Nou, ik ga me heeeeel stiekem toch bij jullie voegen. Lijkt me leuk om namelijk wat meer over SGW (en natuurlijk niet over SGW) mee te kletsen.
Okee, over mij:
Achter de naam 'Karanto' gaat Janneke schuil. Ik ben nu 16 jaar oud, geboren op 13 april. Op dit moment rijd ik op een KWPN'er, een merrie van Metall; Tamarinde. We zijn nu al bijna een jaar bezig en gaan langzaam maar zeker vooruit. Ik heb dus ergens de kriebels om met haar te beginnen aan SGW, maar voorlopig kijk ik vooral de kat uit de boom. Op dit moment zijn we samen bezig met het gewone springen in de bak en gaan we samen steeds vaker naar buiten. Fijn kilometers maken en ervoor zorgen dat de vrije natuur geen groot ding is
. Ohja, Tamarinde is overigens 7 jaar en heeft op haar 4e een hengstenveulen gekregen, die ik helaas nooit heb gezien.
Nou, laat ik gelijk maar even fijn vertellen wat ik vandaag heb gedaan. Met nog wat rode armen (van dat fijne zonnetje van gister) ben ik naar stal gefietst. Jajajaja, ik heb de fiets gevonden (ben normaal altijd een klein beetje erg lui en ga dus liever met de auto
). Mams was meegegaan wat ze was toe aan wat geklets en een bankje in het zonnetje
... Ik vind het overigens ook vrij nuttig, gezien ik zo gelijk een hindernisslaafje heb
... Fijn gereden en dus wat heen en weer gesprongen. Ik stond eigelijk een beetje verbaasd te kijken wanneer mevrouw zonder gemiep alle hindernissen nam. Natuurlijk moet er aan ieder paardrijfeestje een domper zitten: geen bloederige ongelukken, maar een kapotte Ariat. Nu kan ik dus fijn gaan sparen voor een nieuwe set. Heb trouwens wel besloten om deze keer zwarte Ariats te nemen mét leren chaps (in plaats van bruine met 'gewone' bruine chaps). Nou, nog even sparen (60 euro om precies te zijn
) en dan kan ik weer fijn rijden en hoef ik die laarzen niet meer aan
...
Okee, dat was het dan
. Hoop dat jullie mij graag zouden willen accepteren in jullie clubje nadat ik dit vrij slaapverwekkende verhaal heb verteld
....
- Janneke.