Duik nu lekker mijn bed in, trusten!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wat moet ik me voorstellen bij een getrimd bonsai effect, in het kader van personal grooming?
Liep met inrijden echt super fijn. 1e pc een weigering op 2.
Dom. en nog een balk en tijdsoverschreiding. Maar verder wel lekker gereden. 2e pc kwamen we niet mooi in het ritme. Veel te veel onder de hindernissen en dus 3 balken. 
!
Werk-ze vandaag
Ik zie sprongen langskomen die voor mij heel wat waren toen ik er overheen ging, maar bij jullie is het net of er niets staan
Knap joh!
Mensen die met het losspringen nog niet normaal over een oxer kwamen en dan wel hun paard een 1 meter parcours in wilde sturen. Er waren er veel die uitgesloten werden en toch door bleven proberen, heel frustrerend. Ook wel fijne rondjes gezien en ook nog twee recreanten die de 1.20m aandurfden (en terecht) Twee meisjes die ik kenden moesten ook rijden en 1 van de twee had zelfs lef genoeg om de sloooooot te springen.
Haha, die zit vast nog met een lach van oor tot oor!
,jammer van die weigering en balken.
.
.
, had ik echt ff nodig na al dieexamens.
, heeft vast te maken met mijn actie op het witte huisje gisteren, waarbij ik dacht dat ik de gastank moest doen
( http://www.vimeo.com/24360075 ).
Vaaaaag
fijne vakantie