Jeetje Evony, dat is wel schrikken. Gelukkig valt het mee. Wij hadden ook een pony die echt heel wijdt moest staan. Wij hebben een schot met zo´n plastic stuk, en die pony zette dan ook echt een achterpoot onder dat schot, bijna tussen de benen van de pony ernaast. Maar dan stond hij wel rustig .
Vief: Mooi jasje weer . Balen van dat andere jasje ..
Ik heb vandaag even lekker gewinkeld . Een aantal leuke dingen gevonden . Net beide paarden getraind en die gingen erg fijn. Pff lastig.. wil Bobo dan het liefst ook houden. Zo even eten en dan fanatiek baantjes trekken in het zwembad .
@ evony wat schrikken. Gelukkig goed afgelopen. Nu maar hopen dat zij dat niet vaker van plan is. @ TG dan schelen onze merries niet veel want die van mij was 5 mei gedekt. Maar ik zal niet verbaasd zijn als zij op die datum ook pas het veulen krijgt.
Ik ben even met merrielief naar de manege geweest. Die gaat iig tot zondag aan de bronscure. Heeft wat last van de hormoontjes geloof ik. Extreem plakken op rechterbeen. In de 1e bak heb ik alle hoeken gezien want alles was heel eng en ging ze steeds op de rem als ik been ging. Dat rijdt niet fijn! Daarna in de grote bak gereden (30*65m) en dat ging wat beter. De rest van de week gaan we elke dag even naar de manege tot zondag. Bootcampen! Zondag ga ik gewoon op CC en als mevrouw zo maf gaat doen in de proef dan ga ik denk ik voor het eerst in mijn leven afgroeten maar ik ga er vanuit dat zij gewoon loopt
AntheaV
Geplaatst: 22-02-11 20:21
Evony: Dat is ook schrikken zeg! Gelukkig is het goed afgelopen. Caro: Je merrie heeft ook een beetje last van draken-streken dus Kim: Lekker geshopt dus!
gr_roos
Geplaatst: 22-02-11 20:24
Evony, wat een naar bericht. Hopelijk is de ergste schrik een beetje verdwenen.
caro29
Geplaatst: 22-02-11 20:32
@ anthea ja ze is het er nog niet helemaal mee eens dat haar vakantie over is. Ze gooit je er niet vanaf en gaat van voor ook niet omhoog maar bokken of stampen met haar voorbenen doet ze graag. Als je hier in de buurt een schimmel ziet die in de spaanse pas loopt met inrijden dan heb je zeer grote kans dat ik het ben Die van jou kan er ook aardig wat van...
Evony: dat is echt kl*te! Wij hebben dat met Wendel gehad, helaas heeft die er wel iets aan over gehouden. Je schrikt je echt dood. Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen. Vief: mooi jasje, ben benieuwd naar de rest.
Het was weer leuk bij Rob, Borex was in het begin een beetje aan het spelen en ik aan het prutsen maar aan het eind ging het weer helemaal goed.
Evony: dat was wel schrikken zeg! Gelukkig lijkt de schade mee te vallen. Ik moest er ook meteen aan denken dat het wel eens kon komen doordat ze niet breed kon gaan staan door het houten schot. Wij hebben ook zo'n trailer gehad met houten schot. We hebben toen voor ons claustrofobische paard een nieuw schot laten maken bij een handige boer. Zo eentje met flap. Tegenwoordig hebben we een nieuwe trailer en daar zat al zo'n tussenschot met flap in. Evelien: fijn dat je lekker gereden hebt met Borex bij Rob. Caro: de merrie had haar dag niet! Ze wil haar vakantie niet graag opgeven Kim: zwemse! Vief: mooi jasje weer!
Ik heb vanmiddag les gehad met Weltsieger. Het ging lekker. Hij begon in slaapstand, maar toen de instructeur de bak in kwam met zijn mitella om was hij in een keer klaarwakker. Hij heeft vanaf dat moment heel hard zijn best gedaan (wat heel bijzonder is voor hem). Hoop dat hij dit vast blijft houden.
Kim: fanatiek hoor zwemmen Caro: succes met het temmen van je merrie Eef: fijn dat jullie op het laatst weer helemaal goed gingen de rest van de jasjes staan hier: http://bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=69&t=1437121 (hoop dat de link zo werkt, was nl eigenlijk een linkje naar de mobiele versie van bokt, maar heb de 'm' er even uitgehaald..)
