed in, trusten!
Eef_Bam
Geplaatst: 28-05-11 22:41
Volgende week gaan we naar Oudkarspel inderdaad. Welterusten en succes morgen!
Ik zei het wat stom maar ik ga dinsdag pas verhuizen maar vandaag was in die zin mijn laatste mogelijkheid omdat ik komende woensdag al oefenparcours heb en komende zaterdag BB springen en als ik dan daar vlak voor nog ga springen dan wordt het wel erg zwaar.
Snoekiej
Geplaatst: 29-05-11 00:02
Goedenavond! Ik heb net met iedereen van stal asperges gegeten. Was heerlijk, en gezellig
Haha Noor, je bent weer aardig tekeer gegaan gisteren dus Pff, lekker Corien! Zonde van je hoofdstel! Fijn dat je hoofdpijn een beetje weg is MM Lekker buitengereden dus Sannn Arggh Roos, dat is wel onwijs balen van de auto! Supergaaf Caro!! Jammer dat hij even afgeleid was Sussie, maar fijn van je tweede proef! En vast succes morgen Lekker dat je fijn gereden hebt met Oscar Vief Wel lekker gereden dus Joki Leuke Uggs Lielle Leuke foto's Itsme Leuke filmpjes Evie
Thx lau. Ik ben ook wel benieuwd hoe het is, drie dagen op de biënnale tijdens de pre-opening voor professionals
Oh, en een vraagje voor de hippe mensen hier, en specifiek weule wat moet ik me voorstellen bij een getrimd bonsai effect, in het kader van personal grooming?
Nou ik was om 8.15 alweer klaar met W. Liep met inrijden echt super fijn. 1e pc een weigering op 2. Dom. en nog een balk en tijdsoverschreiding. Maar verder wel lekker gereden. 2e pc kwamen we niet mooi in het ritme. Veel te veel onder de hindernissen en dus 3 balken.
Snoekiej
Geplaatst: 29-05-11 10:51
Mogge! Ik heb lekker uitgeslapen. Ga zo richting Soldaat, werken tot 17 uur, en dan nog Vorstin rijden.
Fijne vakantie Lielle! Zo, jij bent vroeg terug Margriet! Jammer van je balken en stop!
caro29
Geplaatst: 29-05-11 11:46
Goedemorgen,
Ik heb ook lekker uitgeslapen en ben wakker geworden met spierpijn en keelpijn .
@ Margriet jammer van je parcoursen @ Lielle fijne vakantie @ Eef ziet er goed uit die filmpjes. Leuk terrein
Lielle: Mocht je dit toch nog lezen, fijne vakantie nog ! Shanouk: Fijn dat het gister zo lekker en gezellig was Werk-ze vandaag Eef: Ziet er goed uit!
EvelienH
Geplaatst: 29-05-11 12:01
Lielle: fijne vakantie! Eef: ik ga je filmpje vanavond bekijken. Snoek: mmmmm asperges! Lekker hoor!
Ik ben nu in Chaam, heb net wat gegeten en ga zo richting stal. Caap even goed longeren, daarna vlechten en weer een keer dressuren. Ben benieuwd hoe hij is, ik ga mijn kalmerings spuiten eens testen.
Goedemorgen! Lielle, fijne vakantie. CC-en SGWgangers veel plezier en succes!
Annetje
Geplaatst: 29-05-11 12:24
Eef wat ziet het er goed en simpel uit op de filmpjes! Ik zie sprongen langskomen die voor mij heel wat waren toen ik er overheen ging, maar bij jullie is het net of er niets staan Knap joh! Oh en zag ik nou op het gras een soort van wensput langskomen aan de linkerkant? Die stond er een paar weken terug nog niet!
Fijne vakantie Lielle!
Gisteren lange dag gehad. Eerst moeten schrijven op concours van onze club. Bij de B-tjes en de C-tjes... En daarna moest ik balken rapen in het parcours. Ben de hele dag daar in de weer geweest. Veel prutsers gezien met het recreantenspringen Mensen die met het losspringen nog niet normaal over een oxer kwamen en dan wel hun paard een 1 meter parcours in wilde sturen. Er waren er veel die uitgesloten werden en toch door bleven proberen, heel frustrerend. Ook wel fijne rondjes gezien en ook nog twee recreanten die de 1.20m aandurfden (en terecht) Twee meisjes die ik kenden moesten ook rijden en 1 van de twee had zelfs lef genoeg om de sloooooot te springen. Haha, die zit vast nog met een lach van oor tot oor! Daarna nog moeten werken in het feestcafé en toen was ik pas om 4 uur in mijn bed. Ik ben dan ook nog niet zo lang eruit. Eerst even gewoon uitslapen hoor!
