Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Charles Owen moet je staan, veel ruiters vergissen zich daar helaas in.
(niet tegen jou bedoeld overigens)
Paardrijbroek ging met pijn in mijn hart na 10 jaar de prullenbak in
Crossbeschermers heb ik maar 1 set van versleten, sjabrakken kocht al helemaal niet!
. Jammer dat het wat nat/glad was maar de watertraining heb ik gelijk maar meegepakt. 

Moet nu wel stoppen, want als het goed is gaan we nog een week op wintersport (dat gaat wat worden), dat gaat ook weer genoeg kosten..
haha!
, en vroeg naar bed want morgenochtend moet ik om 8uur in Leusden zijn om te schrijven bij M Dressuur.

Kunnen altijd nog spareribs laten bezorgen
Echt heel knullig eigenlijk, maar ze is echt super snel. Als je bij ons naar de wei gaat loopt het aardig wat af naar beneden. Dat zit naast de bak. Maar op dat pad zat een kat en die zag je dus niet vanaf de bak. Maar goed we hadden hem beide al gespot, dus er was niks aan de hand. Maar toen werd de poes vrolijk en sprong de lucht in. C schrok daarvan en sprinte naar links, maar ja ik deed dat dus niet.
Ik stond nog op 1 been en 1 knie. Gelukkig maar want dikke modderbende natuurlijk. C die stond direct stil toen ze doorhad dat ze wat verloren was en keek mij echt heel debiel aan.
Kon er ook zo weer opstappen en weer verder rijden. Heb nu wel last van mijn enkel, maar ach dat gaat wel weer over. 

) en dat allemaal genegeerd. Daarna ben ik begonnen aan de proeven-medley. Alle stukken die ze moeilijk vindt door elkaar en achter elkaar en zo voor een paar problemen alvast een oplossing gevonden (hopelijk werkt die morgen ook nog want dat is bij Ferrose niet altijd zo). Morgen gaan we het gewoon proberen, bij de jury die ik heb heb ik de vorige keer af moeten groeten omdat ze pijn had. Dus veel slechter dan dat kan het niet gaan