Ik zit in de trein naar Enschede. Zo nog even naar stal
knap hoor, al die handel met die jasjes, en die foto's etc..., jammer van dat ene jasje dat verwassen was... sussie: lekker gewerkt dus!!
bvw
Geplaatst: 22-02-11 21:00
goedenavond dames en heer!
Ben een uur bezig geweest met bijlezen, ben nu dus weer helemaal op de hoogte! Vief wat een gaaf jasje! Ben benieuwd naar meer. Inmiddels zie ik dat ze er al zijn Evony wat schrikken! Gelukkig is alles goed afgelopen. Hopelijk was dit een eenmalige actie Caro heeft met "merrielief" gereden... Las nog goed nieuws voor noor en verder ben ik het eigenlijk kwijt
Wiso heeft trouwens iets nieuws, ze maakt het deurtje van de trailer los. Gister kwam er tijdens het rijden zo ineens een hoofd uit de trailer! En vorige week was het deurtje ook al een keer los
Jeetje bvw, hoe kan dat nou? Zit er geen haak aan de buitenkant van het deurtje dan?
_Noor
Geplaatst: 22-02-11 21:03
Fijn dat W zijn best deed, Sussie! Evony, weer een beetje van de schrik bekomen? Eef, lekker gereden dus Caro, het blijft een aparte dus!
Paardjes hebben weer lekker buiten gespeeld, had de puf niet om naar de binnenbak te gaan Niet slim, want morgen is alles binnen bezet i.v.m. les en jurycursus.. Als het morgen nog allemaal hard is, moet ik maar voor het eten met Jer even op pad! Vroeg beginnen in ieder geval. Ga nog even hardlopen, heb alleen beetje veel gegeten dus hoop dat het gaat
Edit: Jeetje, BVW! Wij hadden bij Nudine ook altijd het deurtje op slot .
Hallo! Noor spannend!!!! Klinkt goed iig! Vief mooie jasjes heb je weer gevonden. Evony poeh schrikken!! Dienke fijn dat het zo goed ging! Evelien dus lekker getraind.
Nou hier gewerkt de hele dag en nu huis opruimen. Pfff en de bak is weer hard.
Sim
Geplaatst: 22-02-11 21:18
bvw schreef:
er zit aan de binnenkant van onze trailer ook een "deurklink"...
Maar dus geen beveiligingshaak aan de buitenkant?
Noor, hardlopen met een volle maag is niet wat. Ik moet minstens 2,5 uur tussen mijn avondeten en sporten hebben zitten anders krijg ik daar echt last van. Meestal sport ik dan ook eerst en eet daarna pas.
sim, inderdaad geen extra haak ofo. De trailer hebben we ook al 12 jaar en nooit problemen mee gehad. De klink wordt nu wat minder, mede door Wiso. Haar motto "alles moet stuk"
Sim
Geplaatst: 22-02-11 21:23
Fijn, zo'n paard. Denk dat het wel verstandig is om dan even zo'n extra haak aan de buitenkant te (laten) bevestigen. Maar dat had je ws zelf ook al bedacht.
Ooohh wat een slim dier. Ik ben blij dat die van mij dat nog niet ontdekt hebben. Ik heb ook een klink aan de binnenkant. Misschien iets van een slotje aan de buitenkant maken of zo
Mo morgen ga ik foto maken kijken of het de goede is evony dat is zeker schrikken zeg!! Bvw idd wat een bij de handje je paard hahaha Lau zat me net te stalken in der zak denk ik.. want je belde
Zo paard heeft lekker buiten gestaan, heeft lekker gek gedaan Morgen leker vroeg klaar, dan snel naar stal
Gaaf Noor . Ach en loonsverhoging is altijd goed!! Evony das ook schrikken! Hopelijk gaat ze dat niet vaker doen. En dat breed staan zou een goede reden kunnen zijn. BVW ik denk dat ie mee wilde kijken of je wel goed reed. Super Dienke dat dropke goed liep. Ben zeer benieuwd naar haar zondag! Heb der al zo'n tijd niet gezien! Evelien heeft lekker getraind!
Ik heb gister alle paarden samen gedaan met Geert zodat we vanavond niks hoeven te doen. heerlijk. Heb koppijn en een stijve nek. Dus zo lekker douchen en warm worden.
Hopelijk komt morgen onze trailer terug want wil wel graag met Zeus trainen in de binnen bak, hier is alles knoerthard!