Kom er nu pas achter dat wij waarschijnlijk vanmorgen met de trailer naast Sann hebben gestaan
Eef_Bam
Geplaatst: 29-05-11 12:48
Goedemorgen! Lielle: Fijne vakantie! Margriet: Dat is wel heel vroeg klaar ,jammer van die weigering en balken. Snoekiej: Werkze. Caro: Hier idem dito, beterschap . Evelien: Succes met dressuur vanmiddag! Annetje: Fijn dat er ook veel mensen waren die wel netjes sprongen, kamikaze's heb je er altijd tussen helaas. Die wensput was inderdaad net aangelegd, zo te zien, Rob vertelde dat hij hem daar houd gebouwd had zodat je er een lijntje vanaf de heuvel mee kunt rijden. Leuk om te horen dat jullie het er goed uit vinden zien, Bam voelde ook heel fijn aan en ik had ook het gevoel hem beter te kunnen begeleiden .
Zo ik ben ook weer uit mijn coma ontwaakt , had ik echt ff nodig na al dieexamens. Ik heb wel bizar gedroomd vanacht, ik moest een cross rijden maar er stonden nergens bordjes bij de hindernissen, dus ik moest elke keer gokken welke hindernissen ik moest springen en maar hopen dat het de goede was , heeft vast te maken met mijn actie op het witte huisje gisteren, waarbij ik dacht dat ik de gastank moest doen ( http://www.vimeo.com/24360075 ).
Wow zie net dat er in mijn ring van gisteren van de 36 gestartte in de dressuur er 15 niet in de uitslag zijn opgenomen na de cross... De andere ring waren er 38 geloof ik en daar 18 van overgebleven. Ben eigenlijk wel benieuwd wat daar de reden van is.
Eef, wordt die heuveln ook om overheen te rijden dan?? Als je de wenspunt zou willen nemen vanaf die heuvel, wordt dat wel erg lastig wenden toch? Ben benieuwd hoe hij die heuvel gaat maken. Hij heeft altijd grote plannen met dat terein van 'm.
Caro dat is wel apart zeg.
ik had trouwens gedroomd vanacht dat Vies' chip in zijn knie zat en dat hij met infuus op stal stond, terwijl ik niet wist wat er aan de hand was Vaaaaag
Ik denk het wel. Vind dat er dan wel heel veel zijn uitgesloten. Ik weet wel dat er heel veel op H1,2 en 4 stops hadden maar zoveel uitgesloten had ik niet verwacht. Dit waren ook selecties voor een kampioenschap. Dat waren echt de moeilijkste sprongen. Ben dan ook heel blij hoe mijn paard het heeft aangepakt gisteren. Heb wel besloten dat we voorlopig alleen nog maar gaan crossen en af en toe een L parc gaan springen. Dressuur zie ik vd winter wel weer.
Eef_Bam
Geplaatst: 29-05-11 13:13
Annetje: Hoe het precies zit weet ik niet, wel was een deel van de heuvel afgezet aan de kant van "het zand" dus zou best kunnen dat hij daar nog plannen mee heeft. Ik weet alleen dat hij die put met opzet daar heeft geplaatst zodat je hem na een afsprong zou kunnen rijden. Caro: Dat waren er wel heel veel dan inderdaad. Wat is de afstamming van jou merrie eigenlijk? Ze lijkt op een paard wat ik gekend heb.
Ben ook weer thuis. Bay was een beetje druk (zoals alle andere paarden) en was af en toe heel erg aan het klieren. Had 176 en 172. Daarna gesprongen met ol in het L. Had 1 balkje maar hij was nu ook echt niet fijn te rijden. Hij trok niet naar de hindernissen zoals altijd. En ja hoor 10 min later tijdens het uitstappen weer een bloedneus. Vanaf eind Jan is het goed gegaan maar nu helaas niet. Vind zo zielig en eng. Vooral omdat ze het niet kunnen vinden.
La nog aan de tel gehad is het nog gelukt? Evie ziet er goed uit! Caro mooie dikke cross zeg! Lielle heeft uuugse fijne vakantie
Sluit me voor de rest even aan bij snoek!
Ik ga snel even richting zusje!
caro29
Geplaatst: 29-05-11 14:07
@ Eef Cavalier X Beuajolais X Ulster. (Leva stam) Geboren en getogen in het noorden. Heeft hier altijd in het noorden gestaan. Tot haar 3e bij haar fokker toen verkocht aan de hengstenhouder hier en ik heb haar gekocht van kennissen. Ze is een beetje familie van Frits van BVW. dat is een beaujolais X Ulster als het goed is. @ Itsme balen dat het zo ging en dat hij opnieuw een bloedneus had.