Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
texelse schreef:Mirthe, ben je nog op de seh geweest? en hoe is het vandaag?
_Noor schreef:Moet je vroeg Lelie?
hennydehart schreef:@ Texelse, geweldig! Sta je toch ff stom te kijken!
En doe rustig aan hoor![]()
@ Joki YESSSSS!!!!!!
@ SM jij hebt wat ruzie met je zus zeg! Vervelend voor je hoor!
Lekker negeren! Ze wil juist graag reactie! Negeer je haar heb je dr veel meer mee
Aankleden en naar stal! Iedereen die nog CC heeft succes!
mistid schreef:texelse schreef:Mirthe, ben je nog op de seh geweest? en hoe is het vandaag?
Ja, we waren gisteren in Assen en zijn toen even langs het ziekenhuis gereden, naar de huisartsenpost. Kreeg daar een uitbrander dat ik moest bellen blabla, maar ze willen er nieteens naar kijken. "je staat hier toch? je bent hier zelf heen komen lopen"
Enkel ziet er nu weer uit als een enkel, ik kan er weer redelijk op lopen en ik wil straks oefencrossen. Mam heeft alleen gezegd dat ze me dan het huis uitzet. Ze wil Beau vandaag, morgen en overmorgen voor mij longeren, donderdag wilde Ilse wel mee te trainen naar Roden, zaterdag hebben we springles van htc in Vinkega en dan volgende week nog een keer naar Oosterwolde ofzo. Lief bedacht, maar ik wil nu. Ik moet zo toch naar Oenkerk om iemand te helpen, dus dan loop ik het parcours al, dan kan ik net zo goed zelf een rondje mee rijden. Zit nu dus even in dubio, want mam is niet thuis en komt eerst ook niet terug. Ik heb mijn rijkleding al aan, maar ik denk eigenlijk dat ze mijn zadel verstopt hebben
![]()
Gefeliciteerd dat je eindelijk je wp hebt Joki!
SM, met zo'n zus wist ik wel raad. Dat hoeft mijn zusje niet eens te proberen.