Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Er zijn ook van die kabelzitjes, heel rustig en sloom, in het begin zat ik ook helemaal te trillen. Er is iets mis, vorige week op de kermis was ik ook al bang...

. En vanmiddag even met mars springen.
.. En vanmiddag oppassen op mn neefje en nichtje

gefeliciteerd met je wp!
nog gefeliciteerd ook met je wp.
Was weer heel gezellig, alleen had wat last van de zon en had heel de dag last van hoofpijn en misselijkheid. Gister lekker op tijd naar bed gegaan en het is nu over. Laatste dagen toch te veel in de zon geweest denk ik
Blijf vandaag dus ook maar zoveel mogelijk uit de zon.
Vanavond les en daarna nog maar even wat leren.
. Ohja, Tamarinde is overigens 7 jaar en heeft op haar 4e een hengstenveulen gekregen, die ik helaas nooit heb gezien.
). Mams was meegegaan wat ze was toe aan wat geklets en een bankje in het zonnetje
... Ik vind het overigens ook vrij nuttig, gezien ik zo gelijk een hindernisslaafje heb
... Fijn gereden en dus wat heen en weer gesprongen. Ik stond eigelijk een beetje verbaasd te kijken wanneer mevrouw zonder gemiep alle hindernissen nam. Natuurlijk moet er aan ieder paardrijfeestje een domper zitten: geen bloederige ongelukken, maar een kapotte Ariat. Nu kan ik dus fijn gaan sparen voor een nieuwe set. Heb trouwens wel besloten om deze keer zwarte Ariats te nemen mét leren chaps (in plaats van bruine met 'gewone' bruine chaps). Nou, nog even sparen (60 euro om precies te zijn
) en dan kan ik weer fijn rijden en hoef ik die laarzen niet meer aan
...
. Hoop dat jullie mij graag zouden willen accepteren in jullie clubje nadat ik dit vrij slaapverwekkende verhaal heb verteld
....
). Neem maar flesje water mee anders lig ik voor pampes straks
.
.