En oja: ik reed hindernis 3 compleet voorbij, zo genant hahahah. Zat tegen wat meiden te schreeuwen dat ze aan de kant moesten maar die stonden gewoon bij de L hindernis waar ik dacht te moeten zijn. Sorry dames.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Natasja_ schreef:Weten jullie welke fotografen er hebben gezeten?
in ieder geval OdD & Esveo zag ik via FB.
JusticeJ schreef:_Natasja_ schreef:Weten jullie welke fotografen er hebben gezeten?
in ieder geval OdD & Esveo zag ik via FB.
Joyce Kolfschoten ook! Die stond bij de brug EDIT: brug alsin de afsprong het 'bruggetje' hahaha
h
Ik was ook fijn foutloos, rustig aan gedaan met 2 tijdfouten en een 7de plek! Laatste keer B
En ook goed gedaan iedereen! Er waren flink wat eliminaties zag ik.
_Natasja_ schreef:[ [url=m/bbd3R8.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dmW4IW.png]Afbeelding[/url] ]
Foutloos gesprongen (met de snelste tijd)
In de cross 1 weigering op de brug.
Had achteraf niet gehoeven.
Maar ze trok er iets te fanatiek op aan imo dus geremd en de rem te laat los.
2e keer aanrijden ging ze er goed over heen.
Dus meer dan tevreden aangezien ik gister nog riep dat ik bij 7 zou finishen.
JusticeJ schreef:_Natasja_ schreef:[ [url=m/bbd3R8.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dmW4IW.png]Afbeelding[/url] ]
Foutloos gesprongen (met de snelste tijd)
In de cross 1 weigering op de brug.
Had achteraf niet gehoeven.
Maar ze trok er iets te fanatiek op aan imo dus geremd en de rem te laat los.
2e keer aanrijden ging ze er goed over heen.
Dus meer dan tevreden aangezien ik gister nog riep dat ik bij 7 zou finishen.
Vgm ben jij op de foto gezet door deze Marjon! Ook de screenshot die je hebt van de brug heeft ze op beeld, haha. https://www.oypo.nl/nl/4d3a659cc3589d8f?fbclid=IwAR3R28ti50UQdyW6FLNf4jk3mGi6iqX-YwlV2XSysQ0mrY1gZSbGgA352jU&p=1
MarloesNatje schreef:Hoi, Mag ik hier even binnenvallen met een vraag? Zijn er mensen die naar de oefencross in Vorden gaan of ervaring hebben met deze? Ivm werk heb ik waarschijnlijk geen mogelijkheid om deze van tevoren te lopen. Kunnen jullie uit eerdere ervaringen zeggen of het een cross is die je toch graag van tevoren gelopen zou willen hebben? Of zijn er mensen die wel gaan lopen en wellicht foto's willen maken?