[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 16:03

PeeBee terug O:)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 16:07

Annetje: Hopelijk komt er niks raars uit de MRI!
Mootje: Fijn van je auto :) Die van mij was gelukkig ook helemaal goed, alleen even een nieuw bandje nodig, maar goed die waren ook al wel oud.
EB: Ik wil ook wel een pb'tje :D

Verveel me echt te pletter en voel me echt nog niks beter :\

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 16:32

Ik ook ik ook ik ook O:)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 16:40

Mag ik ook??

Mootje, haha valt best mee hoor! Als we TG buiten beschouwing laten :+

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 17:34

Henny wat aardig van je vader zeg! Toevallig, ik was op internet aan het kijken voor dezelfde cap (zwart), ga deze week naar de winkel om hem te passen.
Kris veel plezier in PP!
Lau gefeliciteerd met je schoonmoeder. :) Charles Owen moet je staan, veel ruiters vergissen zich daar helaas in. :') (niet tegen jou bedoeld overigens)
Renske netjes gedaan!
Koopziek.... Op gebied van paardenspullen is het bij mij echt heel erg. En dan vooral: 'oud' verkopen - beter weerkopen voor dezelfde prijs. Lijkt zowat een hobby. Met kleren kopen heb ik niet zoveel, zit helaas toch meer in rijkleding en daarna in de pyjama. :o

Perfect was de afgelopen 2 dagen een beetje sloom, dus ik dacht dat ze niet fit was.
Rondje buiten stappen dan maar... Nou het tegendeel was waar, hyper actief was ze. Ze vond het prachtig met alle blubber, waterplassen en omgewaaide bomen.

Morgen voor het eerst weer springles met Tessa. Langzaam beginnen we toch wel weer een beetje naar springwedstrijden toe te werken.
En niet te vergeten: Vanavond komt mijn -hopelijk als hij past- nieuwe zadel <3

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 18:42

Ik was, toen ik nog een paard had, helemaal niet van het kopen van paardenspullen. Mijn paard had een deken op die al een jaar of 14 oud was :') Paardrijbroek ging met pijn in mijn hart na 10 jaar de prullenbak in :+ Crossbeschermers heb ik maar 1 set van versleten, sjabrakken kocht al helemaal niet!

Ik ben lekker naar de toko geweest om eten te halen :9

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 18:52

@ eef ik ben ook nieuwsgierig :D

Ben blij dat het weekend is. Was behoorlijk druk op het werk deze week. Was mooi om 3 uur vrij. Lang leve de overuren. Lekker het bos in geweest met de schimmel en dan wil de diva natuurlijk wel lopen. Zat amper rust in haar kont. Heb mooi 6.33km afgelegd en op 5 minuten stap alleen maar gedraafd. Nu wilde ze lopen dus zal ze lopen. Gelukkig wilde zij alleen maar draven of galopperen :D . Jammer dat het wat nat/glad was maar de watertraining heb ik gelijk maar meegepakt.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:11

Avond!
Ik heb mijn bankrekening weer flink geplunderd deze week, dankzij mijn lieve paard hahaha. Ga dus maar niet op al die sites kijken want daar wordt ik ook te hebberig van. En ik moet nog geld overhouden voor mijn zadels die beide aangepast moeten worden.

Vief: Wat balen dat je ziek bent! Beterschap
Renske: Altijd leuk om 1e te worden :P
Kris: Leuke foto's
Die BR caps vind ik best mooi. Heb alleen net een nieuwe voor cc. Misschien als ik een nieuwe voor trainen erbij moet dat het de BR wordt.
Evie: Ikke ook nieuwschierig :D :D
Caro: Lekker dat je al om 3u vrij bent.
Sann: Veel plezier met je springles

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:14

We hebben echt collectief een gat in de hand hier := Moet nu wel stoppen, want als het goed is gaan we nog een week op wintersport (dat gaat wat worden), dat gaat ook weer genoeg kosten..

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:17

Caro en danielle, jullie hebben allebei verwende paardjes. Alleen maar willen lopen in het bos :P haha!
Mootje, Eet smakelijk :D
Vief, vervelend is dat als je ziek bent! DVDtje kijken misschien?

Dat kopen is echt aanstekelijk! Wie is de schuldige?! ~~}>
wat heb je gekocht, Anthea?

Hmm vriendin is onze afspraak vergeten.. dan maar vanavond met moeders mee naar stal :D, en vroeg naar bed want morgenochtend moet ik om 8uur in Leusden zijn om te schrijven bij M Dressuur.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:19

Volgens mij begon Lau dit keer :P

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:21

Het is de zwarte geworden :p

Ja Lau begon!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:22

Mister T: Niet echt spannend, maar mijn paard heeft een beetje last haar lever en nu krijgt ze "cleanser-liquid herbal extract" en daarna "milk thistle - liquid herbal triacure" Is wel weer een rib uit mijn lijf :P

TG: Goed bezig :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:27

Leuk Karen! :D

Heb net even de Z2-proeven voor januari-maart doorgelezen. Deze heb ik al een keer gereden, dus dat zijn bekende lijntjes. Ga ik weer mee aan de slag. Galop was vandaag très bien, draf nog wat rommelig in de aanleuning, maar wel met de motor aan :D

Vriendje komt zo thuis, heb alleen nu geen zin meer om boerenkool te maken.. Misschien komt ie nog met een goed voorstel ;)

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:30

@anthea kan me voorstellen supplementen zijn niet echt een koopje ;) nou hopelijk wordt je paardje er beter van!

aawh Laura krijgt de schuld :P

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:32

FOEI Lau! :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:33

Moet vriendje doen wat de mijne ook doet! Die rijdt nu langs een afhaalgebeuren voor een schnitzel menu :Y)

Hier is iemand dolgelukkig met haar nieuwe kleren :)

Guilty as charged :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:34

Dat is misschien wel een idee, Lau. Al denk ik niet dat hij nog mág rijden, hij komt nu ook met een taxi ;) Kunnen altijd nog spareribs laten bezorgen :9

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 20:40

Annetje ik heb geen ervaringen met een MRI. Hoop voor je dat het meevalt. En super dat je weer hebt gegalopeerd!
E_B ik ben ook benieuwd naar je pb. :D
Danielle mooi dat je zadel vanavond komt!
Noor leuk op wintersport! Ik ben jaloers.

Nou ik heb een primeur! Ben van C afgevallen! :D Echt heel knullig eigenlijk, maar ze is echt super snel. Als je bij ons naar de wei gaat loopt het aardig wat af naar beneden. Dat zit naast de bak. Maar op dat pad zat een kat en die zag je dus niet vanaf de bak. Maar goed we hadden hem beide al gespot, dus er was niks aan de hand. Maar toen werd de poes vrolijk en sprong de lucht in. C schrok daarvan en sprinte naar links, maar ja ik deed dat dus niet. :+ Ik stond nog op 1 been en 1 knie. Gelukkig maar want dikke modderbende natuurlijk. C die stond direct stil toen ze doorhad dat ze wat verloren was en keek mij echt heel debiel aan. _O- Kon er ook zo weer opstappen en weer verder rijden. Heb nu wel last van mijn enkel, maar ach dat gaat wel weer over.

En verder mag ik helemaal niks meer kopen. Alleen het broodnodige. Dat is dus niet veel. Met maar 3 dagen werk meer, kan ik het geld goed gebruiken.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 20:46

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 20:48

die zijn super mootje!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 20:50

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 21:08

Goedenavond!
Iedereen heeft hier wel onwijs geshopt zeg :D
Ik ben ook door jullie aangestoken! Ben vanmiddag met mijn moeder naar Rotterdam geweest voor een high tea bij Hotel New York. Op weg daarheen even winkeltjes gekeken, en ook even de Oneill winkel ingelopen om te zien hoe duur alles in de winkel is wat ik via Oneill zelf krijg. Waren hele leuke dingen die ik nog niet had, en 70% korting! Heb een t-shirt, twee broeken, een trui en een muts gekocht :D
De high tea was ook echt lekker! Super leuk ook daar!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 21:13

Mo was al vroeg actief. Ik ook ik zat om 9 uur al op Ferrose
Vief beterschap
Kris hopelijk is het gezellig
Renske fijn dat je concoursen zo goed gingen
Anne sterkte met de mri en fijn dat Vies zo goed gaat
Margriet balen van je enkel
Snoek dat is wel een leuke dag

Ferrose was al een stuk braver dan gisteren. Ik heb na het losrijden allebei mijn proeven 1x gereden, waarbij ze maar een paar in verzet kwam (en 1x ipv wending om de achterhand een wending om de voorhand maakte }:0 ) en dat allemaal genegeerd. Daarna ben ik begonnen aan de proeven-medley. Alle stukken die ze moeilijk vindt door elkaar en achter elkaar en zo voor een paar problemen alvast een oplossing gevonden (hopelijk werkt die morgen ook nog want dat is bij Ferrose niet altijd zo). Morgen gaan we het gewoon proberen, bij de jury die ik heb heb ik de vorige keer af moeten groeten omdat ze pijn had. Dus veel slechter dan dat kan het niet gaan :Y)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 21:37

Is inderdaad heel erg leuk om daar te hightea'en Snoekiej!
Mijn favo high-tea tot nu toe :D

Margriet: Haha dat is ook wel echt een mooie actie met zo'n opspringende kat! Gelukkig wist je een modderbadje te voorkomen :D

Ik heb de linkjes maar niet aangeklikt, nog niks gekocht terwijl ik al de hele dag ziek in bed lig. Best knap van mezelf!